Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مرتضی اولاد علی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: بامداد امروز در درگیری مرزبانان پایگاه دریابانی قشم با قاچاقچیان یکی از مرزبانان این شهرستان به نام استواریکم «حسن واعظی تختی» به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
وی بیان داشت: در راستای مبارزه با قاچاق، اکیپ گشت دریایی پایگاه دریابانی قشم حین گشت زنی در مرزهای آبی این شهرستان با تعداد زیادی شناور حامل کالای ممنوعه و قاچاق که به صورت گروهی درحال حرکت به سمت نوار مرزی بودند، برخورد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: مرزبانان با مشاهده قاچاقچیان دستور توقف شناورها را دادند که یک فروند از شناورهای قاچاقچیان با نیت صدمه زدن به شناور سازمانی حمله ور شد که در اثر برخورد شناور قاچاقچیان با شناور سازمانی، یکی از مرزبانان به نام استواریکم «حسن واعظی تختی» به دلیل برخورد شدید به درجه رفیع شهادت نائل شد.
معاون اجتماعی مرزبانی هرمزگان اضافه کرد: شناور مهاجم از محل متواری شد و تلاش ماموران برای دستگیری آنان ادامه دارد.
به گفته وی، دراین درگیری ۲ نفر دیگر از مرزبانان به شدت مجروح شدند و در بیمارستان در حال مداوا هستند.
مراسم وداع و تشییع پیکر پاک شهید واعظی تختی از ساعت هشت صبح روز جمعه دهم بهمن ماه ۱۳۹۹ با حضور مسوولان مرزبانی، انتظامی استان و همرزمان و خانواده معظم شهید از محل ستاد فرماندهی انتظامی استان هرمزگان برگزار و برای خاکسپاری به زادگاه شهید در گلزار شهدای شهر تخت منتقل می‌شود.

برچسب‌ها قشم مرزبانی خلیج فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قشم مرزبانی خلیج فارس قشم مرزبانی خلیج فارس اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۲۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یک سرباز وظیفه مرزبان در کردستان

 به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری پلیس، در پی تیراندازی افراد ناشناس به برجک نگهبانی در هنگ مرزی بانه سرباز وظیفه فرزین دلیان اهل کرمانشاه به فیض عظیم شهادت نائل شد.

تیراندازی افراد ناشناس از مواضع نامشخص مستقر در آن سوی نوار مرزی، به سمت مأموران پاسگاه مرزی هنگ ژال، صورت گرفته که متاسفانه، علاوه بر شهادت یکی از کارکنان وظیفه، دو سرباز وظیفه و یک کادر دیگر نیز مجروح شدند که جهت سیر مراحل درمان، به یکی از مراکز درمانی منتقل شدند.

گفتنی است؛ بررسی‌ها جهت روشن شدن زوایای این جنایت ادامه دارد که اطلاعات تکمیلی، متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • حمله مسلحانه به هنگ مرزی کردستان؛ یک سرباز به شهادت رسید/ عکس
  • شهادت یک سرباز وظیفه مرزبان در کردستان
  • شهادت یک مرزبان در بانه 
  • تیراندازی به برجک مرزبانی در کردستان؛ شهادت ۱ سرباز و جراحت ۳ تن
  • واکنش فرمانده انتظامی کردستان به شهادت نیروی مرزبانی
  • فرمانده انتظامی کردستان شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه را تسلیت گفت
  • جزئیات جدید از شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه + تصویر
  • جزئیات نحوه شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه
  • «فرزین بلیان» مقتدرانه در برابر اشرار مسلح ایستادگی کرد
  • شهید حسین اسکندرلو را بیشتر بشناسیم