Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مربی فوتبال اصفهان گفت: به نظر من این کادرفنی ذوب‌آهن بود که در دیدار با نساجی مازندران نیمه مربیان را به سود خود به پایان رساند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان ، حسن شفیعی در برنامه دیدار برتر شبکه استانی اصفهان درباره برتری 3 بر 2 ذوب‌آهن برای نساجی مازندران و نخستین پیروزی این تیم در فصل جاری لیگ برتر اظهار داشت: عملکرد دفاعی که ذوب‌آهن در نیمه دوم این دیدار داشت را تا به حال از این تیم ندیده بودیم و دفاع فشرده ذوبی‌ها با وجود 10 نفره بودن منجر به کسب 3 امتیاز این مسابقه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تعویض‌های رحمان رضایی در این دیدار نسبتاً خوب بود، افزود: در نیمه دوم قاسم حدادی‌فر به عنوان کاپیتان سبزپوشان به خوبی تیمش را اداره کرد و با وجود اینکه ذوب‌آهن با یک بازیکن کمتر بازی می‌کرد، تیم را جمع و جور کرد. گویا هرکدام از بازیکنان می‌خواستند جای خالی بازیکن اخراجی را پر کنند تا 10 نفره بودن تیم جبران شود و یوسف بهزادی نیز عملکرد بسیار خوبی درون دروازه ذوب‌آهن داشت. البته به نظر من ذوب‌آهن باید فکری برای شهاب گردان کند و هرچه زودتر او را به آمادگی برساند.

مربی فوتبال اصفهان ادامه داد: مدافعان ذوب‌آهن در نیمه دوم عملکرد خوبی داشتند اما در برخی دقایق بی‌محابا جلو می‌رفتند که باعث می‌شد نساجی دست به ضدحمله بزند، در حالی که در چنین مواقعی باید بازی را اداره کرد. درست است که نساجی گل دوم خود را روی ضربه آزاد از فاصله 30 متری به ثمر رساند، اما یک بازیکن ذوب‌آهن باید در این مسیر توپ را دفع می‌کرد که متأسفانه تمام بازیکنان به هوای یکدیگر ایستادند. البته ذوب‌آهن پس از دریافت این گل منسجم‌تر شد.

جلالی: ذوب‌آهن 3 بار سمت دروازه ما نیامد اما 3 گل زد/ بعضی‌ها اشتباهی به نساجی آمده‌اند لیگ برتر فوتبال| جریمه جواب داد، گل‌گهر بالاخره برد/ ذوب‌آهن طعم نخستین پیروزی را چشید چرچیچ: برای کسب 3 امتیاز 3 ماه صبر کردیم

شفیعی با بیان اینکه ذوب‌آهن در نیمه دوم به خوبی کناره‌ها را بست، گفت: به نظر من این کادر فنی ذوب‌آهن بود که نیمه مربیان را به سود خود به پایان رساند، چون مدافعان این تیم به خوبی تمام نقاط زمین را پوشش دادند و نساجی قصد داشت با ارسال‌های بلند از اشتباهات بازیکنان ذوب‌آهن استفاده کند که مدافعان این تیم این توپ‌ها را به خوبی دفع کردند.

وی با بیان اینکه تعویض‌های مجید جلالی به سود ذوب‌آهن تمام شد، اضافه کرد: نتایج مسابقات فوتبال دیگر بر اساس اتفاقات نیست و یک مربی باید بتواند پلن‌های خود را در طول بازی تغییر دهد.

مربی فوتبال اصفهان ادامه داد: برای نخستین بار بود که ذوب‌آهن در 13 بازی گذشته خود عملکرد خوبی در خط دفاعی داشت و با اینکه 10 نفره بود و نساجی از دقیقه 60 به بعد بسیار فشار آورد، سبزپوشان عملکرد خوبی در خط دفاعی و درون دروازه داشتند. ذوب‌آهن تیم خوبی است و اگر بخواهد می‌تواند نتایج مناسبی بگیرد اما نفرات داخل زمین باید حرفه‌ای فکر کنند، چون اخراج مجتبی حق‌دوست بی‌مورد بود که می‌توانست به ضرر تیمش تمام شود.

انتهای پیام/165/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیمه دوم ذوب آهن ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۳۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی مسی را تعویض کردم، خبر از عواقبش نداشتم!

به گزارش "ورزش سه"، گالتیه فصل گذشته نتوانست با پی اس جی در فوتبال اروپا موفق کار کند، با وجود اینکه او سه اعجوبه فوتبال دنیا یعنی لیونل مسی، کیلیان امباپه و نیمار را در اختیار داشت. پاریس با او قهرمان لیگ فرانسه شد ولی از مهمترین هدفش خیلی زود و در یک هشتم نهایی باز ماند و به دست بایرن حذف شد.

گالتیه در مورد تجربه هدایت این سه فوق ستاره گفت: «فکر نمی کنم دیگر فوتبال فرانسه چنین مثلثی را به خود ببیند. مدیریت چنین بازیکنانی قطعا متفاوت است و هر بحث و گفت و گویی را باید به طور خصوصی و رودررو انجام داد تا موضوعی به بیرون درز نکند. وقتی چنین بازیکنان خارق العاده ای در تیمتان دارید، باید مراقب همه حرکات‌تان باشید. برای مثال هر لبخند و واکنش بی موقع می تواند تاوان داشته باشد.»

گالتیه ادامه داد: «یادم است در اولین بازی لیگ قهرمانان برابر یوونتوس، مسی را در دقایق پایانی تعویض کردم چن از نظر خودم منطقی بود تا مسی را برای حفظ توان بدنی اش بیرون بکشم. بعد از بازی همه جا پر شده بود از اینکه گالتیه اولین مربی ای شد که مسی را در یک بازی لیگ قهرمانان تعویض کرده است. من اصلا از این موضوع خبر نداشتم و تازه متوجه شدم مسی چقدر بزرگ است و یک تعویض معمولی او چه اندازه عواقب و بازتاب خواه داشت. در مجموع ولی مسی، نیمار و امباپه بازیکنانی حرفه‌ای و فروتن بودند و هدایتشان افتخار بزرگی بود.»

دیگر خبرها

  • تعویض‌های اوسمار باز هم اشتباه بود!
  • روی کین دست از سر هالند بر نمی‌دارد؛ بچه لوسِ بی‌ادب!
  • کامل کردن یک راه نیمه تمام
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان
  • اعلام نتایج آزمون استخدام مشاور و معلم ورزش تا نیمه خرداد
  • توخل: بازی رئال مهم است، این بازی را فراموش کردیم
  • فقط یک نفر شهامت داشت امباپه را سرجایش بنشاند
  • وقتی مسی را تعویض کردم، خبر از عواقبش نداشتم!
  • رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد
  • بهره برداری از ۵۰۰ مدرسه نیمه تمام استان کرمان طی ۲ سال