Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، شاهین عسگریان در جمع خبرنگاران، از رونمایی مستند آیت‌الله محمودی همزمان با ایام الله دهه فجر و به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران خبر داد.

عسگریان با اشاره به اینکه برای این ایام ۴۲۰ برنامه تدارک دیده شده است گفت: با توجه به شیوع کرونا تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا برنامه‌های ایام الله دهه فجر تعطیل نشوند و فقط شیوه‌های برگزاری را تغییر داده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان داشت: برنامه‌های چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و آموزشی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران گفت: رونمایی کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت در موزه و کتابخانه بزرگ امام خمینی (ره) در دهه فجر، نواختن زنگ انقلاب در مدارس شاهد، برگزاری نمایشگاه آثار ایثارگران هنرمند به شکل مجازی، برگزاری یادواره شهدای انقلاب و ده‌ها برنامه دیگر فرهنگی با هماهنگی ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران برگزار خواهد شد.

عسگریان بیان داشت: برگزاری پانزدهمین آئین ملی عطرافشانی و گل‌باران مزار شهدای ادیان الهی با سخنرانی نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در آرامستان کلیمیان تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 5133736

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران دهه فجر دهه فجر ویروس کرونا آمار کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه کرمانشاه شهرستان کرج بوشهر شیراز شهرکرد اردبیل شیوع کرونا آلودگی هوا انقلاب اسلامی ایران دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۸۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه با حضور دو کاروان خدام رضوی همزمان با دهه کرامت

محمدجعفر امامیان مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاهبا اشاره به آغاز دهه کرامت از ۲۱ اردیبهشت و ادامه آن تا ۳۱ اردیبهشت ماه گفت : برنامه‌های امسال این دهه با شعار اقدام و عمل جهادی با پیروی از سبک زندگی اهل بیت (ع) برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه استان کرمانشاه امسال میزبان دو کاروان خدام حرم رضوی حامل پرچم متبرک حرم است، عنوان کرد: این کاروان‌ها در ۲۰۰ محفل و همایش در بیمارستان‌ها، پادگان‌ها، مراکز نظامی، ادارات، زندان‌ها و ... حضور پیدا می‌کنند.

امامیان با اشاره به برگزاری مراسم ولادت حضرت معصومه (ص) و جشن روز دختر در کرمانشاه گفت: علاوه بر این جشن، جشن بزرگ دیگری به مناسبت ولادت امام رضا (ع) در روز دهم خرداد ماه برگزار خواهد شد.

مدیرکانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه با بیان اینکه با راه‌اندازی پویش «همه خادم الرضاییم» به دنبال مردمی کردن برنامه‌ها هستیم، افزود: از همه دستگاه‌ها نیز انتظار می‌رود برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن‌های این دهه همکاری کنند تا فضایی شاد و پویا در استان ایجاد شود.

وی عنوان کرد: برپایی سفره‌های اطعام نیازمندان در روز میلاد امام رضا (ع)، برپایی ایستگاه‌های صلواتی در پنج محله به مدت پنج شب، برگزاری ویژه برنامه عصر شعر ملکوت هشتم، برپایی پیاده‌روی خانوادگی، اطعام ۳۰ هزار نفر و ... از دیگر برنامه‌های در حال تدارک برای برگزاری در دهه کرامت در استان است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت + جزییات
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه با حضور دو کاروان خدام رضوی همزمان با دهه کرامت
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • پخش مستند «مسئله حجاب» همزمان با سالگرد شهادت شهید مطهری
  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند