Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@02:41:18 GMT

نماینده مجلس : مباحث فرهنگی البرز مغفول مانده است

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۳۲۲۶۴

نماینده مجلس : مباحث فرهنگی البرز مغفول مانده است

 علیرضا عباسی روز پنجشنبه در جمع بسیجیان  شهرستان اشتهارد گفت: حدود یک سال است که شورای فرهنگ عمومی استان البرز تعطیل شده و موضوع فرهنگ در استان مغفول مانده است و هیچ کاری در این زمینه  انجام نمی‌شود، متاسفانه نهاد کتابخانه‌های  البرز هنوز مسوولی ندارد.
وی در بخش دیگری از سخنانش به مشکلات شهرستان اشتهارد اشاره کرد و افزود: مشکلات  این شهرستان چند ضلعی است و بنا داریم که در سفرهای منطقه‌ای به نقاط مختلف حوزه انتخابیه مدیران دستگاه‌های اجرایی هم حضور داشته باشند تا مشکلات از نزدیک دیده و برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با انتقاد از کم‌کاری برخی مسوولان، افزود: مدیریت در کشور  و استان اداری پیش نمی‌رود و باید یک حرکت جهادی صورت گیرد و با  پشت میزنشینی معضلی برطرف نخواهد شد.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس با اشاره به برخی مواردی در کشور که به صورت جهادی پیشرفت داشته است، تصریح کرد: صنعتگرانی در کشور وجود دارند که اگر فضای توسعه‌ای برای آنها فراهم شود واردات برخی محصولات را صفر می‌کنند.

وی در ادامه این جلسه با تاکید بر اینکه عرصه کشاورزی در کشور طی چند سال اخیر خوب دیده نشده است، خاطرنشان کرد: زمانی در اشتهارد یک هزار و ۵۰۰ هکتار زمین کشت پنبه انجام می‌شد که بی‌توجه‌های زیادی به آن صورت گرفت و هم‌اکنون کشور واردکننده پنبه شده است.

رییس مجمع نمایندگان استان البرز با بیان اینکه  این استان  دارای محرومیت پنهان است، خاطرنشان کرد: دولت و دستگاه‌های اجرایی باید همت به خرج دهند و برخی مشکلات مردم را حل کنند.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی شهرداری کرج فردیس نهاد كتابخانه های عمومی کشور استان البرز اشتهارد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی شهرداری کرج فردیس مجلس شورای اسلامی شهرداری کرج فردیس نهاد كتابخانه های عمومی کشور استان البرز اشتهارد اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۲۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی تقنینی و نظارتی نمایندگان منتخب برگزار می‌شود

به روال دوره‌های گذشته مجلس شورای اسلامی دوره آموزشی تقنینی و نظارتی منتخبان دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی برای ارائه مباحث حقوقی، آیین‌نامه‌ای و پروتکلی مربوط به فرآیند‌های قانونگذاری و وظایف نمایندگی طی فردا و پس‌فردا (۱۲ و ۱۳ اردیبهشت) توسط معاونت اجرایی مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

در این نشست دو روزه دوره‌هایی شامل آشنایی با قانون اساسی، سیاست‌های کلی نظام، سیاست‌های کلی قانون‌گذاری، آئین‌نامه داخلی مجلس، آشنایی با ساختار دیوان محاسبات، آشنایی با ابزار‌ها و ساختار‌های نظارتی مجلس، سازوکار‌های پشتیبانی پژوهشی از نمایندگان، مباحث کلیدی اقتصادی و... توسط متخصصان و حقوقدانان مجلس شورای اسلامی ارائه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • موانع تولید ۲۴ کارخانه در البرز طی سال گذشته رفع شد
  • دوره آموزشی تقنینی و نظارتی نمایندگان منتخب برگزار می‌شود
  • دستگیری سارقان ۳۰۰ میلیاردی در اشتهارد
  • بازداشت دو سارق با ۳۰ میلیارد تومان سرقت در اشتهارد
  • اعطای جایزه به ۶۲ نفر در شصت‌ودومین جایزه ملی البرز
  • بهترین راه برای حمایت از کارگران اصلاح «قانون کار» است
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • شصت و دومین جایزه نوبل ایرانی ۶۲ منتخب خواهد داشت/ جایزه البرز(جایزه نوبل ایرانی) قدیمی‌ترین جایزه علمی کشور است
  • اعطای جایزه ملی البرز به ۱۶۰۰ نخبه علمی
  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس