Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، طی روزهای اخیر شاهد واکنش‌های فعالان فضای مجازی به آغاز ساخت و ساز در زمین مجاور سازمان جهاد کشاورزی استان در شهر خرم‌آباد هستیم.

زمینی که بسیاری از فعالان فضای مجازی معتقدند باید کاربری فضای سبز داشته باشد و ساخت و ساز در آن تخلف و شاید استفاده از رانت است. 

به منظور پیگیری این موضوع سراغ مسوولان شهرداری خرم‌آباد رفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رسول جلالوند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص خبر منتشر شده مبنی بر تغییرکاربری فضای سبز زمین روبروی جهاد کشاورزی و آب و فاضلاب خرم‌آباد که به میدان گل و پیاز معروف است، عنوان کرد: تنها قسمتی از این زمین کاربری فضای سبز دارد که کاشته شده است.

 وی خاطرنشان کرد: مابقی زمین کاربری تجاری و مسکونی دارد ، بنابراین شاهد تغییر کاربری فضای سبز نیستیم.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری خرم‌آباد گفت: زمین ذکر شده مالک دارد ، بنابراین نمی‌توان گفت شاهد تغییر کاربری فضای سبز هستیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فضای مجازی فضای سبز کشاورزی شهرداری کاربری فضای سبز خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۶۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرونشست زمین در بهارستان خودرو پراید را بلعید

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گلستان گفت: یک دستگاه خودرو پراید به دلیل فرونشست ناشی از نشتی آب در سلطان آباد به زمین فرو رفت. - اخبار استانها -

احمد رجبی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در بهارستان، با اشاره به وقوع فرونشست در محله سلطان آباد شهر گلستان اظهار داشت: پدیده فرونشست در یکی از معابر فرعی سلطان آباد، به علت نشتی آب منجر به حادثه شد.

وی با بیان اینکه یک دستگاه خودرو پراید در حین فرونشست زمین به دل زمین کشیده شد افزود: خودرو پراید از روز گذشته در معبر پارک شده بود که به دلیل نشتی لوله آب در زیر زمین و سنگینی خودرو در زمین فرو رفت.

فرونشست زمین در میدان امام حسین(ع) یزد با بارش‌های اخیر

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری گلستان در پایان خاطرنشان کرد: در این حادثه،دخوشبختانه هیچگونه مصدومی وجود نداشت و با کمک عوامل عمرانی و خدمات شهری شهرداری گلستان خودرو پراید از دل زمین بیرون کشیده شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرونشست وحشتناک زمین ؛ پراید در زمین فرو رفت
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • فرونشست زمین در بهارستان پراید را بلعید
  • فرونشست زمین در بهارستان خودرو پراید را بلعید
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • ۵ اتفاقی که شهرداری تهران پای درختان ایستاد | دیه قطع درختان شهر کجا هزینه شد؟
  • ۵ اتفاقی که شهرداری تهران پای درختان ایستاد | توسعه فضای سبز با عوارض قطع درختان
  • ۵ اتفاقی که شهرداری تهران پای درختان ایستاد
  • فضای سبز بروجرد با پساب آبیاری می‌شود
  • ۲۳ هکتار زمین به شهر ملک‌آباد الحاق شده است