Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@21:02:29 GMT

احساس بارداری شما چقدر واقعی است؟

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۳۲۹۰۲

احساس بارداری شما چقدر واقعی است؟

قطعا برای هر خانمی در طول زندگی‌ پیش‌آمده است که زمان عادت ماهیانه اش عقب بیفتد و اگر انتظار بچه‌دار شدن را نداشته باشد حتما شوکه خواهد ‌شد. اگر این فرد شما باشید در اولین قدم کاری که می‌کنید، استفاده از تست بارداری است اما اگر جواب تست منفی بود ولی شما همچنان علایم داشته باشید، چه خواهید کرد؟ در ادامه به بررسی چنین موقعیتی می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش برنا؛ قبل از هرچیزی باید با تغییراتی که در چرخه قاعدگی برای شما پیش می‌آید آشنا شوید. یک هفته قبل از شروع قاعدگی، سطح پروژسترون شروع به افزایش می‌‌کند و سطح استروژن کاهش می‌یابد. همچنین شما دچار حساسیت پستان، تغییرات خلق و خو، خستگی، نفخ، اضطراب و ولع شدید خواهید شد.

چه زمانی تست بارداری بگیرم

تست‌های بارداری خانگی یا بیبی چک اغلب تست ادرار هستند و برای بیشتر زنان، بهترین زمان برای انجام تست‌‌های بارداری چند روز پس از موعد همیشگی هر ماه برای شروع پریود است.این تست‌ها مقدارH CG در ادرار را اندازه‌گیری می‌کنند . اگر این نوع تست را خیلی زود انجام دهید، ممکن است هنوز مقدار هورمون H CG در ادرار به اندازه‌ای بالا نرفته باشد که برای مثبت شدن تست کافی باشد پس جواب تست را منفی نشان می‌دهد.

استرس و اضطراب

استرس می‌تواند بر بدن ما تاثیرات متفاوتی بگذارد حتی ممکن است تخمک‌گذاری شما را دچار مشکل کند و تخمک گذاری صورت نگیرد و قاعدگی نداشته باشید و شما فکر کنید حامله هستید.

داروها

مصرف یک سری داروها مثل استروئیدها که برای کاهش التهابات استفاده می‌شود ممکن است چرخه قاعدگی شما را به هم بریزد وشما تصور کنید باردار هستید پس اگر از این دسته از داروها استفاده می‌کنید منتظر تاخیر در چرخه قاعدگی خود باشید .

یائسگی

میانگین سن یائسه شدن 52 سال است. اما برخی زنان در اوایل دهه 40 هم ممکن است دچار نوسانات هورمونی شوند و زودتر از موعد یائسگی را تجربه کنند . در این حالت نیز ممکن است فکر کنید حامله هستید.اگر در این سن در چرخه قاعدگی خود دچار تاخیر شده‌اید حتما با پزشک مشورت کنید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استرس بارداری پزشک چک زنان چرخه قاعدگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۲۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیتسیپاس: نادال در زمین بی‌رحم است

تنیسور شماره ۷ جهان خاطراتش از نخستین بازی با رافائل نادال اسپانیایی در فینال مسابقات ATP-۵۰۰ بارسلون (اسپانیا) در سال ۲۰۱۸ را بیان کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از یورو اسپورت؛ استفانوس سیتسیپاس با اشاره به حضور دوباره رافائل نادال در تورنمنت‌های تنیس گفت: نادال در زمین بازی بی‌رحم است. نخستین بار زمانی که با او در بارسلونا بازی کردم، این را احساس کردم. انرژی و نگرش مصمم او را به یاد دارم. انگار ورزشگاه متعلق به اوست. من آن را در مسابقات با تنیسورهای دیگر احساس نکردم.

تنیسور شماره 7 جهان افزود: از برخی جهات نادال واقعاً ترسناک است. قبل از بازی فینال تورنمنت بارسلونا در سال 2018 عادت نداشتم چنین احساساتی را تجربه کنم، بنابراین این خاطرات هنوز با من هستند. انطباق با این امر زمان برد. البته من با تماشای نادال بزرگ شدم. من پوستری از او در اتاقم آویزان کرده بودم. بنابراین در ابتدا مقاومت در برابر او دشوار بود، او قهرمان دوران کودکی من است.

اظهارات سینر درباره عبور از نواک و شکست دادن نادال

استفانوس سیتسیپاس در ادامه اظهار داشت: چندین مسابقه طول کشید تا این حس از بین برود. از این گذشته، من رافا را در مادرید در سال 2019 شکست دادم. این یک دستاورد بزرگ بود. فکر می‌کنم این یکی از بهترین پیروزی‌های من مقابل اوست. من به رافا احترام می‌گذارم، زیرا او کاری کرد که هیچ‌کس به جز فدرر و جوکوویچ انجام نداده است. این سه بازیکن ورزش ما را به نهایت رساندند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • اهمیت حفظ بهداشت زنان در پیشگیری از عفونت‌های تناسلی
  • ریتم شبانه‌روزی یا ساعت بدن چیست؟
  • سیتسیپاس: نادال در زمین بی‌رحم است
  • ارائه بیش از ۱۰۰ خدمت رایگان برای بارداری سالم
  • درد قفسه سینه نشانه چه بیماری است؟
  • مستند می‌تواند در گسترش فرزندآوری تاثیرگذار باشد/کنجکاوی اهالی روستا برای ساخت یک فیلم
  • نقش مغفول مانده پدران در سلامت زنان و بارداری | تلویزیون با برنامه‌ «ماه‌ ترین» وارد شد
  • مارتین لوتر کینگ و خشونت
  • اگر مراقب خودتان باشید، فرزند سالم‌تری خواهید داشت/ خطرات استرس مادر بر جنین
  • کسی که اجازه نداد جای خالی پائز احساس شود