Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور گفت: تأمین افراد ماهر و متخصص را دنبال می‌کنیم و رشته‌های این دانشگاه بر اساس نیاز شغلی جامعه و استان‌ها تعیین می‌شود.

 محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور صبح امروز در دیدار با زینی ‌وند استاندار کرمان با بیان اینکه در تمام استان‌ها با استانداران تفاهم‌نامه‌ای داریم اظهار داشت: براساس این تفاهم‌نامه‌ها نیازهای استان در زمینه تأمین افراد ماهر و متخصص را دنبال می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این آمادگی در دانشگاه جامع علمی کاربردی همچنان وجود دارد و زمینه مهارت آموزی دانشجو در تخصص‌های مختلف در دانشگاه جامع علمی کاربردی هست افزود: ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی خیلی بیشتر از دانشجویان فعلی است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور با بیان اینکه حدود 600 هزار نفر ظرفیت دانشگاه است که در حال حاضر حدود 300 هزار نفر دانشجو در این دانشگاه تحصیل می‌کنند گفت: غالب فارغ‌التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی زودتر وارد بازار کار می‌شوند و اشتغال‌پذیری زیادی دارند.

وی با اشاره به اینکه برنامه توسعه هفتم کشور و استان پیش ‌ بینی‌هایی در حوزه اشتغال انجام داده و ظرفیت ‌ های استانی مشخص است افزود: این آمادگی برای برگزاری دوره‌های کوتاه مدت مهارت آموزی دانشگاهی نیز وجود دارد.

امید با بیان اینکه مراکز دانشگاه در استان پراکنده هستند و این امکان وجود دارد با احداث دانشگاه در یک ساختمان متمرکز مراکز را در بعضی رشته‌ها متمرکز کنیم گفت: رشته ‌ های این دانشگاه بر اساس نیاز شغلی جامعه و استان‌ها تعیین می‌شود.

محسن شمسی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمان در این دیدار اظهار داشت: در استان کرمان حدود 9 هزار دانشجوی دانشگاه جامع علمی کاربردی داریم.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمان با بیان اینکه 16 مرکز دانشگاه علمی کاربردی در استان کرمان فعال است گفت: آموزش در محیط کار را در این دانشگاه پیگیری می‌کنیم.

برچسب ها: محسن شمسی ، دانشگاه علمی کاربرددی ، مشاغل لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000MDR

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: مشاغل رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی دانشگاه علمی استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۲۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است

ایسنا/کرمان رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: امروز در تمام دنیا آزادگان جهان به دنبال این هستند رژیم صهیونیستی دست از جنایاتش بردارد و از روزگار محو شود.

مهدی احمدی نژاد عصر ۹ اردیبهشت ماه در تجمع دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی کرمان در اعلام همبستگی با دانشگاهیان آمریکا و اروپا در حمایت از ملت مظلوم فلسطین اظهار کرد: تمام وعده‌های الهی حق است و هرجا که باطل باشد نابود می‌شود و حق جایگزین می‌شود.

وی ادامه داد: ما وظیفه داریم جهاد تبیین را انجام بدهیم و در این برهه زمانی این امر بسیار مهم است و باید اطلاع رسانی کنیم.

احمدی نژاد به برخورد دوگانه مغرضان، دشمنان و جهان غرب در چند روز اخیر اشاره کرد و گفت: آن زمانی که رئیس جمهور آمریکا می‌گوید که ما در کنار مردم ایران هستیم و در کنار جوانان و دانشجویان هستیم، امروز چرا چنین برخوردی دارد؟ مگر دانشجویان آمریکایی چه خواستند؟ فقط توقف جنگ و کشتار را خواستند.

وی ادامه داد: دانشجویان دنبال تغییر حکومت در دنیا که نیستند فقط می‌خواهند کشتار مردم بی دفاع را متوقف کنید ولی همین را هم تحمل نمی‌کنند، وارد دانشگاه می‌شوند و ضرب و شتم می‌کنند.

احمدی نژاد افزود: عملیات طوفان الاقصی جرقه‌ای بود در دنیا که سلسله‌وار حرکت‌هایی ایجاد شد و همه آنها وعده‌ الهی بوده است.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان اضافه کرد: طوفان الاقصی صدای مظلومان بود که این صدا به گوش جهانیان رسید.

وی گفت: آمریکایی که دم از حقوق بشر می‌زند، نشان داد چهره‌ای کریه را مخفی کرده و امروز چهره غرب به طور کامل شناسانده شده و مهمترین اتفاقی که افتاد، بیدار شدن اذهان آزادگان جهان بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • بررسی جامع کتاب آناتومی گری
  • عضو هیأت علمی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • لغو مراسم فارغ‌التحصیلی در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی
  • اقدامات امنیتی جشن فارغ‌التحصیلی دانشگاه کالیفرنیا را به تعطیلی کشاند
  • تداوم اعتراضات و سرکوب دانشجویان در آمریکا؛ لغو مراسم فارغ التحصیلی دانشگاه کالیفرنیای جنوبی
  • تداوم اعتراضات در آمریکا | لغو مراسم فارغ التحصیلی دانشگاه کالیفرنیا؛ با وجود بازداشت‌ها، دانشجویان به تحصن ادامه می‌دهند