Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، ایرج حسن پور عصر جمعه در جمع‌بندی سفر یکروزه به جنوب کرمان اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های بالای منطقه جنوب کرمان آمادگی داریم در زمینه اقدامات زیرساختی حوزه های مختلف صنعتی، معدنی و تجاری از سرمایه‌گذاران حمایت کنیم.

وی به بازدید از طرح‌های بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی اشاره و اقدامات معین اقتصادی شهرستان قلعه گنج را مثبت ارزیابی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان موظف به پیگیری طرح ها، همراهی و حمایت از طرح های معین اقتصادی این شهرستان در راستای توسعه منطقه است، درخصوص تسریع در همراهی معین های اقتصادی در شهرستان‌های منوجان و رودبارجنوب نیز تاکید کرد. 

مدیرکل امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت به وجود ۲ سازمان مستقل صنعت، معدن و تجارت در استان کرمان اشاره و اقدامات انجام شده توسط سازمان حوزه جنوب کرمان را در مدت ۱۰ سال بسیار مطلوب ارزیابی کرد.

 وی وجود ۴۷۶ مجوز صنعتی، ۵۳ مجوز صنایع معدنی و ۲۷۳ پروانه اکتشاف معدن را گواهی بر تلاش در سازمان جنوب کرمان دانست و بر افزایش بیشتر صنایع فرآوری محصولات کشاورزی و فعال سازی معادن و احداث صنایع فرآوری مرتبط با معدن تاکید کرد.

برچسب‌ها قلعه گنج وزارت صنعت معدن و تجارت توسعه اقتصادی سرمایه گذاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قلعه گنج وزارت صنعت معدن و تجارت توسعه اقتصادی قلعه گنج وزارت صنعت معدن و تجارت توسعه اقتصادی سرمایه گذاری اخبار کنکور معدن و تجارت جنوب کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۸۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مورد حمایت مدیریت استان قم هستند

استاندار قم گفت: سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در صورتی که قم را هدف فعالیت اقتصادی خود قرار دهند، مورد حمایت مدیریت استان بوده و می‌توانند از بسته‌های تشویقی بهره‌مند شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سید محمدآقامیری در اولین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی در سال جاری گفت: گشایش اقتصادی، تسریع چرخه اقتصادی کشور، حمایت از بخش تولید جزو مسائل مهم و اهداف دولت سیزدهم بوده که در طول این مدت محقق شده است.‌ 

وی افزود: سرمایه‌گذار و تولیدکننده افسران جنگ اقتصادی کشور هستند که در این وضعیت با وجود تحریم‌های ظالمانه مستکبرین همه سرمایه و زندگی خود را پای تولید آورده‌اند. 

آقامیری تصریح کرد: حمایت از تولیدکننده و تسهیل مسیر سرمایه‌گذاری جزو برنامه‌های اصلی ما در مدیریت استان بوده است؛ لذا در این راستا جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید جزو جلساتی بوده که هر هفته به صورت مرتب به ریاست بنده از ابتدای حضورم در استان برگزار شده‌ است.

استاندار قم گفت: بخش خصوصی توانمندی‌ بالایی در مسائل اقتصادی دارد و بنده به این توانایی اعتقاد ویژه‌ای داشته و حمایت از آنان را جزو برنامه‌های خود می‌دانم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات به بیش از ۱۶۰۰ سرمایه‌گذار و فعال اقتصادی
  • بانک‌های خصوصی استان کرمان هیچ کمکی به استان نمی‌کنند
  • گلایه استاندار کرمان از بانک‌های خصوصی
  • بیش از ۱۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی برای ورود به چرخه تولید چشم انتظار حمایت دولت
  • بازار سرمایه یکی از مصادیق دقیق مشارکت مردم در اقتصاد است
  • ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی در مشهد دریافت کردند
  • وزیر صنعت و تجارت طالبان وارد ایران شد
  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی
  • سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مورد حمایت مدیریت استان قم هستند
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس