Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-08@02:30:14 GMT

بازداشت سارق حرفه ای در آستانه اشرفیه

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۳۶۱۱۴

بازداشت سارق حرفه ای در آستانه اشرفیه

سارق مغازه و معابر به 10 فقره سرقت اعتراف کرد .

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از مغازه و معابر در سطح شهر آستانه‌اشرفیه، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. 

سرهنگ محمدی‌نسب افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی شیوه و شگرد سرقت‌های انجام شده و تعقیب سرنخ‌ها، سارق را حین تعقیب و مراقبت شناسایی و در حال سرقت از یک منزل دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: این سارق حرفه‌ای در تحقیقات پلیس به 8 فقره سرقت مغازه و 2 فقره سرقت معابر عمومی و فروش وسایل سرقتی به 2 مالخر در یکی از شهرستان‌های همجوار اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه با اشاره به اینکه تلاش برای شناسایی و دستگیری2 مالخر ادامه دارد افزود: سارق 26 ساله سابقه‌دار با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.صدا وسیما 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: آستانه اشرفیه فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۶۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  سرهنگ غلامحسین عرب گفت:  در پی وقوع چند فقره سرقت طیور در شهرستان دامغان ، ماموران پلیس  ۴ سارق حرفه‌ای را شناسایی و همگی آنها را با اجرای چند عملیات ضربتی برای دستگیری  در مخفیگاهشان دستگیر  کردند.
وی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات فنی پلیس به ۹ فقره سرقت طیور به تعداد ۵۰۰ قطعه اعتراف کردند ادامه داد: سارقان در یکی از سرقت‌ها مقادیری طلا به ارزش ۲ میلیارد ریال از داخل منزل به سرقت برده بودند که همگی اموال به سرقت رفته کشف و تحویل مالباختگان شد.
متهمان پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار صادره روانه زندان شدند.

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت با ۲۲ فقره سرقت در قزوین
  • دستگیری یک سارق با ۲۷ فقره سرقت در سنندج
  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان
  • دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند