Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ستاد انتخابات وزارت کشور: اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان آغاز ثبت نام نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

به نقل از ایرنا ، سید اسماعیل موسوی در تشریح زمان‌بندی مراحل برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ اظهار کرد: ثبت‌نام انتخابات یک مرحله دارد و در وزارت کشور انجام می‌شود، اما در این دوره از انتخابات به دلیل شیوع ویروس کرونا نامزد‌ها مرحله نخست، نام‌نویسی را خودشان انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی ستاد انتخابات وزارت کشور ادامه داد: همه داوطلبان انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا، میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی، خبرگان رهبری و ریاست جمهوری با استفاده از اپلیکیشن و از طریق گوشی تلفن همراه می‌توانند فرم پرسشنامه داوطلبی را پُر و مدارک خود را ارسال کنند. ارسال گواهیِ نداشتن سوء پیشینه هم در کنار مدارک الزامی است.

موسوی، نام‌نویسی موبایلی نامزد‌های انتخابات را به منظور تسهیل کار داوطلبان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی عنوان کرد و افزود: بخشی از ثبت‌نام را به خود نامزد‌ها واگذار کردیم و این می‌تواند مرحله پیش ثبت‌نام هم باشد و نامزد‌ها پس از طی مراحل اولیه نام‌نویسی، برای تایید نهایی باید در وزارت کشور، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها حاضر شوند.

وی تصریح کرد: داوطلبان انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا باید به بخشداری‌ها، داوطلبان انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم و مجلس خبرگان رهبری به فرمانداری‌ها و داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری به وزارت کشور مراجعه کنند.

به گفته موسوی، نام‌نویسی داوطلبان شورا‌های اسلامی شهر و روستا زودتر از بقیه داوطلبان انتخابات در اسفند امسال انجام می‌شود و تا یک هفته ادامه دارد.

سخنگوی ستاد انتخابات وزارت کشور در پاسخ به این سوال که آیا مصوبه مجلس درباره اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری در انتخابات۱۴۰۰ مبنا خواهد بود، گفت: اگر این طرح تصویب و در شورای نگهبان تایید شود، ستاد انتخابات آن را قطعاً اجرا می‌کند.

در حال تدوین شیوه‌نامه بهداشتی روز برگزاری انتخابات هستیم

موسوی در پاسخ به این پرسش که آیا ستاد انتخابات در شرایط کرونایی برنامه ویژه‌ای برای روز برگزاری انتخابات دارد یا نه، گفت: با همکاری وزارت بهداشت در حال طراحی و تدوین پروتکل‌های بهداشتی برای روز انتخابات هستیم و جلساتی هم درباره این موضوع برگزار کرده ایم که این نشست‌ها ادامه دارد.

وی یادآور شد: با نزدیک‌تر شدن به زمان انتخابات، تمهیدات اندیشیده‌شده در این زمینه قطعی و اعلام می‌شود.

برچسب ها: انتخابات ، انتخابات 1400 ، موسوی ، ستاد انتخابات ، پروتکلهای بهداشتی ، انتخابات ریاست جمهوری ، وزارت بهداشت ، نامزدهای انتخابات

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: انتخابات انتخابات 1400 موسوی ستاد انتخابات پروتکلهای بهداشتی انتخابات ریاست جمهوری وزارت بهداشت نامزدهای انتخابات انتخابات ریاست جمهوری داوطلبان انتخابات ستاد انتخابات وزارت کشور نام نویسی نامزد ها ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۶۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پریچهره: منتظر اعلام وزارت برای تایید تاریخ انتخابات هستیم/ ١٠ نفر برای ریاست نام نویسی کرده‌اند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، نصرالله پریچهره سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی در حاشیه مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش کشور درباره زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی اظهار کرد: هیئت رئیسه جلسه گذاشت و بر اساس اساسنامه اواخر خرداد را زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی اعلام کرد. این زمان را به وزارت اعلام کردیم و وزارتخانه باید نظر نهایی را اعلام کند.

پریچهره افزود: بعد از تایید زمان توسط وزارت ورزش، دعوتنامه حضور در مجمع را به اعضای مجمع و کاندیداها اعلام می‌کنیم تا اقدامات خود را انجام دهند. البته باید فهرست کاندیداها را هم در اختیار اعضای مجمع قرار دهیم.

وی درباره کاندیداهای انتخابات گفت: در زمان نام نویسی از کاندیداها، ١٠ نفر برای ریاست نام نویسی کرده بودند که ملاک همان ثبت‌نام‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محسن رضایی زیر ذره‌بین؛ از دوستی قدیمی با قالیباف تا تغییر استراتژی!
  • اطلاعیه شماره (۲) ستاد انتخابات درباره زمان پایان تبلیغات
  • استراتژی جدید برادر محسن؟ / رای اصولگرایی به رضایی برای زدن قالیباف
  • زندگی لاکچری قالیباف زیر ذره بین /رضاخان حزب اللهی‌ها، تکنوکرات می‌شود؟ /۵ پرده از زندگی سیاسی رئیس مجلس
  • آغاز رسمی پنجمین دوره ریاست جمهوری پوتین پس از ادای سوگند
  • پریچهره: منتظر اعلام وزارت برای تایید تاریخ انتخابات هستیم/ ١٠ نفر برای ریاست نام نویسی کرده‌اند
  • اولین انتخابات ریاست جمهوری چاد پس از حاکمیت نظامیان
  • سایه سنگین جنبش دانشجویی حامی فلسطین بر سر انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا