Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین طلوعیان صبح شنبه در بیست و هشتمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان گلستان اظهارکرد: با انجام تعهدات ۹۵ درصدی تولید کنندگان، وضعیت بازار تخم مرغ در سطح استان بهبود یافته و تداوم این روند موجبات رفع کامل مشکل بازار تخم مرغ را فراهم خواهد کرد.

وی گفت: با عنایت به مشکلاتی که در حوزه توزیع روغن خوراکی در سطح استان داشتیم، شبکه توزیع را گسترش دادیم تا این کالا با سهولت بیشتری در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طلوعیان افزود: علاوه بر مراکز عرضه قبلی، سوپر مارکت ها و مراکز فروش جدیدی را برای توزیع روغن در نظر گرفتیم تا از ایجاد صف های طولانی خرید روغن جلوگیری شود.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان اظهارکرد: مشکل دیگری که وجود دارد تعداد کم ناظران است که یقیناً باید نظارت ها هوشمند شود تا این مشکل هم مرتفع شود.

وی اضافه کرد: پیگیر تهیه اپلیکیشنی جهت توزیع هستیم که خرید کالاهای اساسی تنظیم بازاری توسط مردم را کنترل کنیم به طوری که هر خانواده ای که یک بار سهمیه کالای اساسی خود را دریافت نمود در سامانه ثبت شده و از خرید مجدد و سو استفاده سودجویان جلوگیری شود.

به گفته طلوعیان، فروش اجباری کالا در کنار روغن توسط فروشگاه ها تخلف است و از شهروندان تقاضا داریم هر جا با این موضوع مواجه شدند، آن را به ما اطلاع دهند.

کد خبر 5134004

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان صنعت معدن و تجارت گلستان دهه فجر ویروس کرونا گرگان آمار کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه شهرستان کرج بوشهر شیراز شهرکرد شیوع کرونا اردبیل لیگ برتر فوتبال ایران آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۲۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 

علیرضا حسن پور مدیر کل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: با شکایت شاکی خصوصی پرونده گرانفروشی یک واحد صنفی کالارسان رسیدگی شد.

وی افزود: پس از بررسی مستندات و شواهد، تخلف انتسابی متصدی دفتر شرکت ارسال کالا محرز و متخلف محکوم به بازگرداندن حق شاکی و پرداخت ۸۰ میلیون تومان جزای نقدی شد.

حسن پور گفت: دفاتر حمل بار باید بر اساس مقررات و نرخ‌نامه مصوب کار کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله گرانفروشی، دریافت وجه بیش از نرخ مصوب، صادر نکردن فاکتور و درج نکردن نرخنامه با واحد صنفی برخورد می‌شود.

شهروندان می‌توانند تخلفات صنفی را از سامانه ارتباطی www.tazirat ۱۳۵.ir یا مراجعه به تعزیرات حکومتی برای رسیدگی فوری گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اصلاح بند س تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۳ چه تاثیری در بهبود وضعیت بازار سرمایه دارد؟
  • تامین ارز برای واردات کالا‌های اساسی، صنایع و خدمات از ۴.۸ میلیارد دلار گذشت
  • وفور کالاهای اساسی و آرامش در بازار/ تخلف برخی کسبه به بهانه مالیات ارزش افزوده
  • چرا این ماده غذایی کالا‌ی مورد علاقه سارقان است؟
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • ۴۱۳ هزار تن کالاهای اساسی به مازندران وارد شد
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳