Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ مسئول اجرایی موسسه حماسه ۱۷ گفت: کتاب "پسرم حسین" روایت زندگی شهید مالکی نژاد با حضور خانواده این شهید والامقام در قم رونمایی شد. - اخبار استانها -

هادی بغدادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قم، اظهار داشت: کتاب "پسرم حسین" روایت زندگی شهید مالکی نژاد با حضور خانواده این شهید والامقام در قم رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این برنامه با محوریت بزرگداشت مقام مادران شهدا به‌طور زنده از شبکه استانی قم پخش شد و ده نفر از مادران  شهدا در این مراسم حضور داشتند و به روایت خاطرات فرزندان خود پرداختند، همچنین حاج حسین کاجی نیز در بخشی از این برنامه به روایت رشادت و فداکاری رزمندگان دفاع مقدس پرداخت.

مسئول اجرایی موسسه حماسه 17 بیان کرد: در انتهای این برنامه با حضور حجت‌الاسلام هنرمند ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، مادر شهید مالکی‌نژاد، حاج علی مالکی‌نژاد برادر شهید، فاطمه دولتی نویسنده کتاب و حاج حسین کاجی مدیرعامل انتشارات حماسه یاران از کتاب پسرم حسین رونمایی شد.

همایش حوزوی شهید شیخ محمد خیابانی در مسجد جامع تبریز به روایت تصویریادواره 1100 دانش‌آموز شهید همدان برگزار می‌شود‌

وی افزود: کتاب"پسرم حسین" زندگی‌نامه داستانی شهید مالکی نژاد از زبان مادر وی است که توسط «فاطمه دولتی» به نگارش درآمده و به همت انتشارات«حماسه یاران» در 160 صفحه و با قیمت 25000تومان وارد بازار شده است.

مسئول اجرایی موسسه حماسه 17 بیان کرد: متن صمیمی و روان کتاب خواننده را همراه خود به سال‌ها پیش، یعنی به زندگی مادر شهید قبل از ازدواج و ماجرای بعدازآن و سپس شهادت این مداح نوجوان می‌برد و این درهم تنیدگی به شناخت شهید کمک می‌کند.

بغدادی عنوان کرد: شهید حسین مالکی‌نژاد، بلبل خوش‌صدای لشکر 17 علی‌ابن ابی‌طالب قم، شهیدی عارف‌مسلک بود که به‌واسطه زندگی در خانواده‌ای مرید اهل‌بیت(ع)، خیلی زود راه آسمان را پیدا کرد و در 17 سالگی به شهادت رسید.

در بخشی از این کتاب آمده است: هر بار که به صورتم در آینه نگاه می‌کنم، انگار یک چین به چروک‌های پیشانی‌ام اضافه شده، هر چینِ صورتم قصه‌ای دارد. خوب می‌دانم اولین چین وقتی به صورتم افتاد که از خانه‌ی باباجی برگشتم خانه. معصومه خانم را دیدم، همراه یکی از زن‌های همسایه ایستاده بودند جلوی درِ خانه‌مان و حرف می‌زدند. همین‌که چشمشان به من افتاد، حرفشان را قطع کردند. دیدن دو زن، که در گوش هم پچ‌پچ می‌کنند و لب‌ به دندان می‌گیرند، شاید یک اتفاق عادی باشد، اما برای مادری که دو پسرش را فرستاده جنگ، ترسناک است.

انتهای پیام/452/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید مالکی نژاد رونمایی شد پسرم حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۲۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین دوره مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» به‌زودی و همزمان با برپایی سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران توسط خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌شود.

بر اساس فراخوان این مسابقه، محور موضوعی اثر ارسالی، مرتبط با ادوار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است و آثاری در این مسابقه داوری می‌شوند که در قالب «روایت داستانی» نوشته شده باشند. روایت‌های ارسالی به این مسابقه باید بین ۲ تا ۵ هزار واژه باشد. از صاحبان آثار برگزیده در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تقدیر می‌شود.

شرکت در این‌مسابقه برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند روایت‌های خود را تا ۲۵ اردیبهشت از طریق سامانه revayat.ketab.ir ارسال کنند.

کد خبر 6090822 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • شناخت گام‌به‌گام و تدریجی جریان اسرائیل
  • ۳۶۰۰ یتیم تحت پوشش معلمان اردبیلی هستند
  • افزایش ظرفیت صادراتی خراسان شمالی دستاورد نمایشگاه اکسپو است
  • محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام
  • جوان کاشمری چطور از دختران جوان در برابر ۲ مزاحم دفاع کرد| ضربه چاقو فقط ۲ میلی متر با شاهرگ علی فاصله داشت | ۲ شرور مست و سابقه‌دار بودند
  • کتاب «نامداران موسیقی در سنندج» رونمایی شد
  • کتاب نامداران موسیقی سنندج رونمایی شد
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود
  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل