Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@03:08:15 GMT

راموس از رئال مادرید جدا می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۳۷۸۶۰

راموس از رئال مادرید جدا می‌شود

باشگاه رئال مادرید در آستانه از دست دادن یکی از بهترین بازیکنان تاریخ خود یعنی سرخیو راموس است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، موضوع تمدید قرارداد سرخیو راموس با باشگاه رئال مادرید این روزها تبدیل به یکی از نگرانی‌های اصلی هواداران این تیم تبدیل شده است. این در حالی است که با توجه به عدم پیشرفت طرفین در مذاکرات به نظر می‌رسد کاپیتان متعصب کهکشانی‌ها به درهای خروجی سانتیاگوبرنابئو نزدیک شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه‌هایی همچون پاری‌سن‌ژرمن، یوونتوس و منچستریونایتد وضعیت این مدافع اسپانیایی را زیرنظر دارند.

خوسپ پدرول، روزنامه‌نگار سرشناس اسپانیایی و مجری برنامه تلویزیونی «چیرینگیتو» شب گذشته (پنجشنبه) در همین برنامه مدعی شد که مدیران باشگاه رئال مادرید جدایی سرخیو راموس را در تاریخ 30 ژوئن (9 تیر 1400) قطعی می‌دانند. سرخیو بر سر تمدید قراردادش با رئال مادرید اختلاف نظر دارد. باشگاه رئال مادرید به خاطر وضعیت مالی دشواری که با آن مواجه است، به راموس پیشنهاد تمدید دو ساله قراردادش به شرط کاهش دستمزدش را داده، اما این مدافع اسپانیایی تاکنون با این پیشنهاد مخالفت کرده است.

پدرول اظهار داشت: فلورنتینو پرس (رئیس باشگاه رئال مادرید) به راموس گفته اگر با کاهش 10 درصدری دستمزدش موافقت کند، قراردادش برای دو سال تمدید خواهد شد، در غیر این صورت باشگاه قرارداد یک ساله‌ای به او پیشنهاد خواهد داد. راموس هم در پاسخ به پرس گفته به پیشنهادهای دیگر گوش خواهد داد اما دیگر صحبتی بین طرفین صورت نگرفته و مدیران باشگاه رئال مادرید به این نتیجه رسیده‌اند که سرخیو به دنبال ترک این تیم است.

راموس یکی از بازیکنان رئال مادرید بود که در ماه فوریه برای کمک به باشگاه برای خروج از بحران مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا حاضر شدند دستمزد خود را بین 10 تا 20 درصد کاهش دهند، اما کاپیتان رئالی‌ها نمی‌خواهد بیشتر از این به این باشگاه اسپانیایی تخفیف دهد.

پیشنهاد 3 ساله پاری‌سن‌ژرمن به راموس

اخیراً شبکه رادیویی «اوندا سِرو» اسپانیا خبر داد، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن نسبت به خدمت گرفتن راموس 34 ساله مصمم است و در این راستا پیشنهادی سه ساله به این مدافع اسپانیایی داده است. PSG قصد دارد با ارائه پیشنهادی با دستمزد 15 میلیون یورو در سال این بازیکن را برای پیوستن به تیم تحت‌هدایت مائوریسیو پوچتینو متقاعد کند.

راموس که قرارداد کنونی‌اش در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد، تاکنون به رئال مادرید برای کسب 22 جام مختلف از جمله 5 قهرمانی در لالیگا، 2 قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و 4 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کرده است.

او که در سال 2005 از سویا به جمع سفیدپوشان مادریدی ملحق شد تاکنون در 668 بازی برای این تیم به میدان رفته و 100 گل هم به ثمر رسانده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منچستریونایتد یوونتوس پاری سن ژرمن سرخیو راموس رئال مادرید منچستریونایتد یوونتوس پاری سن ژرمن سرخیو راموس رئال مادرید باشگاه رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۷۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کین فاش کرد: بلینگام قبل از پنالتی چه گفت

به گزارش "ورزش سه"، دقیقه 57 بازی بایرن و رئال مادرید، هری کین در حال آماده شدن برای زدن پنالتی خود بود که جود بلینگام چیزی در گوش او گفت. 

جود به کین چه گفت؟ بسیاری از رسانه ها تلاش کرده اند تا بفهمند که گفت و گو بین بازیکن رئال مادرید و مهاجم بایرن مونیخ چه بوده است.

هری کین نتیجه را 2-1 کرد و به این ترتیب چهار دقیقه بعد از گل مساوی سانه، ورق را برگرداند تا شیطنت جود بی نتیجه باشد. تمرکز کین با وجود اینکه بلینگام چیزهایی را در گوشش می گفت، اصلاً از بین نرفت. حتی داور مسابقه از جود خواست که محل پنالتی را ترک کند.

در میکسدزون ورزشگاه، آبراهام پی رومرو، روزنامه نگار ال‌موندو، از مهاجم تیم باواریایی در مورد آن لحظه سوال کرد و کین گفت: «من واقعاً در آن لحظه متوجه نشدم او به من چه گفت. دیرتر با جود صحبت کردم و او به من گفت که می دانسته که قرار است به سمت چپ شوت کند و این را به لونین گفته است. اما خب، فکر می کنم پنالتی خوبی زدم.»

کین پیشتر در مورد آن صحنه گفته بود: «راستش را بخواهید، نمی‌دانم او چه گفت. من در حال خودم بودم و به اطرافم توجهی نداشتم. مطمئنم که او سعی می‌کرد که چیزهایی بگوید که باعث شود تمرکزم از دست برود.»

دیگر خبرها

  • برترین گل های رئال مادرید در آوریل 2024 / فیلم
  • گل ها و مهارت های فرانکو ماستانتونو، پدیده 16 ساله آرژانتینی و بازیکن مورد نظر رئال مادرید برای فصل آینده / فیلم
  • امباپه در آستانه خرید خانه راموس در مادرید
  • گام بعدی امباپه به سوی رئال: خرید خانه کاپیتان در مادرید
  • رئال مادرید 2-6 بارسلونا؛ 15 سال از تحقیر خانگی لوس‌ بلانکوس گذشت / عکس
  • کین فاش کرد: بلینگام قبل از پنالتی چه گفت
  • راموس مبهوت درخشش ستاره رئال شد (عکس)
  • رئال مادرید 2-2 بایرن مونیخ
  • فیلم/ خلاصه دیدار بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • ببینید | خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲