Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@18:00:53 GMT

امام جمعه سبزوار: موضع ما همان مواضع قوه قضاییه است

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۳۸۰۲۴

امام جمعه سبزوار: موضع ما همان مواضع قوه قضاییه است

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا مقیسه در خطبه های نماز جمعه سبزوار افزود: سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به اتفاقی که بین سرباز راهنمایی و رانندگی و نماینده مجلس رخ داد، گفته بود قانون باید مورد احترام همگان باشد و همه اشخاص باید خود را موظف به اجرای قانون بدانند و سمت ها مجوزی برای نقض مقررات نیست و اتفاقا از افرادی که دارای سمت هستند انتظار بیشتری برای رعایت قانون می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سربازان وظیفه نیز هر کجا خدمت می کنند فرزندان ما و ماموران اجرای قانون هستند و همانگونه که احترام به قانون لازم است، احترام به مجریان قانون هم لازم است البته مجریان قانون نیز ضمن اینکه باید اجرای قانون را با صلابت، اقتدار و بدون تبعیض اجرا کنند نباید در مواجهه با افراد مرتکب توهین و اهانت شوند و قوه قضاییه آمادگی دارد به شکایت نیروی انتظامی و شخص سرباز و همچنین نماینده مجلس در چارچوب مقررات رسیدگی کند و نتیجه را هم به اطلاع مردم برساند.

انتشار مطالبی از امام جمعه سبزوار در باره وقایع اخیر کذب است

امام جمعه سبزوار همچنین با اشاره به انتشار مطالبی به نقل از وی در باره رفتار نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی با سرباز راهنمایی و رانندگی گفت: این مطلب کذب در شبکه های معاند خارج کشور تهیه شده بود.

وی افزود: بنده هیچ مصاحبه ای با کانال‌های خبری در باره برخورد نماینده این شهرستان با سرباز پلیس راهنمایی و رانندگی نداشته ام و چنانچه افرادی بتوانند این مطلب و مصاحبه دروغ را ثابت کنند تقدیر می شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مقیسه ادامه داد: مطالبی از قول بنده در شبکه های مجازی منتشر شد که پس از پیگیری موضوع از طریق پلیس فتا مشخص شد این مطلب در شبکه های معاند خارج کشور تهیه شده است با این حال در رسانه ها و شبکه های داخلی نیز منتشر شد که بلافاصله از سوی دفتر امام جمعه تکذیب شد.

وی گفت: افرادی که در شبکه های مجازی فعالیت دارند آنچه را نمی دانند و صحت وسقم آن برای آنها ثابت نشده به صرف اینکه در یک رسانه ای منتشر شده ملاک و مستند قرار ندهند و از انتشار آن در رسانه خود خودداری نمایند.

اوایل هفته جاری فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می داد یک مامور راهنمایی و رانندگی که دوران خدمت سربازی خود را می‌گذراند در محدوده دروازه دولت تهران،‌ مقابل خودرو "علی اصغر عنابستانی" نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی ایستاده و به دلیل جلوگیری از ورود خودرو او به خط ویژه اتوبوس های تندرو از وی سیلی خورده و به شدت اعتراض دارد. 

پس از انتشار این فیلم عنابستانی طی پیامی در فضای مجازی به دلیل ارتکاب این رفتار عذرخواهی کرد.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها پلیس راهور ناجا سبزوار ستاد اقامه نماز کشور نماینده مجلس شورای اسلامی قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا سبزوار ستاد اقامه نماز کشور پلیس راهور ناجا سبزوار ستاد اقامه نماز کشور نماینده مجلس شورای اسلامی قوه قضاییه اخبار کنکور راهنمایی و رانندگی جمعه سبزوار قوه قضاییه امام جمعه منتشر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۸۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز جمعه پایگاه مردمی است

حجت السلام والمسلمین محمدعلی نکونام امام جمعه شهرکرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: مسئله شعار سال نشان از حضور مردم در عرصه‌های مختلف دارد، اما گاهی گلایه‌هایی در مورد مطرح نکردن مطالبات مردم مطرح می‌شود که باید شورا‌ها واقعیات را مطرح کنند، همچنین مسئولان نسبت به شورا‌ها عنایت لازم را داشته باشند تا با همدلی و همکاری مشکلات مردم رفع شود.

وی با اشاره به روز معلم و شهادت شهید مطهری، افزود: شهید مطهری الگوی تمام عیار، شخصیتی جامع، موثر و مفید برای جامعه به ویژه فرهنگیان است، امروز فرهنگیان با انگیزه در صحنه حاضرند، اما ضرورت‌ها بیش از پیش است.

بیشتر بخوانید

مطالبات مردمی روی میز بررسی

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: تربیت نسل جوان و نوجوان، جهت‌دهی فکری، اخلاقی، علمی و ایمانی آن‌ها کاری است که عمده آن در آموزش و پرورش و به دست معلمان شکل می‌گیرد که باید انگیزه لازم در معلمان ایجاد شود کما اینکه خلاء‌هایی وجود دارد که باید رفع شوند، بنابراین معلمان باید با انگیزه کافی تربیت نسل جوان و نوجوان را مفید و کارا انجام دهند.

نکونام با بیان اینکه نماز جمعه پایگاه مردمی است، ادامه داد: سخن اصلی در این پایگاه‌ها سخن مردم است، مواضع امام جمعه از مواضع رهبری اخذ می‌شود و باید خط مشی رهبری دنبال شود، در مواضع مقام معظم رهبری مطالبات مردم بیان می‌شود به گونه‌ای که ائمه جمعه باید حرف دل مردم را بیان کنند و باید اجازه دهند با رعایت موازین، اخلاق و حفظ حریم و حرمت مسئولان مطالبات بیان شود و با سعه صدر پیگیر و شنوای مطالبات مردم باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • بیگی نماینده مجلس : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • چرا مجازات "تشهیر" برای مجرمان خشن به کار گرفته نمی‌شود؟
  • علیرضا بیگی : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات در این باره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • چرا مجازات تشهیر برای مجرمان خشن به کار گرفته نمی‌شود؟
  • قوه قضاییه با برگزاری دادگاه‌های علنی کاملاً موافق است
  • نماز جمعه پایگاه مردمی است
  • همه جا نه، در این یک فقره اما حق با بهروز افخمی بود!
  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • شفافیت در سند تحول و تعالی قوه قضاییه