Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-27@17:03:37 GMT

سایپا، قهرمان لیگ برتر والیبال بانوان

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۳۳۶۹۸

رقابت‌های لیگ برتر والیبال بانوان امروز با قهرمانی سایپا به پایان رسید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  آخرین روز از مسابقات لیگ برتر والیبال بانوان با برتری سایپا و ذوب‌آهن پیگیری شد. در روز پایانی این رقابت ها، ذوب‌آهن با برتری ۳ بر صفر مقابل شهرداری قزوین، نایب‌قهرمان شد.  در آخرین بازی هم سایپا و پیکان به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایپا که پیش از این قهرمانی‌اش در لیگ قطعی شده، موفق شد در آخرین بازی خود پیکان را از پیش رو بردارد تا بدون باخت قهرمانی را جشن بگیرد.  سایپا در دیدار امروز ۳ بر یک با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۵، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۳ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۲ پیروز شد.  در جدول رده‌بندی، پس از سایپای قهرمان، ذوب‌آهن، پیکان و شهرداری قزوین دوم تا چهارم شدند. تیم‌های سروقامتان بابل، اکسون، خجسته اسلامشهر و ستارگان فارس هم عناوین پنجم تا هشتم را به دست آوردند.  معصومه ابتکار معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده و طاهره طاهریان نایب رئیس اول کمیته ملی المپیک، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، فریبا محمدیان نایب رئیس بانوان و مهناز شاددل مشاور امور بانوان، در سالن حضور داشتند. برچسب ها: لیگ برتر والیبال ، سایپا ، قهرمان ، ذوب آهن

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال سایپا قهرمان ذوب آهن لیگ برتر والیبال ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۳۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملوان-سایپا، به یاد دوران پرستاره! (عکس)

به گزارش ورزش سه، ملوان و سایپا دو تیمی که حدود 8 سال پیش آخرین تقابل لیگ برتری را مقابل هم برگزار کردند امروز در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل هم قرار خواهند گرفت و یک دیدار کلاسیک را برگزار خواهند کرد!

تیم‌های باسابقه لیگ برتر ایران که در سال‌های هر دو آنها به لیگ آزادگان سقوط کردند و نتوانستند دیگر در سطح اول فوتبال ایران مقابل هم قرار بگیرند و امروز فرصت این را خواهند داشت تا در جام حذفی به مصاف هم بروند!

از آخرین تقابل آنها در لیگ برتر تغییرات زیادی در دو تیم صورت گرفته و با شکل و شمایلی کاملا متفاوت به میدان خواهند رفت، در تیم سایپا ستاره هایی چون مهدی ترابی، علی قلی زاده، ابراهیم صادقی، غلامرضا رضایی،میلاد میداووی حاضر بودند و در تیم ملوان هم حسین حسینی، محمدحسین کنعانی زادگان،عزت پورقاز،حسین ماهینی، مازیار زارع و جلال رافخایی حضور داشتند و بسیاری از این بازیکنان از فوتبال خداحافظی کردند و تعدادی دیگر در سطح اول فوتبال ملی ایران حضور دارند.

آخرین تقابل آنها هم به بازی در لیگ آزادگان در اردیبهشت 1401 باز می‌گردد که در نهایت به صعود ملوان به لیگ برتر ختم شد و در آن مسابقه هم ملوان دو بر صفر سایپا را شکست داد و یک گام دیگر به صعود و صدرنشینی نزدیک شد.

این دو تیم امروز در شرایط متفاوتی مقابل هم قرار خواهند گرفت، ملوان با عملکرد خوبی که در لیگ برتر داشته در رتبه های بالای جدول حضور دارد و سایپا در لیگ آزادگان شانسی برای صعود به لیگ برتر نخواهد داشت و یک فصل دیگر برای بازگشت به لیگ باید منتظر بماند.

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • قهرمانی بدون شکست آرسنال در ورزشگاه وایت هارت لین (25 آوریل، 2004) / فیلم
  • جام جهانی پاراتیراندازی | تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • تیم تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • ملوان-سایپا، به یاد دوران پرستاره! (عکس)
  • جام جهانی پاراتیراندازی| تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • فردا : ایران - ازبکستان ، در یک قدمی فینال
  • دختر شیروانی قهرمان شطرنج‌ لیگ برتر کشور شد