Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه، روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد،  عماد تشکری در نشست با کارگزار اشتغال و جمعی از مدیران و معاونان دانشگاه های استان با بیان برخی اصلاحات در طرح مشوق بیمه ای گفت: در دستورالعمل اصلاحی که با توجه به شیوع ویروس کرونا به تصویب رسیده، حداکثر سن متقاضیان ۳۸ سال و سابقه بیمه نیز ۳۶ ماه تمام در هنگام ثبت نام اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: وجه حق بیمه سهم کارفرما بعلاوه سه درصد سهم بیمه بیکاری (جمعاً به میزان ۲۳ درصد حداقل دستمزد تعیین شده از سوی شورای عالی کار) به مدت  ۲سال توسط دولت به کارفرما پرداخت می شود.
سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد افزود: کارفرمایانی که دارای مجوز فعالیت از مراجع رسمی کشور و کد بیمه کارگاهی هستند در صورت به کارگیری نیروی جدید مشمول استفاده از حق بیمه‌ای حداکثر به مدت ۲ سال خواهند بود.
تشکری خاطر نشان کرد: کارفرمایانی که نیروی کار جدید را به جای نیروی کار شاغل در کارگاه که اخراج، مستعفی یا ترک کار نموده اند، به کار گمارند مشمول استفاده از مزایای این طرح نخواهند شد.
وی خاطر نشان کرد: در طرح کارورزی نیز ۳۲۷ قرارداد میان متقاضیان کارورزی و کارفرمایان واجد شرایط منعقد شده است.

کارفرمایان و متقاضیان واجد شرایط می توانند با مراجعه به سایت moshavegh.mcls.gov.ir، ضمن کسب اطلاعات بیشتر در این طرح ثبت نام کنند.
 

نشست مسوولان اتحادیه دانش‌آموزان استان یزد برگزار شد

 نشست فصلی مسوولان اتحادیه انجمن ‌های اسلامی دانش‌آموزان یزد روز پنجشنبه با هدف هماهنگی ویژه‌ برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر و بیانیه گام دوم انقلاب در تالار فرهنگیان یزد برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این نشست که با حضور کادر اجرایی استان برگزار شد، مسوول این تشکل گفت: برنامه‌های بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توسط دانش‌آموزان و بر اساس شرایط موجود در فضای مجازی و بخشی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در زمینه های فرهنگی، بصیرتی و هنری برگزار می‌شود.

حسین میرشریف یکی از مهمترین برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر امسال این تشکل را، برگزاری جشنواره بصیرتی مدرسه انقلاب توسط اعضا با بهره‌گیری از فضای مجازی و پرداختن به حوادث مختلف انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون ذکر کرد که نقش مهمی در آگاهی‌بخشی دانش‌آموزان دارد.

 وی، تبیین بیانیه گام دوم انقلاب را در بین دانش‌آموزان جزو وظایف و ماموریت راهبردی انجمن‌های اسلامی مدارس ذکر کرد که در این خصوص تاکنون هرچند اقداماتی در استان صورت گرفته ولی به خاطر اهمیت موضوع کافی نیست  و باید سایر دستگاه‌ها و نهادها همکاری کنند.

در این نشست مسوولان اتحادیه انجمن‌های اسلامی مدارس استان گزارشی از عملکرد، مشکلات و برنامه‌های آینده خود به خصوص با وجود کرونا ارایه کردند .

استان یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۲۵۰ هزار دانش آموز دارد و انجمن‌های اسلامی در ۱۰ شهرستان استان فعال است.

شهدا درس ولایتمداری، ایثار ومعنویت به ملت آزاده جهان  دادند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ابرکوه با تاکید بر اینکه عزت و آبروی ما و ایران مرهون خون پاک شهدا است، خاطر نشان کرد: شهدا درس ولایتمداری، ایثار و معنویت را به ملت آزاده جهان  دادند و راه رسیدن به اقتدار و عظمت را  به نسل امروز آموختند.

سرهنگ پاسدار مهدی ابرقویی روز پنجشنبه به مناسبت سالروز شهادت حضرت ام البنین علیها السلام در آیین تکریم جمعی از همسران و مادران شهدا ، افزود: از تمامی ظرفیت‌های فرهنگی و هنری شهرستان برای اعتلای فرهنگ جهاد و شهادت استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه شهدا و رزمندگان نماد فرهنگ مقاومت و پایداری هستند ، افزود: باید ارزش‌ ها و ایثار شهدا به عنوان جریان حیاتی در فرهنگ مقاومت و پایداری بین نسل جوان نهادینه شود.

ابرقویی اضافه کرد: امروز باید همانگونه که از ایثار و جانفشانی‌های شهدا و رشادت‌های رزمندگان در دوران هشت دفاع مقدس یاد می کنیم باید از نقش موثر و مفید تربیت فرزند مادران شهدا و همدلی و همراهی همسران شهدا به نیکی یاد شود  و این الگو و فرهنگ  برای نسل‌ جوان تبیین شود.

شهرستان ابرکوه ۲۸۵ شهید، ۶۷۰ جانباز و ۳۳ نفر آزاده در دوران دفاع مقدس تقدیم نظام اسلامی کرده است.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

۱۷ هزار و ۷۰۰ کیلوگرم شیرخشک قاچاق در یزد کشف شد

 فرمانده انتظامی یزد گفت: ماموران پلیس در مهریز از یک دستگاه تریلر عبوری ۱۷ هزار و ۷۰۰ کیلوگرم شیرخشک قاچاق کشف و یک متهم را دستگیر کردند.

به گزارش پنجشنبه شب پایگاه خبری پلیس، سرتیپ عباسعلی بهدانی‌فرد افزود: در راستای جلوگیری از قاچاق کالاهای ضروری، این محموله قاچاق که از مرکز کشور به مقصد استان‌های شرقی بارگیری شده بود و کارشناسان ارزش آن را بیش از پنج میلیارد ریال برآورد کرده‌اند،  توقیف شد.

یزد، نقش موثری در اتصال استان‌های جنوبی و شرقی ایران به مرکز کشور دارد و با توجه به موقعیت آن در مسیر کریدور شمال - جنوب، راه‌های آن برای انتقال کالای قاچاق مورد سوء استفاده قرار می‌گیرد.

روزانه حدود ۴۰۰ هزار دستگاه انواع خودرو سبک و سنگین از جاده‌های استان یزد تردد می‌کنند.

برچسب‌ها بیکاری کارفرما یزد دانشگاه بیمه بیکاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیکاری کارفرما یزد بیکاری کارفرما یزد دانشگاه بیمه بیکاری اخبار کنکور دانش آموزان استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۳۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان و دانشجویان به‌عنوان امانت مردم و خداوند در نزد معلمان و اساتید هستند

نورمحمد علیپور عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد درباره روز و مقام معلم افزود: روز معلم یکی از روز های بسیار مهم در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران است. پس از پیروزی انقلاب اسلامی و شهادت استاد مرتضی مطهری در روز ۱۲ اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۸، این روز به عنوان روز معلم نامگذاری شد.

علیپور افزود: معلمین از جمله اقشار پرتلاش، زحمت کش و وفادار به نظام اسلامی هستند که تقدیر و تجلیل از آنها نباید مختص هفته معلم باشد. جوانان و دانشجویان به‌ عنوان امانت مردم و خداوند در نزد معلمان و اساتید هستند. آموزگاران باید در عمل، کردار و گفتار الگوی دانش آموزان باشند.

وی خاطرنشان کرد: اولین معلم خدا است. معلمی از این جهت مهم و حائز اهمیت است که شغل انبیاء و خدای تبارک و تعالی است.

وی با اشاره به آیه «وَعَلَّمَ ءَادَمَ ٱلۡأَسۡمَآءَ کُلَّهَا ثُمَّ عَرَضَهُمۡ عَلَی ٱلۡمَلَـٰٓئِکَةِ فَقَالَ أَنۢبِـُٔونِی بِأَسۡمَآءِ هَـٰٓؤُلَآءِ إِن کُنتُمۡ صَٰدِقِینَ» (بقره/ ۳۱) گفت: پروردگار عالم، دانش و معرفت را از لحاظ شرافت و ارزش در اوج همه مراتب و مقامات قرار داده و بر آدم ابوالبشر منت نهاده است. انسان نیاز به رشد و تکامل دارد و این وظیفه برعهده معلمین است. چرا که معلمین انسان‌های پاک، برجسته، سالم و متدین به مسائل دینی هستند.

خبرنگار: آسیه طاهرمنش

انتهای خبر/

کد خبر: 1229071 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • مردم غزه مقاومت را از ایرانی ها آموخته‌اند
  • مردم غزه مقاومت را از مردم ایران آموخته‌اند
  • دانایی که منجر به توانایی نشود مورد اقبال مردم نخواهد بود
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال وبختیاری
  • تعداد شرکت دانش‌بنیان در دانشگاه آزاد اصفهان به ۳۰۰ شرکت می‌رسد/ ۲۰ مجله فناوری با درجه ممتاز داریم
  • جوانان و دانشجویان به‌عنوان امانت مردم و خداوند در نزد معلمان و اساتید هستند
  • حرمت‌گزاری به مقام والای استاد، باید بیش و پیش از هر آیینی مدنظر باشد
  • «خدمات رایگان درمانی» برای تمام کودکان/ مشوق‌های طرح جوانی جمعیت
  • یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز گتوند برگزار گردید
  • دانشگاه‌ها برای احیای سنت‌های محلی گام بردارند