Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@07:00:21 GMT

۵۷۳ میلیارد ریال تسهیلات در بخش اصناف قم تخصیص یافت

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۳۴۶۸۶

۵۷۳ میلیارد ریال تسهیلات در بخش اصناف قم تخصیص یافت

محمود سیجانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، بیان کرد: این تسهیلات شامل یکهزار و ۱۰۴ طرح است و موجب اشتغالزایی برای ۲ هزار و ۷۶۶ تن می‌شود.

وی بیان کرد: تسهیلات اختصاص یافته به اصناف استان شامل، تسهیلات بازسازی و نوسازی، روستایی و عشایری، آسیب دیده از کرونا و مشاغل خانگی است.

وی ادامه داد: موارد فوق از اعتبارات سال گذشته و سال‌جاری است که برای اخذ تسهیلات به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بانک‌های عامل استان معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیجانی گفت: اصناف استان از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون‌ برای مقابله با آن همکاری خوبی با مسئولان داشته و دارند و نیاز است که با استفاده از ظرفیت‌های موجود از کسب و کارهای ایشان حمایت شود.

وی با اشاره به پیگیری مستمر مسائل اصناف در قم،‌ بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه، تعداد هفت جلسه کارگروه حمایت از رونق تولید در بخش اصناف با تعداد ۱۸ مصوبه برای رفع مشکل اتحادیه‌های سوهان، بنکداران مواد غذایی، چاپ و نشر، شرکت تعاونی درودگران، اتحادیه درودگران، اتحادیه املاک و مشکلات بانکی و مالیاتی واحدهای صنفی استان تشکیل شده است.  

در مجموع ۳۶هزار و ۳۹۳ واحد صنفی مجوز دار در استان قم وجود دارد که ۲۱هزار و ۴۹۳ مورد آن توزیعی و خدماتی و ۱۴هزار و ۹۰۰ مورد آن تولیدی و فنی است.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی قم اصناف پروندهٔ خبری سال ۹۹؛ سال جهش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی قم اصناف تسهیلات بانکی قم اصناف اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۴۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان

 
به گزارش خبر گزاری صداو سیمای لرستان ؛مدیرکل امور عشایری لرستان گفت: با هدف اشتغالزایی و حمایت جامعه عشایری استان، ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی سال گذشته برای خرید دام به عشایر این استان پرداخت شده است.
هوشنگ نور محمدی با اشاره به اینکه حمایت لازم جهت توسعه زنجیره تولید گوشت قرمز در سطح استان انجام شده است، افزود:متقاضیان به بانک های عامل معرفی شده اند و فرصت تکمیل پرونده ها تا پایان خردادماه تمدید شده است.

مدیرکل امور عشایری لرستان گفت:هر فقره تسهیلات زنجیره تولید گوشت قرمز حدود یک میلیارد ریال است که افراد دارای شرایط به بانک های عامل معرفی می شوند و می توانند از این فرصت بهره مند شوند.

نورمحمدی  افزود:عشایر لرستان جامعه پرتلاشی هستند که ۲۵ درصد پروتئین مورد نیاز استان را تأمین می کنند و نقش بسزایی در رونق اقتصادی منطقه دارند.
وی با بیان اینکه عشایر لرستان علاوه بر دامداری به کشاورزی، باغداری و پرورش زنبور عسل نیز اشتغال دارند گفت:این قشر سالانه ۱۲ هزار تن گوشت قرمز، ۲۹ هزار تن مواد لبنی، هزار تن شیر، ۱۵۰ تن عسل، و ۱۷ تن روغن حیوانی تولید می کنند و یک میلیون و ۵۰۰ هزار راس دام در اختیار دارند.

دیگر خبرها

  • تخصیص بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های راه آذربایجان شرقی
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • تخصیص یک میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آسمان نمای دیجیتال
  • تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل