Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام رحمت الله علیه سیستان و بلوچستان گفت: تفاهم نامه به ارزش ۶۰ هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال بین ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) سیستان و بلوچستان و استانداری در راستای اجرای طرح های اقتصادی، زیربنایی، حمایتی، اجتماعی و بهدا

علیرضا راشکی در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: با عنایت به برگزاری نشست های مشترک و بازدید گروه های مدیریتی و کارشناسی از مجموعه های تابعه ستاد از مناطق مختلف استان و شناسایی اولویت های منطقه ای و هماهنگی با برنامه های اجرایی، تفاهم نامه ای با موضوع اجرای طرح های اقتصادی، زیر بنایی، حمایتی، اجتماعی و بهداشتی با اعتبار بالغ بر 60 هزار و 330 میلیارد ریال با مشارکت ستاد اجرایی و استانداری برای مدت 3  سال از سال 99 تا 1401 منعقد گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام رحمت الله علیه سیستان و بلوچستان ادامه داد: توانمندسازی اقتصادی از طریق اجرای 21 هزار طرح خرد، کوچک و متوسط با اعتباری معادل 25 هزار و 300 میلیارد ریال با هدف ایجاد 65 هزار نفر شغل، اجرای طرح های بزرگ اقتصادی با اعتباری بالغ بر 5 هزار میلیارد ریال با ظرفیت 3 هزار و 300 نفر اشتغال،اجرای 6 طرح جامع دانش بنیان با اشتغال 2 هزار و 210 نفر و اعتباری بالغ بر 2 هزار و 90 میلیارد ریال توسط موسسهع دانش بنیان برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ، اجرای 2 هزار و 694 پروژه زیربنایی و عمرانی با اعتباری بالغ بر 844 میلیارد ریال، اجرای طرح های حمایتی معیشتی، آموزشی و بهداشتی، درمانی، ورزشی و اجتماعی با پوشش 551 هزارو 400 نفر با اعتباری بالغ بر 368 میلیارد ریال توسط بنیاد برکت احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و مشارکت و سرمایه گذاری در اکتشاف، استخراج و فرآوری معادن و محدوده های معدنی مس و سنگ آهن دارای پتانسیل مواد معدنی با اعتباری بالغ بر 20 هزار میلیارد ریال و اشتغال 4 هزار نفر در سطح استان توسط شرکت سرمایه گذاری بانک پارسیان چکیده ای تفاهم نامه ها است.

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: استخراج و فرآوری معادن کوچک و متوسط انعقاد تفاهم نامه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام اعتباری بالغ سیستان و بلوچستان اجرای طرح میلیارد ریال تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۲۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۱۰۰ میلیارد ریال اخلال در نظام اقتصادی توسط مامورین پلیس امنیت اقتصادی در زاهدان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی از وقوع یک مورد اخلال در نظام اقتصادی رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران با رصد تخصصی دریافتند اشخاصی به هویت‌های معلوم با سوءاستفاده از تعداد زیادی کارت سوخت خودروهای سنگین اقدام به اخلال در نظام اقتصادی کرده‌اند.

وی ادامه داد: در این راستا دو نفر متخلف دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند که کارشناسان ارزش این تخلف را حدود 100 میلیارد ریال تخمین زدند.

انتهای پیام/

 

 

 

دیگر خبرها

  • انعقاد ۱۳ پیش تفاهم‌نامه گردشگری در غرفه فارس در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ۱۲ پروژه بازآفرینی شهری در استان اصفهان در دست اجرا است
  • ثبت سفارش میلیاردی صنایع دستی سیستان و بلوچستان در اکسپو
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • انعقاد ۱۳ پیش تفاهم‌نامه‌ گردشگری در غرفه فارس در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان به پروژه‌های راهداری در استان بوشهر تخصیص یافت
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • فرمان امام علی (ع) به مالک اشتر با ترجمه سید مهدی شجاعی به چاپ ششم رسید
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های راهداری بوشهر
  • انعقاد ۷ تفاهم‌نامه رهاورد اکسپو برای خراسان جنوبی