Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@23:48:20 GMT

ایران محور گفتگوی وزرای دفاع و جنگ آمریکا و اسرائیل

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۳۳۸۰۳

ایران محور گفتگوی وزرای دفاع و جنگ آمریکا و اسرائیل

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در گفت‌وگویی با وزیر دفاع آمریکا بر مقابله با اقدامات ایران در منطقه تأکید کرده است.

به گزارش مشرق؛ «باراک راوید»، روزنامه‌نگار و تحلیلگر صهیونیستی روز پنجشنبه با انتشار پیامی در توئیتر خبر داد که «بنی‌گانتز»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا گفت‌وگو کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام این خبر نوشت گانتز در این گفت‌وگو بر آنچه که «تندروی‌» ایران در منطقه خوانده شده تأکید کرده است.

وزیر دفاع دولت جدید آمریکا نیز بر تعهد کشورش برای حفظ برتری‌های نظامی رژیم صهیونیستی که شامل برتری‌های تکنولوژیکی و تاکتیکی می‌شود، تأکید کرده است.

آمریکا متعهد شده به منظور بالا بردن توانایی بازدارندگی رژیم صهیونیستی در منطقه، درجه کیفی قابلیت‌های نظامی این رژیم را حفظ کند.

«لوید آستین» نامزد تصدی پست وزارت دفاع آمریکا جمعه‌شب به‌وقت تهران توانست رای اکثریت مجلس سنای این کشور برای تصدی این پست را بدست بیاورد.

آستین نخستین آمریکایی آفریقایی‌تبار خواهد بود که به عنوان وزیر دفاع آمریکا دست پیدا می‌کند.

لوید آستین در جلسه رأی اعتماد سنا مدعی شده بود که ایران تهدیدی برای متحدان آمریکا در منطقه غرب آسیا و نیروهای مستقر این کشور در منطقه است.

مواضع ضد ایرانی دولت جدید آمریکا تنها به وزیران امور خارجه و دفاع آمریکا محدود نمی‌شود. «ژانت یلن» وزیر خزانه‌داری دولت بایدن تاکید کرده که رویه اعمال تحریم علیه ایران را به بهانه‌هایی مانند حقوق بشر یا ادعاهای حمایت از «تروریسم» ادامه خواهد داد. 

با این وجود روز گذشته وبگاه خبری «آکسیوس» خبر داد که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به این زودی‌ها قصد ندارد با سیاست‌های بایدن در قبال ایران مقابله کند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید سلیمانی لوید آستین بنیامین نتانیاهو تروریسم جنگ آمریکا رژیم صهیونیستی جنگ رژیم صهیونیستی بنی گانتز رژیم صهیونیستی دفاع آمریکا وزیر دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۳۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع موشکی ایران در مقابل اسرائیل زمینه نابودی هر چه زودتر رژیم صهیونیستی را فراهم می‌کند

ماموستا داود جاوید سین‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، با اشاره به آیه 194 سوره مبارکه بقره اظهار داشت: بر اساس این آیه شریفه، اگر کسی به حریم دیگری تجاوز کند دیگری نیز می‌تواند در مقام دفاع و گرفتن حق خود، مقابله به مثل کند.

وی تصریح کرد: براساس کنوانسیون 1961 سفارتخانه‌ها و اماکن دیپلماتیک یک سرزمین در مقابل هرگونه تعرض و تجاوز مصونیت دارند و این مصونیت مورد پذیرش بین‌المللی است و هر گونه تجاوز به حریم سفارتخانه یک سرزمین که بخشی از سرزمین و حریم امنیتی آن کشور است در صورتی که مورد تجاوز به ویژه نظامی قرار گیرد براساس مقررات بین‌المللی، آن کشور از دفاع مشروع برخوردار است.

رئیس کانون سردفتران ازدواج و طلاق آذربایجان‌غربی گفت: رژیم سفاک، کودک‌کش و جنایتکار صهیونیستی در 13 فروردین امسال طی حمله به کنسولگری کشورمان در دمشق هفت نفر از مستشاران پرافتخار و پرصلابت نظامی ایران را به درجه رفیع شهادت رساند و بنابراین در یک اقدام تلافی‌جویانه، نیروهای پرافتخار مسلح کشورمان ایران در حمله موشکی و پهبادی به اهداف نظامی این رژیم جعلی حمله کرده و پوزه آنها را به خاک مالیدند.

وی خاطرنشان کرد: امید است این انتقام سخت زمینه‌ساز نابودی هر چه زودتر رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی را فراهم کرده و مرهمی بر رنج‌ها و دردهای ملت مظلوم غزه و فلسطین باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دفاع موشکی ایران در مقابل اسرائیل زمینه نابودی هر چه زودتر رژیم صهیونیستی را فراهم می‌کند
  • آمریکا قربانی اسرائیل می‌شود؟
  • آمریکا قربانی اسرائیل می‌شود؟ 
  • بلینکن: اسرائیل هنوز جان غیرنظامیان رفح را تضمین نکرده است
  • آمریکا: خسارت حمله به رفح فراتر از حد انتظار است/ سازمان جهانی بهداشت: حمام خون به راه می‌افتد
  • اولمرت، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد/ تهاجم به رفح تظاهرات در دانشگاه‌های آمریکا و سراسر جهان را تشدید می‌کند
  • کاردار ایران خطاب به وزیر دفاع انگلیس: کاملا نادان هستید
  • واکنش کاردار ایران به اظهارات وزیر دفاع انگلیس
  • آخرین وضعیت دیپلمات مجروح حمله اسرائیل به سفارت ایران + عکس
  • اسرائیل خطاب به آمریکا: حکم بازداشت «نتانیاهو» صادر شود، تشکیلات خودگردان تنبیه می‌شود!