Web Analytics Made Easy - Statcounter

از ترکیب اصلی پرسپولیس در آخرین بازی اش با ماشین سازی تبریز ، تنها چهار بازیکن فرصت بازی در دیدار امروز را دارند تا ترکیب فیکس آن بازی با تغییرات ۷۰ درصدی رو به رو شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در بازی برگشت پرسپولیس در برابر ماشین سازی که آخرین تقابل این ۲ تیم تا قبل از بازی امروز محسوب می شود، سرخ ها با ترکیب بوژیدار رادوشوویچ، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، مهدی شیری، محمدحسین کنعانی زادگان، احمد نورالهی، سعید حسین پور، بشار رسن، مهدی ترابی، سیامک نعمتی و علی علیپور مقابل ماشین سازی به میدان رفتند که از این نفرات تنها ۴ بازیکن این شانس را دارند در ترکیب اصلی پرسپولیس برای بازی امروز در ترکیب ۱۱ نفره سرخ ها به بازی فراخوانده شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدجلال حسینی، مهدی شیری، سیامک نعمتی و احمد نورالهی نفراتی هستند که این شانس را دارند که در ترکیب اصلی پرسپولیس در بازی امروز حضور داشته باشند. بقیه نفرات یا در حال حاضر در پرسپولیس حضور ندارند و یا شانسی برای حضور در ترکیب اصلی سرخ ها در این دیدار را ندارند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس اخبار پرسپولیس پرسپولیس لیگ برتر مهدی ترابی مهدی عبدی یحیی گل محمدی ترکیب اصلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۱۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟

یحیی گل محمدی گزینه اصلی تراکتور است و باید به زودی شاهد حضور او در تبریز باشیم.

طرفداری | ظاهرا کریم باقری هم به کادرفنی تراکتور در تبریز اضافه می‌شود.

حمید مطهری به عنوان مربی تراکتور انتخاب شد تا در ادامه لیگ بیست‌وسوم روی نیمکت این تیم بنشیند.

مذاکرات تراکتور با یحیی گل‌محمدی به خوبی پیش رفته و احتمالا باید شاهد حضور این سرمربی در تبریز باشیم. حضور حمید مطهری و عقد قرارداد با او نشان می‌دهد یحیی گل‌محمدی نزدیک‌ترین گزینه به هدایت تی‌تی‌ها است.

در این بین شنیده می‌شود مدیران تراکتور علاقه دارند کریم باقری هم در تبریز حضور داشته باشد اما مشخص نیست این اتفاق بیافتد یا خیر.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم مشخص شد
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • تصاویر نادر رنگی از اوج قدرت آلمان نازی / ماشین‌های خودران در نیم قرن پیش / زنجیره اتفاقات پس از ترور رفیق حریری / تماشای زیبایی‌های جهان از آسمان با کیفیت 4K
  • آخرین خبر در مورد حضور یحیی در تراکتور
  • رضا درویش واگذاری پرسپولیس کار غیرممکنی بود که بالاخره محقق شد