Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مارکتینگ جنسیت: آقا، خانم تحقیق و بررسی روند بازار شناسایی بازارهای هدف و بهترین روش‌های دسترسی به آن‌ ها تدوین استراتژی‌های بازاریابی برای رسیدن به اهداف بازاریابی شرکت طراحی کمپین و بودجه بندی آن‌ها نظارت و انجام هماهنگی‌های لازم برای تولید پوستر، بروشور، بنر تبلیغاتی اینترنتی و… طراحی استراتژی رسانه‌های اجتماعی شرکت در همایش‌ها، کنفرانس‌ها و جلسات فروش نظارت بر روند اجرایی کمپین‌ها از این بابت که همه چیز به موقع و به درستی اجرا شود نظارت بر بودجه هزینه شده در کمپین‌ ها و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..  از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را با درج عنوان شغلی به ایمیل زیر ارسال نمایند. درج عنوان شغلی در ایمیل الزامی است اطلاعات تماس ایمیل hr@sabahdairy.ir

 

پربیننده ترین استخدام پشتیبان پایانه فروشگاهی در یاس ارغوانی زیر مجموعه بانک ملت در ساوه استخدام کارشناس میکروبیولوژی و کارشناس صنایع غذایی در راین نیلی در البرز استخدام تحصیلدار و کارپرداز در شرکت پدیده شیمی جم در تهران استخدام کارشناس تضمین کیفیت در شرکت زرین رویا در مرکزی استخدام حسابدار در یک شرکت تولیدی در شهرک صنعتی بهارستان کرج

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۵۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش ایمنی وبهداشت شغلی شرکت‌های شهرستان میبد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، به همت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی میبد و با همکاری معدن سنگ آهن سورک ندوشن، همایش آموزشی مسئولین ایمنی شرکت‌های شهرستان میبد در محل خانه فرهنگ دکتر اسلامی این شهر برگزار شد.


این همایش با حضور محمدی مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و با تدریس مهندس دشت آبادی رئیس اداره بازرسی کار آن اداره ک و مسئولین ایمنی شرکت‌های شهرستان میبد برگزار شد.


رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی میبد، هدف از برگزاری این همایش آموزشی را ارتقاء سطح دانش مسئولین ایمنی در راستای افزایش سطح ایمنی و کاهش حوادث ناشی از کار در سطح کارگاه‌های شهرستان عنوان نمود.


علائی در پایان، هفته کار و کارگر را به تمامی کارگران شهرستان به ویژه کارگران بخش ندوشن تبریک گفت و خواستار رعایت هر چه بیشتر نکات ایمنی در کارگاه‌های شهرستان توسط کارگران و کارفرمایان شد.


در پایان از ۳ نفر از مسئولین برتر شرکت‌های شهرستان به شرح ذیل تجلیل به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت و بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
  • زندگی سخت است اما مدیرعاملی سخت‌تر!
  • ۲۰۲ نیروی جدید در دهیاری‌های استان بوشهر استخدام می شوند
  • رونمایی از پویش با انرژی در یزد
  • استخدام ۲۰۰ نفر در دهیاری‌های استان بوشهر
  • این نماد در صف عرضه اولیه قرار گرفت
  • برگزاری همایش ایمنی وبهداشت شغلی شرکت‌های شهرستان میبد
  • تداوم بارش‌ در ۲۴ استان کشور/
  • مشکل کمبود پرستار با جذب نبرو حل نمی‌شود/ معیشت بزرگ‌ترین دلیل مهاجرت پرستاران
  • رئیس دانشگاه محقق اردبیلی: چگونه در برابر ضرب و شتم دانشجویان ساکت هستید؟