Web Analytics Made Easy - Statcounter

گنجی با اشاره به آغاز به کارکنگره«ولایت اجتماعی زن» از شب سالروز ولادت حضرت زهرا(س) گفت: پس از افتتاح این کنگره به مدت یکسال و نیم در استانهای کشورنشست های مختلفی با همین موضوع برگزار وپویش«مادر به خانه برمی‌گردد» نیز راه اندازی می شود.

«فاطمه گنجی» در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان از آغاز به کار کنگره «ولایت اجتماعی زن» از شب سالروز ولادت حضرت زهرا(س) خبر داد و گفت: «سبک زندگی فاطمی»، موضوع افتتاحیه این کنگره است، که با حضور اندیشمندان داخلی و بین المللی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مسئول واحد خواهران هیئت رزمندگان اسلام بیان کرد: پس از افتتاح این کنگره به مدت یکسال و نیم در 32 استان کشور نشست ها و اجلاسیه های مختلفی با همین موضوع برگزار و در هر استان به یک موضوع با محوریت زنان پرداخته می شود. ضمن اینکه شب شعر و شب خاطره پیرامون الگوی سوم زن مسلمان نیز به مدت یکسال در برخی ازاستانهای کشور برگزار می شود.

 

وی اضافه کرد: تلاش ما از برگزاری این کنگره توجه به موضوع «زن و خانواده» و تحقق منویات مقام معظم رهبری در پیامی که به کنگره 7 هزار شهید زن صادر و نقشه راه زن و خانواده را ترسیم کردند، است.

 

گنجی در ادامه به راه اندازی پویش«مادر به خانه برمی‌گردد» به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا(س) هم اشاره کرد و گفت: این پویش که به همت هیئت رزمندگان اسلام و با مشارکت سازمان اوقاف و امور خیریه، تبلیغات اسلامی، خیریه سیدالکریم(ع)، بنیاد بین‌المللی غدیر، سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران و موسسه فرهنگی «هل اتی» اجرا خواهد شد،طی آن با جمع‌آوری کمک‌های مردمی، تعدادی از زنان زندانی جرایم غیرعمد را آزاد می کنیم.

 

مسئول واحد خواهران هیئت رزمندگان اسلام افزود: علاقه مندانی که تمایل به شرکت در این پویش دارند، می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۱۴۶۴۳۸۰۵۳ و یا کددستوری #۱۳۱۴*۷۸۰* واریز کنند.

 

وی گفت: برای آزادسازی این زندانیان با مسئولین قوه قضاییه، سازمان زندان‌ها و ستاد دیه هماهنگی لازم شده است،زیرا متاسفانه زنان بسیاری که در زندان به سرمی برند، مادر خانواده هستند و به دلیل یک خطای مالی و شرایط اقتصادی دچار ورشکستگی در تولید شده اند و دوری آن‌ها از خانواده موجب مشکلاتی بسیاری شده است که بناداریم با این پویش زمینه آزاد سازی آنها را فراهم کنیم.

 

مسئول واحد خواهران هیئت رزمندگان اسلام در پایان تصریح کرد:این پویش تا ۳۰ بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت وپس از آزاد سازی آنها هم بنا داریم که بحث آسیب های اجتماعی آنها را رفع و بحث کارآفرینی آنها را پیگیری کنیم، تا بتوانیم وضعیت اقتصادی آنها را به وضعیت مطلوب برسانیم و آنها را به دامن جامعه برگردانیم.

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: هیئت رزمندگان اسلام هیئت رزمندگان اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۴۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پویش مدار امید» برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت، "روز ارتباطات و روابط عمومی" پویش مدار امید را در قالب‌های زیر برگزار می‌کند:

مستند خبری تلویزیونی، سفرنامه، گزارش تحلیلی، پادکست، گزارش تصویری، اینفوگرافیک، موشن گرافیک، استوری موشن

و با موضوعات: اردوهای جهادی، اردوهای پیشرفت و آبادانی، اردوهای راهیان نور، مساجد تراز انقلاب اسلامی، پایگاه‌های اسوه و سایر فعالیت‌های مرتبط با امید آفرینی برگزار خواهد شد.

شما می‌توانید آثار خود را به شناسه @iranevent به پیام رسان روبیکا ارسال کنید.

کد خبر 6096569

دیگر خبرها

  • نخستین کنگره ملی ایران‌شناسی برگزار می‌شود
  • آتش در خانواده نیکا شاکرمی
  • ۱۵ هزارکرمانی در طرح زندگی با آیه ها حافظ ۳۰ آیه‌ منتخب قرآن شدند
  • ۱۵ هزار تخت بیمارستانی جدید تا پایان امسال راه‌اندازی می‌شود
  • رشت میزبان دوازدهمین کنگره ملی سوختگی ایران شد
  • تعداد خانه های هلال زنجان به ۲۴۸ باب رسید
  • «پویش مدار امید» برگزار می شود
  • شروع کاهش نرخ باروری به حدود دهه چهل برمی‌گردد
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه