Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@11:31:26 GMT

پیش همایش حوزوی شیخ شهید محمد خیابانی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۳۷۶۶۲

پیش همایش حوزوی شیخ شهید محمد خیابانی برگزار شد

ایسنا/آذربایجان شرقی پیش همایش حوزه و روحانیت که یکی از سلسله پیش همایش‌های، ستاد بزرگداشت شیخ شهید محمد خیابانی با عنوان "شیخ شهید محمد خیابانی روحانی مبارز و بیدارگر" در محل مسجد جامع تبریز برگزار شد.

در این پیش همایش که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برگزار شد، جمعی از اساتید، علما و بزرگان حوزه‌های علمیه برادران و خواهران تبریز و شماری از طلاب شاغل به تحصیل در جاممه المصطفی و مدارس علوم دینی این کلانشهر حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین، علاقمندانی از اقصی نقاط ایران و خارج از کشور، به صورت زنده و بر بستر اینترنت، از طریق پخش لایو خبرگزاری حوزه و همچنین اتصال به پایگاه و شبکه اجتماعی اینستاگرامِ ستاد برگزاری پیش همایش به صورت مجازی در این برنامه شرکت کردند.

در این پیش همایش حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی، نماینده تبریز و مسئول ستاد بزرگداشت یکصدمین سالگرد شهادت شیخ محمد خیابانی سخنرانی کرد و سه نفر از اساتید حوزوی در موضوعات مختلف به بیان رهیافت های علمی خود پیرامون شیخ محمد خیابانی پرداختند.

همایش بین‌المللی بزرگداشت شهید شیخ محمدخیابانی به منظور بررسی علمی ابعاد شخصیت، اندیشه و مبارزات ضداستعماری و ضداستبدادی این روحانی مبارز در انقلاب مشروطیت ایران، در نیمه اسفند سال جاری به صورت جداگانه در شهرهای خامنه از توابع شبستر، تبریز و تهران برگزار خواهد شد.

شیخ شهید محمد خیابانی از روحانیون مبارز دوران مشروطیت و از نمایندگان مردم آذربایجان در مجلس ملی آن دوره بود که یکصد سال پیش در 21 شهریور سال ۱۲۹۹ هجری شمسی، در راه مبارزه با استعمار توسط مزدوران داخلی به شهادت رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی آذربايجان شرقي شیخ محمد خیابانی شیخ شهید محمد خیابانی پیش همایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۷۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین همایش بین‌المللی معماری دست‌کند در خرم‌آباد برگزار می شود

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،عطا حسن‌پور در این باره گفت : این همایش بین‌المللی با موضوع تاب آوری در برابر مخاطرات، تغییرات اقلیمی و بلایا در آبان‌ماه سال جاری با حضور مهمانان و پژوهشگران داخلی و خارجی در خرم‌آباد برگزار خواهد شد.
وی افزود : این همایش بین‌المللی با همکاری پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان برگزار می‌شود.
حسن پور تصریح کرد: همایش یاد شده در محورهای مفاهیم و مبانی نظری، بستر فرهنگی و میراث ناملموس، بستر طبیعی در معماری دست‌کند، تجارب و حفاظت از معماری دست‌کند برگزار خواهد شد.
مدیرکل میراث‌ فرهنگی و گردشگری لرستان در پایان اظهار داشت : پژوهشگران، اساتید دانشگاه و علاقمندان می‌توانند چکیده مقالات خود را در این خصوص تا ۳۰ اردیبهشت به دبیرخانه این همایش بین‌المللی ارسال کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901666

دیگر خبرها

  • همایش هفته شورا‌ها در جغتای برگزار شد
  • همایش شهدا و تقریب برگزار می شود/ شهدای تقریب از افتخارات ما هستند
  • تحصیل پنجاه هزار طلبه خواهر در مدارس علمیه کشور
  • همایش «یاد یاران» در بیجار برگزار می‌شود
  • چهارمین همایش بین‌المللی معماری دست‌کند در خرم‌آباد برگزار می شود
  • همایش پایش برنامه‌های سازمان ملی زمین و مسکن در شیراز برگزار شد
  • همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان برگزار می‌شود
  • همایش روانشناسی در دانشگاه آزاد قم برگزار شد
  • مربی پرسپولیس هم راهی تبریز می‌شود!
  • همایش بهاباد شناسی برگزار می شود