Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاید مهاجم شیلیایی اینتر و مهاجم بوسنیایی رم با یکدیگر معاوضه شوند.

رم به اینتر پیشنهاد معاوضه الکسیس سانچز و ادین ژکو را داده است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از فابریتزیو رومانو و جانلوکا دی مارتزیو، اینتر و رم در حال بررسی معاوضه احتمالی بین الکسیس سانچز و ادین ژکو هستند. این معامله آسان نیست و مذاکرات به سطح پیشرفته نرسیده اما دو باشگاه اکنون در تماس مستقیم هستند تا امکان آن را ارزیابی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشنهاد از سوی رم مطرح شده و اینتر مخالفتی نشان نداده است. همچنین دی مارتزیو با رد شایعات اخیر اعلام کرد مذاکره ای برای معاوضه ژکو و ایکاردی بین رم و پی اس جی وجود نداشته است. گفتنی است ژکو پس از درگیری با فونسکا، سرمربی جالوروسی همچنان به صورت انفرادی تمرین می کند.

همچنین بخوانید: به دلیل اختلاف با فونسکا، ادین ژکو به صورت انفرادی تمرین کرده است

اخبار داغ 

درخواست خانواده میناوند از مردم: داغ مهرداد را تازه و تکرار نکنید روزهای سخت علی انصاریان در بیمارستان ناگفته ها از علت فوت مهرداد میناوند / پزشک او چه گفت؟ + فیلم تتلو تصویر بدون لباس خواهر و مادرش را تتو کرد + عکس اوله گونار سولسشر: داور تصمیمات نادرستی گرفت ولی ما باید به راه مان ادامه بدهیم تاثیر تفکرات توماس توخل در اولین بازی چلسی؛ 887 پاس و 79% مالکیت توپ

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ادین ژکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۲۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق ۲ ساله اینتر با طارمی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، بر این اساس طارمی با اینتر قراردادی دو ساله امضا کرده که تا ‏ژوئن ۲۰۲۶ اعتبار دارد و نراتزوری می‌تواند قرارداد ستاره ایرانی را تا تابستان ‏۲۰۲۷ تمدید کند.

رومانو اعلام کرد که توافق اینتر و طارمی نهایی و کامل شده و این ‏موضوع به باشگاه فعلی او پورتو هم اطلاع داده شده است. ‏

دیگر خبرها

  • تصویری تاریخی از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه «نود»
  • عکس کمتر دیده شده از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه برنامه ۹۰
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • مذاکرات میلان با مدیربرنامه سانتیاگو خیمنز
  • توافق ۲ ساله اینتر با طارمی
  • بحران دولتی در اسپانیا در سایه اتهام فساد علیه همسر سانچز
  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر
  • میلان و اینتر چگونه برای خرید یاشوا زیرکزی رقابت می‌کنند؟
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • نخست وزیر اسپانیا در فکر کناره گیری از قدرت