Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اعلام کرده که اقدامات موثری برای جلوگیری از تجمع مسافران به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا در این فرودگاه انجام شده است.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، اقدامات موثری برای جلوگیری از تجمع مسافران به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا در این فرودگاه انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روابط عمومی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) پیرو پخش فیلمی از تجمع تعدادی از مسافران در ورودی شرقی ترمینال مسافری فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)، به آگاهی میرساند که فیلم منتشر شده مربوط به گذشته بوده است و برابر روال همیشگی، اخیرا نیز اقدامات فراوانی در جهت تسهیل ورود و خروج مسافران و جلوگیری حداکثری از تجمع مسافران برای مقابله با شیوع ویروس کرونا انجام گرفته که از عمده این اقدامات میتوان به:


-اصلاح هندسی ورودی منتهی به بهداشت مرزی
-افزایش تعداد کانتر‌های ماموران بهداشت مرزی
-بازگشایی بال غربی ترمینال
-به کارگیری بهداشت یاران در سرتاسر ترمینال مسافری نام برد.

لازم به ذکر است که مدیران و کارکنان فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به صورت شبانه روزی در حال انجام وظیفه خود هستند تا محیطی آرام، امن و بهداشتی برای مسافران و مراجعان ایجاد نمایند و پخش این گونه فیلم‌ها کوچکترین خللی در عزم همکاران ما در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برای خدمت رسانی بیشتر به هموطنان ایجاد نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: رعایت نشدن پروتکل های کرونایی در فرودگاه امام خمینی (ره)

انتهای پیام/

برچسب ها: فرودگاه امام خمینی کرونا در ایران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فرودگاه امام خمینی کرونا در ایران شهر فرودگاهی امام خمینی تجمع مسافران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۲۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق اعلام روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) امروز (هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳) ۲ پرواز از فرودگاه حضرت امام (ره) و آیت الله صدوقی یزد برای اعزام زائران حج عمره برنامه ریزی شده است.

بر پایه این گزارش، عمره‌گزاران استان تهران در ساعت پنج و ۴۰ بامداد امروز فرودگاه حضرت امام (ره) را به مقصد مدینه ترک کردند.

همچنین زائران استان یزد با پرواز شماره ۱۵۵۰ هواپیمایی‌جمهوری اسلامی در ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه از فرودگاه یزد به عربستان رهسپار می‌شوند. پرواز بازگشت زائران استان یزد طبق برنامه ریزی صورت گرفته روز ۱۷ اردیبهشت ماه سال جاری‌خواهد بود.

کد خبر 6089033 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • ۸۵ زائر گیلانی حج تمتع به عربستان اعزام شدند
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • ۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند
  • اختصاص ۲ هزار میلیارد برای بهسازی فرودگاه بم
  • انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! + عکس
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری!/ عکس
  • جلوگیری از نقل و انتقال 2 هزار و 500 میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! | ببینید
  • عروس امام خمینی(ره) درگذشت