Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: آخرین وضعیت کرونا در آذربایجان‌غربی نشان می‌دهد که همانند هفته گذشته ۶ شهرستان آذربایجان‌غربی همچنان از لحاظ کرونا در وضعیت زرد قرار دارند. - اخبار استانها -

علی مصطفوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در آذربایجان‌غربی اظهار داشت: آخرین وضعیت کرونا در آذربایجان‌غربی نشان می‌دهد که همانند هفته گذشته 6 شهرستان آذربایجان‌غربی همچنان از لحاظ کرونا در وضعیت زرد قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: از سوی دیگر 11 شهرستان آذربایجان‌غربی نیز از لحاظ کوئید 19 در زمره شهرهای آبی قرار دارند و از لحاظ تعداد،هیچ تفاوتی کاهشی یا افزایشی در شهرهای آبی و زرد استان انجام نشده است.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: این در حالی است که جای دو شهرستان آذربایجان‌غربی از لحاظ رنگ‌بندی تغییر کرده و برای مثال شهر خوی در شمال استان که در هفته گذشته زرد بود هم اکنون با بهبود نسبی وضعیت، به رنگ آبی درآمده است.

آخرین وضعیت کرونا در آذربایجان غربی| ترخیص 8 بیمار مشکوک به کرونا / 234 بیمار مشکوک تست دادند11 شهر استان آذربایجان ‌غربی به رنگ آبی کرونا درآمد

وی افزود: همچنین شهر سردشت در جنوب استان که در هفته گذشته به رنگ آبی کرونا در آمده بود با افزایش تعداد مبتلایان به این بیماری به رنگ زرد بازگشته است.

مصطفوی تاکید کرد: با توجه به سرعت انتشار بیماری کرونا، هم استانی ها باید این مسئله را جدی گرفته و ضمن اجتناب از حضور در اماکن پرتردد، به دستورالعمل‌های بهداشتی عمل کنند.

انتهای پیام/7548/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کرونا در آذربایجان غربی شهرستان آذربایجان غربی آخرین وضعیت هفته گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۳۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تدریجی دمادر آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، براساس بررسی آخرین نقشه های پیش یابی و با استقرارالگوهای پایدار برمنطقه تا اوایل هفته آینده جوی نسبتا آرام و بدون بارش براستان حاکم خواهد شد.

این شرایط در ساعات بعد از ظهر با وزش باد همراه خواهد بود.

از نظر دمایی نیز روند افزایش  تدریجی دما در استان پیش بینی می شود.

 

دیگر خبرها

  • ورود گرد و غبار به آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی
  • راه‌ها در خراسان جنوبی باز شده، اما همچنان ناایمن هستند
  • بررسی آخرین وضعیت سیب ذخیره شده در سرد خانه های آذربایجان غربی
  • برگزاری تور رسانه ای بازدید از تالاب های اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۷ اردیبهشت
  • افزایش تدریجی دمادر آذربایجان غربی
  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • آغاز مرحله نخست آزمون سراسری در ۱۶ شهرستان آذربایجان غربی
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا