Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@20:15:14 GMT

اصابت ده‌ها راکت به پایگاه نظامی آمریکا در بغداد

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۳۴۱۶۴

اصابت ده‌ها راکت به پایگاه نظامی آمریکا در بغداد

پایگاه خبری صابرین نیوز از شلیک ده‌ها راکت به پایگاه نظامی ویکتوریا آمریکا در نزدیکی فرودگاه بغداد و به دنبال آن حمله به یک کاروان لجستیک ارتش آمریکا در استان بصره خبر داد.

به گزارش ایمنا، مرکز رسانه‌ای «صابرین نیوز» از اصابت ده‌ها راکت به پایگاه نظامی ویکتوریا در اطراف فرودگاه بغداد خبر داد.

بر اساس این گزارش، به دنبال حمله مذکور، آژیرهای خطر در داخل پایگاه آمریکایی به صدا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صابرین نیوز همچنین در ادامه آورده است ائتلاف بین المللی به دروغ مدعی شده است که صدای شلیک راکت‌ها و بوی باروت ناشی از رزمایش‌هایی است که در پایگاه ویکتوریا در حال انجام است.

صابرین نیوز همچنین خبر داد یک کاروان لجستیک ارتش ایالات متحده شامگاه پنجشنبه در جریشان بصره مورد هدف قرار گرفت.

منبع: فارس

کد خبر 471559

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران اصابت راکت حمله راکتی پایگاه آمریکایی عین الاسد بصره عراق شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق صابرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۴۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تی‌آرتی ورلد، «هان مانِت» نخست وزیر کامبوج از وقوع انفجار در یک پایگاه نظامی در جنوب غربی این کشور و مرگ دست کم ۲۰ سرباز خبر داد.

مانت در پیامی در فضای مجازی با اعلام این خبر، نوشت که از این حادثه «عمیقا شوکه» شده؛ به گفته وی، این انفجار در پایگاهی واقع در استان «کامپونگ اسپیو» رخ داده است.

تصاویر منتشرشده از محل حادثه، خسارت شدید به چندین ساختمان را نشان می‌دهد که همچنان در آتش می‌سوزند و پزشکان در یک بیمارستان نیز مشغول مداوای سربازان هستند.

یونگ سوخون، یکی از افسران ارتش گفته است که چهار ساختمان، شامل سه انبار و یک مجتمع کاری، تخریب شده و چندین خودروی نظامی خسارت دیده‌اند.

هرچند دلیل این انفجار هنوز مشخص نشده اما کامبوج نیز مانند بسیاری از کشورهای جنوب شرق آسیا، با موج گرمای بی‌سابقه مواجه شده و دمای استانی که انفجار در آن رخ داده است، دیروز ۴۰ درجه بود.

کد خبر 6090911

دیگر خبرها

  • سربازان زن صهیونیست به دلیل امتناع از حضور در جنگ در معرض بدرفتاری قرار دارند
  • طنز تلخ آمریکا؛ با مردم عراق جنگ نداریم(!)
  • ضرب و شتم نظامیان زن اسرائیلی بعد از امتناع از حضور در ارتش
  • سفارت آمریکا در بغداد مرکز گسترش انحرافات اخلاقی است
  • آمریکا ۵ واحد نظامی ارتش اسراییل اقدام به نقض حقوق بشر کرده اند
  • حمله توپخانه‌ای حزب‌الله به پایگاه نظامیان صهیونیست در «کفرشوبا»
  • حمله جدید حزب الله به پایگاه نظامی در عرب العرامشه
  • کارشناس مسائل حقوقی عراق: بغداد حق دارد سفیر آمریکا را اخراج کند
  • انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند
  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه