Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: بیش از ۷۶ درصد دانش آموزان ابتدایی استان با شرکت در کلاس های تشکیل شده از آموزش حضوری استفاده می کنند.

رشید قربانی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا، همزمان با سراسر کشور آموزش دانش آموزان پایه های اول و دوم ابتدایی ، دروس کارگاهی هنرستان‌های فنی و حرفه ای و مدارس زیر ۵۰ نفر دانش آموز استان از اول بهمن ماه ۹۹ به صورت حضوری برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کلاس های درس به صورت گروه بندی و با حضور حداکثر ۱۰ نفر از دانش آموزان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری برگزار می شود.

قربانی همچنین از آغاز آموزش حضوری مدارس کمتر از ۵۰ نفر خبر داد و گفت : حدود ۸۹ درصد دانش آموزان این مدارس که اغلب روستایی هستند از آموزش حضوری استقبال نموده و در کلاس های درس حضور دارند .

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان ذکر کرد: در بخش آموزش های هنرستانی نیز دروس کارگاهی با حضور بیش از ۴۵ درصد هنرجویان در حال برگزاری است .

وی با بیان اینکه نظارت حداکثری یکی از برنامه های اولویت دار استان است، خاطرنشان کرد: در همین راستا ناظرین معین استان و شهرستان ها و مناطق، در سه سطح استان، شهرستان و مدرسه، عملکرد واحد های اداری و آموزشی و روند آموزش دانش آموزان را بررسی و بر آموزش مجازی و حضوری آنها نظارت دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانش آموزان استانی اجتماعی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۳۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، امیر بهرامی هدف از این رویداد ترغیب دانش‌آموزان وشهروندان به رعایت فرهنگ ترافیک، استفاده از حمل و نقل عمومی، رعایت ایمنی در سفر‌های درون‌شهری، مشارکت سازمان‌های مرتبط و نهاد‌های مردمی و نیز توجه ویژه به عابرین پیاده، موتورسواران برشمرد.

او تصریح کرد: راهبرد افزایش ایمنی در حمل و نقل و کاهش تصادفات نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها و نهاد‌های متولی و البته همراهی شهروندان است و در همین راستا اهتمام تمام دستگاه‌های مرتبط از جمله، آموزش و پرورش، پلیس راهور، سازمان تبلیغات، صداوسیما، مسؤولان اجرایی و سایر ارگان‌ها و سازمان‌ها و حتی رسانه‌ها را می‌طلبد.

سرپرست سازمان مدیریت ومهندسی شبکه حمل ونقل شهرداری همدان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان یکی از افراد اصلی هدف در آموزش‌های ایمنی ترافیکی هستند، گفت: این طرح تا اواخر خرداد ماه امسال نیز در پارک ترافیک شهرداری ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان برپا شد
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان