Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@23:45:31 GMT

بچه مسجدی ها از مادران شهدا تجلیل کردند

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۳۳۳۵۶

بچه مسجدی ها از مادران شهدا تجلیل کردند

جوانان مسجدی در خراسان شمالی به مناسبت هفته تکریم مادران و همسران شهدا به دیدار مادران شهید رفته و مقام شامخ آنان را ارج نهادند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ جوانان مسجدی و فعالان کانون های مساجد در استان خراسان شمالی به مناسبت روز تکریم مادران و همسران شهدا، در شهرستان های این استان به دیدار مادران شهید رفتند و مقام ارزشمند آنان را ارج نهادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«رسول متین»، مدیر کانون فرهنگی هنری امام رضا (علیه السلام) و رابط کانون های شهری و روستایی شهرستان گرمه گفت: مدیر و فعالان کانون فرهنگی هنری حضرت موسی بن جعفر (علیه السلام) گرمه با حضور در منزل شهید «حسن انگوری»، پای صحبت های مادر این شهید والا مقام نشستند و مقام صبر و ارزش های مادرانه وی را ستودند.

 

وی همچنین دیدار فعالان کانون  امام جعفر صادق (علیه السلام)  با خانواده شهید طحانی، از شهدای دانش آموز شهر گرمه را نیز اعلام کرد و گفت: همچنین فعالان مسجدی کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی (علیه السلام) به دیدار خانواده شهید «محمد ابراهیم کاظمی» از شهدای ناوچه کنارک رفته و به مادر شهید ادای احترام کردند.

 

متین، تکریم مادر شهید والامقام «جواد ناطق» و همچنین شهید «محمد مهدی طاهری» را نیز اعلام کرد و گفت: این دیدار به همت فعالان کانون «جوانان امیرالمومنین(علیه السلام)» و نیز کانون «العباس» شهر گرمه انجام شد.

 

«غلامحسن امیری»، مدیر کانون فرهنگی هنری محبان الزهرا(سلام الله علیها) و رابط کانون های روستایی و شهری شهرستان اسفراین نیز اعلام کرد: فعالان فرهنگی و رابطان این کانون به مناسبت  وفات حضرت ام البنین (سلام الله علیها) به دیدار مادر شهید گلگون کفن «مرتضی قربانی» رفتند و صبر و ایثار آن مادر شهید را ستودند و مورد تکریم قرار دادند.

 

«اصغر لنگری»، مدیر کانون فرهنگی هنری علامه امینی (ره) بجنورد هم از برگزاری مراسم زیبای «مهمانی لاله ها» و قدردانی و تکریم خانواده معزز شهدا به ویژه مادران و همسران 21 شهید محله کوی صادقیه بجنورد همزمان با وفات ام العباس، حضرت ام البنین (سلام الله علیه ) خبر داد.

 

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: بچه مسجدی ها تکریم شهدا مادران شهید کانون فرهنگی هنری فعالان کانون علیه السلام مادر شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۳۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید

غلامحسین عماری فرماندار شهرستان ارومیه با همراهی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی، به مناسبت روز کار و کارگر با حضور در منزل شهید معصوم زاده، با خانواده معظم ایشان دیدار نمود.   به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرماندار ارومیه در این دیدار اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم آرمان‌های والای شهیدان را حفظ کرده با عزت و سربلندی، راه پر افتخار آنان را ادامه دهیم.   وی با بیان اینکه نشر ارزش‌های معنوی و اخلاقی با شمیم عطر خون شهیدان تاثیر بسزایی در اخلاق جوانان دارد، اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اصلی‌ترین ابزار مقابله با تهاجم فرهنگی است.   غلامحسین عماری گفت: شهدا چشم و چراغ ملت هستند، ما همه به شهدا وابسته ایم و همه مسئولین نیاز دارند که برای تجدید روحیه و بهره گیری از معنویات شهدا، خدمت خانواده شهدا برسند و همه مسئولین به راه شهدا التزام دارند و موظف هستند تا مسائل و مشکلات خانواده شهدا را پیگیری کنند.   وی افزود: رسیدگی به امور خانواده‌های شهدا، سعادت و افتخار بزرگی است که باید با عشق به خدمتگزاری انجام شود و بازماندگان شهدا دین بزرگی بر گردن ما دارند و رسیدگی، خدمت رسانی و سپاسگزاری از آنها وظیفه‌ای همگانی است

دیگر خبرها

  • مسجد و مدارس در روز شهادت امام صادق (ع) به هم می‌پیوندند
  • برگزاری جشن بزرگ دبیران جوان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت روز معلم
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • دیدار معاون وزیر کار با خانواده شهید وطن خواه کردستان
  • تجلیل از فعالان و مبلغان فرهنگی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در حرم مطهر رضوی 
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • تکریم پیشکسوت فرهنگی استان قزوین در آستانه روز معلم
  • رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی