Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@05:41:27 GMT

بعد از 147 روز؛ ذوب آهن جشن برد گرفت

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۳۹۰۸۱

بعد از 147 روز؛ ذوب آهن جشن برد گرفت

رحمان رضایی در روزی که نتوانست از روی نیمکت شاهد اولین برد تیمش باشد، با شکست نساجی مازندران اولین برد لیگ بیستم را به نام خود کردند.

به گزارش "ورزش سه"، هفته دوازدهم و اولین برد برای ذوب آهن. در شرایطی که کمتر کسی تصور می‌کرد اولین سه امتیاز فصل بیستم در استادیوم شهید وطنی و مقابل نساجی به نام شاگردان رحمان رضایی شود، این تیم در یک بازی جنجالی موفق به انجام این ماموریت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ذوب آهن که فصل را با اشتباهات داوری علیه خود دنبال کرد و دستش از امتیازات ابتدایی کوتاه مانده بود، در ادامه شرایط را کاملا علیه نیمکت خود می‌دید. داستان ادامه دار موضع گیری مدیران ذوب و رحمان رضایی علیه یکدیگر و عجیب‌تر از آن ضرب الاجل برای دستیابی به امتیازات به نظر می‌رسید خیلی زود باعث جدایی مسیر طرفین از یکدیگر شود.

 

هفته‌های یکی پس از دیگری می‌گذشت و ذوب آهن اما همچنان فصل بیستم را دور از برد و سه امتیاز دنبال می‌کرد و البته باید در بیشتر بازی‌ها هم ردپای اشتباهات داوری و فرصت‌سوزی‌ها را در شکل گیری این اتفاق دخیل دانست.

 

با این حال برای اینکه متوجه شویم آخرین برد ذوب آهن در لیگ مربوط به چند هفته قبل بوده، باید حافظه خودمان را به هفته بیست و هشتم لیگ نوزدهم و جدال خارج از خانه این تیم در استادیوم آزادی و با هدایت لوکا بوناچیچ به عقب ببریم. جایی که رحمان رضایی آن زمان به عنوان دستیار این مربی کروات فعالیت می‌کرد و آنها در آزادی با تک گل وحید محمدزاده در دقیقه 25 حریف خود را ناکام کردند و به برتری دست یافتند.

 

اکنون با گذشت 14 هفته فوتبالی و 173 روز از آن نتیجه و دیدار، سبزپوشان بار دیگر موفق شدند در یک بازی خارج از خانه به برتری دست یابند. دیداری که البته با حواشی عجیب و غریبی همراه بود و شرایط بازی به شکلی پیش می‌رفت که شاید خود اصفهانی‌ها هم تصور این برد را نداشتند. آنها که با گل زودهنگام و ثانیه 25 دارکو بیدوف از حریف پیش افتاده بودند، در ادامه خیلی زود بازی را با تساوی عوض کردند. هر چند پیش از پایان نیمه اول بار دیگر شاگردان رحمان رضایی بودند که این بار توسط عبدالله حسینی دقیقه 27 از حریف جلو افتادند. با این حال در دقایق پایانی نیمه اول یک اتفاق عجیب رخ داد. حقدوست بعد از متوقف کردن بازیکن نساجی مازندران، با اعلام اکبریان یک ضربه ایستگاهی نصیب حریف کرد و با دریافت کارت زرد جریمه شد اما ثانیه‌هایی بعد با جمله جنجالی خود خطاب به بازیکن نساجی با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شد تا زمین را ترک کند. این اخراج که با جنجال زیادی نیز همراه بود و تیم ذوب آهن را در موقعیت شکست قرار داده بود، باعث تنش زیادی روی نیمکت شد. جایی که رحمان رضایی که طی روزهای اخیر تحت بالاترین فشارها برای دستیابی به نتیجه قرار دارد، با کارت قرمز و اخراج از روی نیمکت همراه شد.


نیمه دوم در شرایطی آغاز شد که مجید جلالی نمی‌خواست در دومین تجربه حضور روی نیمکت نساجی بار دیگر با شکست کار را پایان دهد. او خیلی زود هم توسط ایوب کلانتری تیمش را در موقعیت گل تساوی دید. با این حال ذوب آهن در موقعیتی جالب توجه توسط ارسال محمدی‌مهر و ضربه تمام کننده میلاد جهانی، به گل سوم دست یافت و اینبار توانست در 30 دقیقه پایانی بازی با حفظ این نتیجه، کار را برای دستیابی به سه امتیاز پیش ببرد.

 

سبزپوشان با دستیابی به اولین برد فصل، 11 امتیازی شدند و از رتبه پانزدهم، یک رده ارتقا یافتند و به جایگاه چهاردهم رسیدند تا نساجی را به جمع مدعیان سقوط بفرستند. اولین برد در لیگ بیستم و دستیابی به سه امتیاز بعد از 173 روز، قطعا انگیزه این تیم را در ادامه مسیر افزایش خواهد داد و باید دید رحمان رضایی با کاهش فشارها و استرس ناشی از عدم پیروزی، قادر خواهد بود در ادامه مسیر شرایط را برای جهش به رتبه‌های بالاتر را فراهم سازد یا خیر.

 

این تیم هفته آینده دربی حساس اصفهان را به انجام خواهد رساند و مقابل سپاهان مدعی میزبانی خواهد کرد و در هفته پایانی نیم فصل هم در رفسنجان مقابل مس قرار خواهد گرفت. دو دیداری که کسب نتیجه از آنها می‌تواند شانس بزرگی برای رحمان رضایی و تیمش برای فرار کامل از منطقه سقوط شکل دهد.

ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان رحمان رضایی سه امتیاز اولین برد روی نیمکت ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۹۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر محمدرضا رضایی اظهار داشت: تمامی افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان و همچنین سامانه خدمات شهروندی بیمه سلامت به آدرس https://csp.ihio.gov.ir از پوشش بیمه سلامت بهره‌مند شوند.

وی عنوان کرد: قریب به ٢ میلیون و چهارصد هزار نفر از جمعیت استان خوزستان تحت پوشش بیمه سلامت هستند که حدود ۵٠ درصد جمعیت استان را شامل می‌شوند و از این تعداد حدود ٢ میلیون نفر بیمه رایگان دریافت کرده اند.

مدیرکل بیمه سلامت استان با بیان اینکه پوشش بیمه همگانی در خوزستان تقریباً تکمیل شده ولی هنوز امکان دارد فرد فاقد پوشش بیمه‌ای وجود داشته باشد، افزود: تمامی افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان و همچنین سامانه خدمات شهروندی بیمه سلامت به آدرس:https://csp.ihio.gov.ir از پوشش بیمه سلامت بهره‌مند شوند.

رضایی تصریح کرد: هم استانی‌های عزیز برای اطمینان از داشتن بیمه پایه خدمات درمانی خود می‌توانند کد دستوری #۱۶۶۶* را شماره گیری کنند. وی به سامانه ۱۶۶۶ برای پاسخگویی به سوالات هم استانی‌های عزیز اشاره کرد که به صورت ٢۴ ساعته پاسخگوی سوالات مردم است

رضایی خاطرنشان کرد: مردم اگر بیمه نداشتند، نگران نباشند چراکه سازمان بیمه سلامت با تمهیداتی که اندیشیده، همه اقشار حتی اتباع خارجی را هم بیمه می‌کند.

مدیرکل بیمه سلامت از پوشش بیمه‌ای رایگان برای افراد دهک‌های یک تا پنج جامعه خبر داد و گفت: باتوجه به دریافت اطلاعات این افراد از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، افراد مشمول دهک‌های یک تا پنج به صورت متمرکز و سیستمی بیمه سلامت رایگان شدند و آن دسته از افرادی که قبلا بیمه بودند به صورت اتوماتیک بیمه آنها تا پایان فروردین ١۴٠۴ تمدید شدند.

رضایی گفت: افرادی که جز دهک‌های ۶ تا ٩ هستند نیز از تخفیفات ویژه‌ای بین ۵٠ تا ٨٠ درصد بعد از استحقاق سنجی توسط وزارت تعاون، رفاه و کار اجتماعی و اعلام دهک به سازمان بیمه سلامت بهره‌مند شده و افرادی که جز دهک ١٠ می‌باشند با پرداخت کل حق بیمه مصوب می‌توانند از خود را بیمه نمایند.

دیگر خبرها

  • دفاع از مردم حق و وظیفه شوراها است
  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • خاموشی موتورپمپ‌های کشاورزی رفسنجان از ۹ اردیبهشت
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
  • انتقام تراکتور از سبز پوشان اصفهان
  • گل اول سپاهان به استقلال ملاثانی + فیلم
  • اعلام اولین ترکیب تراکتور با مطهری
  • رضایی: دولتمردان غربی دست از حماقت بردارند