Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

مجید سعیدی مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری کرمان در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به آخرین جزئیات زلزله شب گذشته مردهک عنبرآباد در جنوب استان کرمان اظهار داشت: زلزله‌ای به بزرگی 4.5 ریشتر ساعت 22 و 10 دقیقه شب گذشته جنوب استان کرمان را لرزانده است.

وی با اشاره به اینکه بلافاصله پس از وقوع زلزله ارزیابی منطقه توسط دهیاران و تیم‌های ارزیاب آغاز شده است گفت: خوشبختانه این زمین لرزه خسارات جانی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری کرمان با بیان اینکه به تعدادی از منازل روستایی مردهک خسارت وارد شده است افزود: این خسارات جزئی و در حد ترک خوردگی بوده و ارزیابی‌ها همچنان در حال انجام است.

رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان نیز با بیان اینکه زمین لرزه 4.5 ریشتری شب گذشته مردهک خسارت جانی، تلفات و مصدومیتی نداشته اظهار داشت: به برخی واحدهای مسکونی روستای میثم‌آباد خسارت جزئی وارد شده است.

وی با اشاره به اینکه تیم‌های ارزیاب بلافاصله پس از وقوع زلزله در منطقه حاضر شدند گفت: خسارات وارد شده در حد ترک خوردگی برخی دیوار‌های منازل و دامداری‌ها است.

به گزارش تسنیم زمین لرزه‌ای به بزرگی 4.5 ریشتر ساعت 22 و 10 دقیقه و 11 ثانیه شب گذشته مردهک عنبرآباد در جنوب استان کرمان را لرزاند. این زلزله در عمق 13 کیلومتری زمین و در موقعیت 28.26 شمالی و 57.96 شرقی و در 22 کیلومتری مردهک، 26 کیلومتری رودبار و 27 کیلومتری عنبرآباد به وقوع پیوست.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: مجید سعیدی مدیریت بحران استانداری کرمان صراط استان کرمان شب گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۵۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر حال خوب‌کُن، پس از بارش‌های اخیرِ تهران

سد لتیان در جنوب شهر لواسان، در فاصله ۳۵ کیلومتری از شمال شرقی تهران و ۵ کیلومتری از بخش جاجرود قرار گرفته است. تابستان گذشته، خشک‌ترین تابستان ۵۰ سال اخیر بود اما بسیاری از کارشناسان امیدوار بودند که با فرا رسیدن سال آبی جدید، وضعیت بارش‌ها بهتر شود و با مشکل کم‌آبی مواجه نشویم اما چنین نشد و میانگین بارش‌ها از حد نرمال، کمتر بود.

وضعیت سد لتیان پیش از بارش‌های اخیر

دیگر خبرها

  • آغاز واگذاری زمین در شهرک صنعتی زرند
  • از رکوردشکنی فیزیکدانان تا از آب باتری ساختن چینی‌ها
  • واقعیت فرونشست زمین در دریاچه مهارلو از دریچه دوربین مهر؛
  • ناسا از فاصله ۲۲۵ میلیون کیلومتری زمین، پیام دریافت کرد!
  • متلاشی شدن چند تیم تروریستی در استان کرمان طی سال گذشته
  • ترافیک ۱۲ کیلومتری در محور رشت - قزوین
  • تصاویر حال خوب‌کُن، پس از بارش‌های اخیرِ تهران
  • خوزستان لرزید
  • زلزله خوزستان را لرزاند
  • وطن من | کلوت‌های شهداد کرمان