Web Analytics Made Easy - Statcounter

آتش پاد رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص جزییات این خبر، اظهار داشت: ساعت ۱۳ و ۵۸ دقیقه امروز پس از اعلام مرکز فوریت‌ها مبنی بر آتش سوزی یک واحد مسکونی در میدان مرکزی شهر کرمانشاه، نیروهای آتش نشانی از یازده ایستگاه به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه تعداد ۴۰ نفر از عوامل آتش نشانی در این عملیات حضور داشتند، افزود: دو نفر از همکاران آتش نشانی و یک شهروند در این حادثه دچار مصدومیت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: متأسفانه از این واحد مسکونی به عنوان کارگاه رنگ آمیزی استفاده می‌شد که شاید علت آتش سوزی مربوط به این موضوع باشد که البته هنوز علت اصلی مشخص نیست.

رضایی در پایان گفت: با تلاش همکاران در آتش نشانی شهرداری کرمانشاه این آتش سوزی در ظرف یک ساعت و ده دقیقه مهار شد و هم اکنون در شرایط عادی قرار گرفته‌ایم.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: آتش سوزی کرمانشاه مصدومیت آتش نشان خبرگزاری فارس اطفا حریق اجتماعی آتش نشانی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۸۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حماس به عملیات شهادت طلبانه شهروند ترکیه

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به عملیات شهادت طلبانه شهروند ترکیه‌ای در سرزمین‌های اشغالی واکنش نشان داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، عزت الرشق عضو دفتر سیاسی جنبش حماس اعلام کرد: شهید قهرمان ترک حسن سکالانان که امروز قهرمانانه به شهادت رسید، شهید فلسطین، غزه، قدس و مسجد الاقصی است.

وی خاطر نشام کرد: ما امت جسدی واحد، خونی واحد و آرمانی واحد هستیم، دشمنی واحد داریم که در کمین ما نشسته است

این مقام حماس تاکید کرد: بنابراین خطر دشمن صهیونیستی همه ما را تهدید می‌کند و ما باید با همه امکانات و توانمندی‌هایمان با آن مقابله کنیم.

عملیات شهادت‌طلبانه شهروند ترکیه‌ای در قدس اشغالی

منابع خبری امروز سه‌شنبه از عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی و زخمی شدن دستکم یک نظامی رژیم اشغالگر خبر دادند که نکته قابل توجه، عامل شهادت‌طلبانه ترکیه‌ای این عملیات است.

دستکم دو نفر در این عملیات که با استفاده از چاقو صورت گرفته، زخمی شده اند. عامل این عملیات شهادت طلبانه به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده است.

رسانه های عبری به زخمی شدن یک نظامی رژیم صهیونیستی در این عملیات اعتراف کردند. به گزارش این رسانه ها، یک نیروی پلیس 30 ساله رژیم صهیونیستی از ناحیه سر زخمی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • واکنش حماس به عملیات شهادت طلبانه شهروند ترکیه
  • عملیات اروپا در دریای سرخ نتوانست عملیات دریایی یمن را مهار کند
  • تصمیمی برای تفکیک جنسیتی در دانشگاه آزاد اتخاذ نشده است
  • آتش‌سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار/ یک نفر فوت کرد
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • جاری شدن آب فاضلاب و دردسر‌های آن برای ساکنان محله نوکان کرمانشاه + فیلم
  • آتش سوزی در پتروشیمی آبادان مهار شد
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • بزرگترین بلوار ورودی جنوبی یزد ساماندهی می‌شود