Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل فدراسیون قایقرانی با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ برتر در دو رشته روئینگ و آبهای‌آرام گفت: مرحله اول خوب بود اما انتظار بیشتری از نظر کمی و کیفی داشتیم، همچنین مرحله اول لیگ رشته های کانوپولو، اسلالوم و دراگون بوت را تا پایان سال جاری برگزار می‌کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا صابونچی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون قایقرانی گفت: از همه دست‌اندرکاران مسابقات اعم از باشگاه‌ها، داوران، کادر فنی و اجرایی به‌خصوص اصحاب رسانه و صدا و سیما تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم مرحله دوم لیگ را با کیفیت بهتری برگزار کنیم.

  وی ادامه داد: در قایقرانی هشت رشته ورزشی داریم که به فکر برگزاری لیگ در هر هشت رشته حتی بادبانی هستیم. با چالش‌هایی هم روبه‌رو هستیم، چرا که برگزاری لیگ در هر رشته نیازمند شرایط و امکانات خاص خود آن رشته ورزشی است و این موضوع در این شرایط کمی دشوار است. اما در حال حاضر با امکانات موجود اقدام به برگزاری لیگ در رشته‌های آبهای‌آرام، روئینگ، کانوپولو، اسلالوم و دراگون‌بوت کرده ایم، که در دو رشته آبهای آرام و روئینگ یک مرحله برگزار شده است. در رشته های کانوپولو، اسلالوم و دراگون‌بوت نیز دور اول مسابقات را در اسفندماه برگزار می‌کنیم و ادامه رقابت ها در سال ۱۴۰۰ پیگیری خواهد شد.   دبیرکل فدراسیون قایقرانی گفت: این مسابقات پیش‌زمینه‌ای برای لیگ های سال آینده و ۱۴۰۰ است. همچنین صحبت‌هایی برای میزبانی و برگزاری اولین دوره مسابقات جام باشگاه های آسیا شده است و درنظر داریم با کنفدراسیون آسیا این مسابقات را در میان بگذاریم و برای برگزاری این رقابت ها در سال‌های آینده میزبانی بگیریم.   صابونچی با اشاره به نیازمندی قایقرانی به امکانات و تجهیزات گفت: در تلاش هستیم تولیدات داخلی را تجهیزات قایقرانی را به رونق بیاندازیم تا هم کیفیت تجهیزات داخلی افرایش پیدا کند هم ورزشکاران و مصرف کنندگان با هزینه کم تری نیازشان را در این شرایط برطرف کنند. از طرفی با بالا رفتن کیفیت تولیدات داخل دیگر نیازی به خرید و واردات تجهیزات خارجی نداریم و می‌توانیم کم بود تجهیرات را با تولیدات داخل برطرف کنیم. در این راستا اقداماتی هم انجام شده و به مصرف کنندگان وام های خرید تجهیزات از بانک مهر ایران اعطا می‌شود.   وی با اشاره به فعالیت‌های وسیع فدراسیون ادامه داد: فدراسیون قایقرانی ورزش بسیار وسیعی است، هم از نظر تنوع رشته ای هم از نظر مدال های المپیکی که این موضوع نیازمند برنامه ریزی بسیار منظمی است. در همین راستا در تلاش هستیم اردوهای ملی در همه رشته با توجه به رعایت پروتکل‌ها و شرایط کرونایی برگزار شوند و در مسابقات پیش رو نتایج خوبی کسب شود. گفتنی است این فعالیت ها در سطح وسیع قایقرانی نیازمند زیرساخت های گسترده است تا برنامه ریزی‌ها به خوبی انجام شود و در این راستا اقداماتی در جهت ساخت و سازها، آموزش انجام شده است.   صابونچی در پایان افزود: امیدوارم با یاری خداوند برنامه ریزی‎‌ها به خوبی پیش برود تا کمکی به ورزشکاران و قهرمانان این رشته ورزشی در جهت موفقیت و افتخارآفرینی برای کشور عزیزمان کرده باشیم.   انتهای پیام؛ 

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون قایقرانی برگزاری لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۲۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم گیتی پسند از لغو جام باشگاه‌های آسیا؛ کنار می‌کشیم و وارد رشته‌های دیگر می‌شویم

طرفداری| قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند اصفهان اعلام کرد در صورت لغو مجدد جام باشگاه‌های فوتسال آسیا، این باشگاه در لیگ برتر فوتسال شرکت نمی‌کند.

محمد حسین عراقی زاده درباره احتمال برگزار نشدن جام باشگاه‌های فوتسال آسیا برای پنجمین سال متوالی توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) اظهار داشت:

در صورتی که امسال نیز جام باشگاه‌های فوتسال در تقویم AFC محلی از اعراب نداشته باشد، به نوعی فاجعه رخ داده است. با دست فرمانی که آقایان جلو می‌روند، یعنی فوتسال باشگاهی را به قهقرا بردن و پس از آن باعث بی‌انگیزگی باشگاه‌ها می‌شوند. آقایان از سال 1398، کرونا را بهانه کردند. این در حالی بود که در همان زمان، در اروپا و آمریکای لاتین جام باشگاه‌ها در حال برگزاری بود.

قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند اصفهان خاطرنشان کرد:

سال قبل نیز که بازهم بهانه‌گیری‌های آقایان پابرجا بود، در اصفهان جام باشگاه‌های هندبال برگزار شد. سه ماه قبل از کمیته فوتسال سراغ گرفتیم و گفتند جام باشگاه‌های فوتسال امسال برگزار می‌شود. گفتند قرار است برگزاری این مسابقات در حاشیه جام ملت‌های فوتسال آسیا تصویب شود، اما تاکنون خبری نشده است .

عراقی‌زاده در پایان به تسنیم گفت:

ان‌شاءالله در روزهای آیند، ه جلسه فوق‌العاده هیأت مدیره باشگاه را برگزار می‌کنیم. در صورت ادامه این روند، پیشنهاد خروج از لیگ برتر فوتسال را ارائه می‌کنیم و به رشته‌های دیگر وارد می‌شویم.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد
  • قهرمان لیگ برتر و تهدید توامان فدراسیون و AFC!
  • خشم گیتی پسند از لغو جام باشگاه‌های آسیا؛ کنار می‌کشیم و وارد رشته‌های دیگر می‌شویم