Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-05@19:49:19 GMT

جزئیات شاخص و معاملات بورس امروز شنبه ۱۱ بهمن ۹۹

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۴۳۸۷۴

جزئیات شاخص و معاملات بورس امروز شنبه ۱۱ بهمن ۹۹

فرارو- شاخص کل بورس صبح امروز جهش ۲۵ هزار واحدی را پشت سر گذاشت. در ۳۰ دقیقه ابتدایی معاملات بورس امروز شنبه ۱۱ بهمن‌ماه شاهد یک بازار سراسر سبزرنگ با چاشنی صف خرید برای نماد‌های شاخص‌ساز هستیم. شاخص کل بورس از مرز ۱.۲ میلیون واحدی فاصله گرفته و واکنش روز چهارشنبه به این محدوده مقاومت را تایید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا اینجای کار نماد‌های فولاد، فملی، شستا، فارس، شپنا، وبملت و خودرو بیشترین تاثیر را در رشد شاخص کل گذاشته‌اند. طوری که شاخص کل ۲.۲۱ درصد و شاخص هم‌وزن ۱.۰۶ درصد رشد کرده‌اند. این موضوع نشان می‌دهد شرکت‌های بزرگ امروز شرایط بهتری نسبت به کوچک‌تر‌ها دارند.   بازار لباس سبز به تن کرد به گزارش فرارو در ساعات اولیه بازار امروز، از مجموع ۳۲۴ نماد بورسی معامله شده حدود ۲۸۰ نماد روند صعودی در پیش گرفته‌اند و تنها ۴۶ نماد با رنگ قرمز به تابلو بورس آمده‌اند. از طرف دیگر از مجموع ۲۲۵ نماد فرابورسی در بازار امروز ۱۷۵ نماد سبزرنگ هستند و شاهد کاهش قیمت سهام در ۵۰ نماد هستیم. موردی که نشان می‌دهد امروز اکثریت قاطع بازار روند رو به رشد دارد.   نقشه بازار در ابتدای معاملات روز شنبه ۱۱ بهمن‌ماه (برای مشاهده در ابعاد بزرگتر، روی عکس کلیک کنید)   بورس دوباره سبزپوش شد و مثل روز‌های گذشته صندوق‌های ETF با هجوم متقاضیان برای خرید واحد‌ها روبرو هستند. تا جایی که روند صعودی پالایش هنوز متوقف نشده و امروز هم شاهد رشد هفت درصدی قیمت واحد‌های صندوق پالایشی یکم هستیم. دارا یکم هم حدود شش درصد رشد کرده است. دیگر صندوق‌های سرمایه‌گذاری سهامی در بازار سبز امروز بیش از پنج درصد افزایش قیمت را پشت سر گذاشته‌اند. در گروه خودرو و ساخت قطعات اغلب نماد‌ها صعودی هستند. خرینگ و خکار به طور استثنا به رنگ قرمز درآمده و خنصیر و ختور نزدیک به قیمت روز گذشته معامله می‌شوند. نماد‌های بزرگ گروه همگی به صف خرید رسیده‌اند که از جمله‌شان می‌توان به خودرو، خساپا، خگستر، خبهمن، خزامیا و خپارس اشاره کرد. انبوه‌سازی‌ها با فروشندگان دست و پنجه نرم می‌کنند. ثنوسا و ثنور روند نزولی دارند، ثفارس و ثاباد و وآذر و ثبهساز نزدیک به قیمت روز گذشته معامله می‌شوند و دیگر نماد‌ها از جمله کرمان، ثشاهد و ثامید صعودی هستند. صف‌های خرید برای امروز هم در گروه فرآورده‌های نفتی تکرار شده و شاهد گروه سراسر سبزرنگ برای پالایشگاه‌ها هستیم. فلزات اساسی شرایط مشابهی دارند و تنها فمراد، کویر و فنورد در روند صعودی همراهی نمی‌کنند. برای فولاد و فملی صف خرید سنگین تشکیل شده است. محصولات شیمیایی، بانک‌ها، سیمانی‌ها، کانه‌های فلزی، بیمه‌ها، کانی غیرفلزی، ماشین آۀات، نهاد‌های ملی، هولدینگ‌ها، عرضه برق و گاز، لیزینگ‌ها، حمل و نثل و کاشی و سرامیک از جمله گروه‌های سراسر سبزرنگ بازار امروز هستند.   این گزارش به‌روزرسانی می‌شود...

منبع: فرارو

کلیدواژه: قیمت طلا قیمت دلار ارزش سهام عدالت بیت کوین شاخص بورس امروز راهنمای خرید سهام بورس نماد ها شاخص کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۳۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (یکشنبه) بازار سهام، با ۵ هزار و ۱۸۶ واحد کاهش معادل ۲۳ صدم درصد به دو میلیون و ۲۵۹ هزار و ۷۳۱ واحد رسید.

به گزارش مشرق، شاخص هم وزن نیز با ۱۹۲ واحد افزایش معادل ۳ صدم درصد در محدوده ۷۵۱ هزار و ۳۷ واحد قرار گرفت.

نمادهای فملی، فارس، فولاد، شبندر، کگل، تاصیکو و وبملت از نمادهای تاثیر گذار منفی بر شاخص کل بورس بودند. اما نمادهای وامید، سدشت، کویر، غبشهر، ثفارس، وکغدیر و وبانک با تاثیر مثبت از کاهش بیشتر شاخص کل ممانعت کرد.

نمادهای شستا، ذوب، غبهشر، فملی، فولاد، خودرو، و توس و خساپا هم از نمادهای پرتراکنش بر بازار سهام بودند.

شاخص کل فرابورس نیز امروز با ۷ واحد افزایش به عدد ۲۵ هزار و ۲۰۱ واحد رسید.

نمادهای مادیرا، وهور، سپیدار، بپاس، آریان، فصبا و بساما از نمادهای با تاثیر منفی و نمادهای آریا، توسن، غصینو، کزغال، ثپردیس و حسینا از نمادهای با تاثیر مثبت بر بازار فرابورس امروز بودند.

بازار امروز سهام شاهد ۲۴۱ نماد مثبت برابر ۵۶۵ نماد منفی بود. ۵۳ صف خرید مقابل ۵۲ صف فروش تشکیل شد. خالص ورود و خرج پول حقیقی هم امروز به منفی ۸۴ میلیارد تومان رسید.

معامله گران امروز ۷ میلیارد و ۱۲۰ میلیون سهام را به ارزش ۲ هزار و ۹۵۶ میلیارد تومان دست به دست کردند.

ارزش دلاری امروز بازار سرمایه نیز ۲۳۴ میلیارد دلار بود.

دیگر خبرها

  • افزایش سرمایه بیش از ۴ هزار درصدی یک نماد بورسی
  • خروج نقدینگی از بازار سرمایه ادامه‌دار شد
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت/ افت ۵ هزار واحدی شاخص
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • ریزش ۵ هزار واحدی شاخص بورس
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت؛ افت ۵ هزار واحدی شاخص کل
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • شاخص بورس امروز ۱۶ اردیبهشت/افت۵۱۸۲ واحدی
  • بورس امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • پیش بینی بورس یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳