Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@10:30:16 GMT

تالار بورس سبزپوش شد

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۴۲۷۱۹

تالار بورس سبزپوش شد

رشد ۱۳۷۲۵ واحدی شاخص کل بورس در ابتدای معاملات اولین روز کاری بورس در هفته جاری این نماد را در جایگاه یک میلیون و ۲۲۱ هزار واحدی رساند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، امروز (شنبه 11 بهمن) رشد 13725 واحدی شاخص کل بورس در ابتدای معاملات اولین روز کاری بورس در هفته جاری این نماد را در جایگاه یک میلیون و 221 هزار واحدی رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس جدول نمادهای تاثیرگذار بر شاخص کل بورس صبح امروز نمادهای شستا، فولاد، شپنا، خودرو، وبملت، شبندر به ترتیب با 2172، 1892، 1458، 1070، 910، 780، 757 واحد رشد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشتند.

 

صبح امروز نمادهای خودرو - ايران‌ خودرو، شپنا - پالايش نفت اصفهان، بركت - گروه دارويي بركت، كاما – باما، خساپا – سايپا، فملي - ملي‌ صنايع‌ مس‌ ايران‌ و شتران - پالايش نفت تهران در صدر لیست نمادهای پربیینده بورس قرار داشتند.

 

بنابراین گزارش امروز (شنبه 11 بهمن) شاخص کل فرابورس با رشد 80 واحدی در ارتفاع 17 هزار و 901 واحدی قرار گرفت. صبح امروز نمادهای سپيدار - سپيدار سيستم آسيا، زملارد - كشاورزي و دامپروري ملارد شير، چخزر - صنايع چوب خزر كاسپين، ماديرا - صنايع ماشين هاي اداري ايران، كرمان - س. توسعه و عمران استان كرمان، بپيوند - برق و انرژي پيوندگستر پارس و شاروم - پتروشيمي اروميه در صدر لیست نمادهای پربیینده فرابورس قرار داشتند.

 

 

این در حالی است که (چهارشنبه 8 بهمن) شاخص کل بورس در آغاز آخرین روز کاری خود در هفته جاری با ریزش 16920 واحدی در ارتفاع یک میلیون و 198 هزار واحد قرار گرفت و این روند تا پایان روز ادامه داشت تا جایی که ریزش 7296 واحدی شاخص کل بورس در پایان آخرین روز کاری بورس در هفته گذشته این نماد را به ارتفاع یک میلیون و 207 هزار واحد رساند.

 

بر اساس جدول معاملاتی چهارشنبه 8 بهمن شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، با کاهش 1904 واحدی معادل 0.60 درصد به رقم 315 هزار و 177 واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز، با افت 2242 واحدی معادل 0.53 درصد، عدد 424 هزار و 627 واحد را به نمایش گذاشت. شاخص قیمت (هم وزن) نیز با کاهش 1466 واحدی به رقم 277 هزار و 717 واحد رسید. همچنین شاخص سهام آزاد شناور، 12376 واحد کاهش را رقم زد و به سطح یک میلیون و 728 هزار واحد رسید. همچنین  شاخص بازار اول با 4319 واحد کاهش به رقم 874 هزار و 769 واحد رسید و شاخص بازار دوم نیز، با 18316 واحد کاهش همراه بود و عدد ۲ میلیون و 474 هزار واحد را به نمایش گذاشت.

 

بر اساس جدول نمادهای تاثیرگذار بر شاخص کل بورس صبح چهارشنبه 8 بهمن نمادهای فملی، شستا، فارس، فولاد، خودرو، خودرو، شتران و وبملت به ترتیب با 2062، 2051، 1732، 1629، 910، 678، 624 واحد افت بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس داشتند. صبح چهارشنبه 8 بهمن نمادهای شپنا - پالايش نفت اصفهان، خودرو - ايران‌ خودرو، شتران - پالايش نفت تهران، شستا - سرمايه گذاري تامين اجتماعي، خساپا – سايپا، بكاب - صنايع‌جوشكاب‌يزد و فملي - ملي‌ صنايع‌ مس‌ ايران‌ در صدر لیست نمادهای پربیینده بورس قرار داشتند.

 

در پایان معاملات چهارشنبه 8 بهمن نمادهای شستا - سرمايه گذاري تامين اجتماعي، شتران - پالايش نفت تهران، شپنا - پالايش نفت اصفهان، خساپا – سايپا، خودرو - ايران‌ خودرو، ولپارس - ليزينگ پارسيان، خگستر - گسترش‌سرمايه‌گذاري‌ايران‌خودرو در صدر لیست نمادهای پربیینده بورس قرار داشتند  و معامله‌گران بورس 10 میلیارد و 83 میلیون برگه بهادار و سهام را در قالب یک میلیون و 230 هزار نوبت معامله و به ارزش 114 هزار و 8 میلیارد ریال داد و ستد کردند.

 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرابورس معاملات بورس بورس چهارشنبه 8 بهمن شاخص کل بورس بر شاخص کل بورس یک میلیون پالایش نفت هزار واحد روز کاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۲۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه به لحظه با بورس / کاهش هزار و ۶۱۹ واحدی شاخص کل

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه با کاهش هزار و ۶۱۹ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۵۸ هزار واحدی ایستاد.

بیشتر بخوانید: وضعیت مطلوب بورس برای سرمایه گذاری در مقایسه با سایر بازارها

شاخص کل هم وزن نیز با کاهش بیش از ۴۰۰ واحدی در ارتفاع ۷۵۰ هزار و ۵۴۵ واحدی قرار گرفت.

در حال تکمیل...

کد خبر: 1229602 برچسب‌ها بورس

دیگر خبرها

  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • شاخص بورس امروز ۱۷ اردیبهشت/افت ۲۰۶۴۷ واحدی
  • گزارش روزانه بورس ۱۷ اردیبهشت؛ شاخص کل ۲۰ هزار واحد ریخت
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • لحظه به لحظه با بورس / کاهش هزار و ۶۱۹ واحدی شاخص کل
  • کاهش هزار و ۶۱۹ واحدی شاخص کل بورس
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • ریزش ۵ هزار واحدی شاخص بورس
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت؛ افت ۵ هزار واحدی شاخص کل
  • افزایش ۴۲۶ واحدی شاخص کل بورس