Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،«بسام ابوشریف» در گزارشی نوشت: با شهادت سردار قاسم سلیمانی نیرو‌های مقاومت منطقه و نیرو‌های صهیونیست ستیز منطقه فرمانده سپاه قدس را از دست دادند که با سلاح و تجهیزات از گروه‌های مقاومت حمایت می‌کرد. آن‌ها فرماندهی را از دست دادند که در میدان نبرد با هر جناحی که مقابل دشمن صهیونیستی می‌ایستاد حمایت می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این گزارش، سرلشکر قاسم سلیمانی در فرا گرفتن علوم نظامی متمایز از دیگر افسران هم رده خود بود و با اندیشه خلاق و تجاربی که پس از هر آزمون به دست می‌آورد، تعجب دشمنان را برانگیخت؛ او همانند مهندسی عمل کرد که پایه‌های علمی خود را از دانشگاه بنا نهاد و برای فراگرفتن عملی دانسته‌های خود وارد میدان شد. وجه تمایز دیگر سردار سلیمانی این بود که در زمینه تنش‌های نظامی و درگیری‌ها مبدعانه عمل می‌کرد و با این خاصیت خود توانست پیروزی بر دشمن را محقق کند.

بیشتر بخوانید

ناگفته‌های فرزند شهید فخری زاده از دیدار با رهبر انقلاب

این تحلیلگر فلسطینی می‌نویسد: قاسم سلیمانی کارکرد عرصه نظامی را در مکتبی که خود بنیان‌گذار آن بود، با خلاقیت درآمیخت و از حالت سنتی خارج کرد. ابتکار و ابداع شاخص‌هایی است که باعث شد مقاومت دست برتر را در اختیار داشته باشد و در هر عملیاتی زمان و مکان درگیری را خود مشخص کند.

وی عنوان کرد: کار خلاقانه فرمانده سپاه قدس این بود که فرصت عمل را از دشمن برای حملات دقیق گرفت و ذهنیت دشمن، وضعیت روانی آن و چگونگی پاسخ به مقاومت را به چالش کشید. هنر و نبوغ سلیمانی این است که تمام محاسبات ذهنی دشمن را به حاشیه راند و باعث شد دشمن وادار به تجدیدنظر در راهبرد‌های خود شود.

این تحلیلگر فلسطینی نوشت: تاریخ منطقه افسری مشابه قاسم سلیمانی را به خود ندیده بود که با کمترین امکانات و حتی محدودیت‌های موجود علیه گروه‌های مقاومت، بتواند به آن‌ها موشک برساند تا تهدیدی جدی علیه رژیم صهیونیستی باشند و موازنه قدرت را در برابر آمریکا، عربستان سعودی و دشمن صهیونیستی تغییر دهند.

منبع: آنا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سردار سلیمانی مقاومت قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۲۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد اسلامی: جنگ جز با توقف تجاوز و عقب‌نشینی دشمن پایان نمی‌یابد

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت جنگ غزه جز با توقف تجاوز و عقب نشینی دشمن پایان نمی‌یابد.

به گزارش ایسنا، مصعب البریم، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در مصاحبه با المیادین گفت: جنگ غزه جز با توقف تجاوز و عقب نشینی دشمن پایان نمی‌یابد. این‌ها مسائلی است که ما از آن کوتاه نمی‌آییم. مقاومت منتظر عقب نشینی دشمن است؛ دشمنی که شکست آن در میدان ثابت شده است.

البریم در مصاحبه با المیادین افزود: مقاومت همچنان با قدرت در میدان حاضر است.

وی در واکنش به خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی در آمریکا و دیگر کشورها گفت: ما از عرصه‌های آگاهی در آمریکا، اروپا و کشورهای عربی قدردانی می‌کنیم.

پیش از این نیز احسان عطایا، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: مفاد برگه پیشنهادی جدید برای آتش‌بس در غزه بیش از ۹۰ درصد نسبت به پیشنهاد قبلی تغییر نکرده است. بنابراین حصول توافق بعید است. پیشنهاد مطرح‌شده از سوی رژیم صهیونیستی به مقاومت آنطور که آمریکایی‌ها می‌خواهند جهانیان را فریب دهند، سخاوتمندانه نیست.

احسان عطایا همچنین تصریح کرد پیشنهاد مطرح‌شده دارای خلأهای اساسی و تلاش‌های خبیثانه‌ای است و این پیشنهاد سه و نیم صفحه‌ای از جزئیات سه مرحله‌ای صحبت می‌کند.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر میان جنبش‌های جهاد اسلامی و حماس اتحاد در بالاترین سطح خود قرار دارد، بنابراین ما با همه پیشنهادهایی که می‌تواند باعث اختلاف و دودستگی میان فلسطینی‌ها شود، مخالفت داریم.

این عضو جهاد اسلامی همچنین گفت هر گونه تاخیر در حمله رژیم صهیونیستی به شهر رفح به دلیل اسکله‌ای است که آمریکا به دنبال ساخت آن است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حماس : پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد
  • حمدان: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد
  • حمدان: حمله زمینی به رفح موجب توقف مذاکرات خواهد شد
  • سردار سلامی: رهبر انقلاب فرمودند سپاه در بحث آموزش مجاهدت کند
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • جهاد اسلامی: جنگ جز با توقف تجاوز و عقب‌نشینی دشمن پایان نمی‌یابد
  • نقش مهم رسانه در عملیات طوفان الاقصی و رویدادهای پس از آن/دست برتر رسانه‌های مقاومت در تبیین جنایتهای رژیم صهیونیستی
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • برگزاری تظاهرات در حمایت از غزه در استانبول