Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان با اشاره به افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در منطقه زیر پوشش این دانشگاه در مرکز و غرب استان سمنان، نسبت به آغاز موج چهارم شیوع کرونا در این استان هشدار داد. - اخبار استانها -

نوید دانائی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، اظهار داشت: نگران خیز جدید بیماری کرونا در استان سمنان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افزایش تعداد موارد قطعی مبتلایان به کرونا با تست پی.سی.آر مثبت در مرکز و غرب استان سمنان در هفته‌ها و روزهای اخیر عنوان کرد: در صورتی که مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند؛ در آینده شاهد خیز بعدی کرونا در جمعیت زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان خواهیم بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان با اشاره به لزوم افزایش استفاده از ماسک در استان سمنان به منظور جلوگیری از گسترش هرچه بیشتر این بیماری افزود: پرهیز از حضور غیرضروری در اجتماع نیز می‌تواند به کنترل شیوع کرونا در استان سمنان کمک کند.

تقویت سیستم ایمنی در ایام کرونا با استفاده از "بادکش و حجامت" + دستورات تغذیه‌ایکرونا در اروپا|از افزایش چشمگیر خشونت‌های خانگی در فرانسه تا بزرگترین بحران صنعت هواپیمایی آلمانرشد اقتصادی 2.3 درصدی اقتصاد چین در سال کرونا چگونه صورت گرفت؟

دانائی رفت و آمدهای شبانه و خانوادگی را یکی از علل مهم شیوع کرونا در کشور و استان سمنان عنوان و خاطرنشان کرد: خانواده‌ها به این مهم توجه کنند که دور همی‌های شبانه و خانوادگی یکی از بیشترین راه‌های انتقال کرونا در استان سمنان است.

وی افزود: افزایش نظارت‌ها برای اعمال محدودیت منع تردد شبانه می‌تواند به کاهش ترددها و میهمانی‌های شبانه می‌تواند سبب جلوگیر از افزایش آمار مبتلایان به کرونا شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان اجرای طرح سردار شهید سلیمانی در راستای شناسایی زودهنگام بیماران و قطع زنجیره شیوع کرونا را گامی بسیار مهم در راستای کنترل این بیماری عنوان و بر لزوم استمرار اجرای این طرح تا قطع کامل زنجیره کرونا در استان سمنان تأکید کرد.

انتهای پیام/363/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان کرونا در استان سمنان شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۴۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قصه زندگی با بودنش آغاز می‌شود + فیلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین،  ماما را اولین فردی می توان برشمرد که پس از زایمان طبیعی در ارتباط با نوزاد قرار می‌ گیرد و به حفظ و ارتقای سلامتش کمک می‌ کند.

در مراکز بهداشتی یک ماما علاوه بر ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مادر و کودک در دوران مختلف زندگی (جنینی، نوزادی، کودکی، مدرسه) به ارائه خدمات پیشگیری، مشاوره سلامت جنسی و باروری و سلامت خانواده نیز می پردازد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هشدار احتمال شیوع مالاریا در سیستان و بلوچستان
  • آغاز عملیات سم‌پاشی شبانه درختان منطقه ۱۲ اصفهان
  • ابلاغ مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • آنروا درباره وقوع اپیدمی در غزه با آغاز فصل گرما هشدار داد
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • قصه زندگی با بودنش آغاز می‌شود + فیلم
  • قاچاق سوخت تهدید جدی برای شیوع مالاریا در شرق کشور
  • چند ساعت در شبانه‌روز بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند