Web Analytics Made Easy - Statcounter

«حسین بختیاری» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: عادی‌اری کرونا در اراک به شدت دردسرساز و خطرناک است چرا که این بیماری تمام نشده و ممکن است با شدت و گستردگی بالا دوباره شیوع یابد.

وی بیان کرد: کنترل نسبی کرونا در سایه همکاری و همراهی مردم و توجه  به رعایت پروتکل ها حاصل شده اما ساختار وضعیت فعلی شکننده است و اگر کوچکترین سهل انگاری رخ دهد شرایط شهرستان به سمت نارنجی و قرمز حرکت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اراک ادامه داد: جای تاسف دارد که برخی از صنوف و کسبه نیز نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توجه کافی ندارند و اهمال در این بخش به شعله‌ور کردن زبانه‌های کرونا دامن می‌زند.

دکتر بختیاری بیان کرد: منع تردد بین جاده‌ای از شهرهای زرد برداشته شده اما مقرر بود منع تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا چهار صبح اعمال شود که این مهم نیز در اراک جدی گرفته نشده و نیاز است پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان در این راستا برنامه ویژه اعمال کند.

وی بیان کرد: رعایت پروتکل‌ها در حمل و نقل درون شهری اراک نیز باید با قوت پی گرفته شود و هرگونه سهل انگاری در این راستا باید با برخورد جدی مواجه شودو از متولیان امر درخواست می‌شود فعالیت نظارتی ویژه برای رعایت پروتکل‌ها داشته باشند.

فرماندار اراک اضافه کرد: روزانه ۱۵ تا ۲۰ گروه کارشناسی بازرسی بهداشت محیط و بهداشت حرفه‌ای مرکز بهداشت در شهرستان اراک انجام می شود و می‌طلبد که بازرسی اصناف در کنار موراد مرتبط با صنوف در مقابل بیماری کرونا نیز با جدیت دنبال شود. 

بختیاری تاکید کرد: بهره‌گیری از توان  سمن‌ها و تشکل های مردم نهاد شهرستان اراک در بخش های مختلف نظارتی و بازرسی برای مقابله با بیماری کرونا یک تکلیف است و نباید این ظرفیت کمرنگ دیده شود.

فرماندار اراک افزود: بر اساس آخرین ارزیابی صورت گرفته از وضعیت شهرهای استان مرکزی، ۹ شهرستان در وضعیت آبی و سه شهرستان از جمله اراک در وضعیت زرد است که نیاز قوانین وضع شده برای این وضعیت به خوبی اجرا شود.

اراک مرکز استان مرکزی است و در این منطقه بیش از ۶۸۰ هزار نفر جمعیت زندگی می‌کند.

برچسب‌ها ویروس کرونا اراک استان مرکزی فرمانداران پروتکلهای بهداشتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اراک استان مرکزی ویروس کرونا اراک استان مرکزی فرمانداران پروتکلهای بهداشتی اخبار کنکور رعایت پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۴۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد

خانم عظیمی پور معاون تربیتی و پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان دامغان با اشاره به کمبود مربی‌های بهداشت در مدارس این شهرستان گفت:ارائه آموزش‌های لازم بهداشتی و مراقبت‌های بهداشتی دانش آموزان مهم‌ترین وظیفه مربیان بهداشت و سفیران سلامت است.
در این مراسم از ۵ مربی بهداشت و ۱۰ دانش آموز سفیر سلامت نمونه با اهدای هدایای قدردانی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان
  • اجرای برنامه های هفته سلامت با مشارکت مردم
  • ریشه کنی مالاریا در ایران دچار اختلال شد
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین
  • ایمنی لیفتراک چیست و چه نکاتی را باید رعایت کرد؟