Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی صبح شنبه در حاشیه سفر معاون اول رئیس جمهوری به استان خوزستان در جمع خبرنگاران در فرودگاه آبادان اظهار داشت: در سفر معاون اول رییس جمهوری در رابطه با اعتبار مورد نیاز برای اجرای خطوط انتقال فاضلاب از محل تسهیلات بانکی برای شهرهای آبادان ، خرمشهر، ماهشهر، بندر امام خمینی(ره)، دشت آزادگان، شادگان همچنین حل مشکل آب روستایی تصمیم‌گیری می‌شود و بعد از تخصیص اعتبار مورد نیاز در بخش آب و فاضلاب و طی شدن روند اداری ، عملیات اجرایی این طرح ها آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سهم آبادان و خرمشهر از این میزان اعتبار در بخش آب و فاضلاب را هشت هزار میلیارد ریال معادل ۸۰۰ میلیارد تومان بیان کرد.

شریعتی همچنین با تشریح سفر جهانگیری به استان خوزستان گفت: معاون اول رییس جمهوری در این سفر ۲ روزه علاوه بر بررسی وضعیت استان با جمعی از نخبگان این استان دیدار می کند.

وی سفر معاون اول رییس جمهوری به استان خوزستان را به پاس احترام به مردم شریف این استان خصوصا آبادان و خرمشهر عنوان کرد و گفت: سفر جهانگیری به استان خوزستان به پاس قدردانی از رشادت، ایثارگری و از خودگذشتگی‌ مردم آبادان و خرمشهر در طول چهل سال گذشته از این ۲ شهر آغاز شد.

افتتاح ترمینال مسافربری فرودگاه آبادان ، سفر به بندر امام خمینی(ره) و بازدید از واحدهای مسکونی آسیب دیده از آبگرفتگی ،بازدید از مناطق روستایی حمیدیه، هویزه، کارون و فاز دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری همچنین بهره برداری از کارخانه تولید ظروف یک بار مصرف سلولزی شوش و کارخانه پارس کیمیاکلر شوشتر و شرکت در نشست اقتصاد مقاومتی از جمله برنامه های سفر ۲ روزه معاون اول رییس جمهوری به استان خوزستان

می‌باشند.

 اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری شنبه به منظور افتتاح چند طرح عمرانی، بررسی مسایل و مشکلات اقتصادی استان و همچنین پیگیری طرح‌های در دست اجرا در استان خوزستان وارد فرودگاه بین المللی آیت‌الله جمی آبادان شد.

برچسب‌ها آب و فاضلاب غلامرضا شریعتی خوزستان آبادان اعتبار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آب و فاضلاب غلامرضا شریعتی خوزستان آب و فاضلاب غلامرضا شریعتی خوزستان آبادان اعتبار اخبار کنکور معاون اول رییس جمهوری استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۴۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوقات شرعی دوازدهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، امروز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳، بیست و دوم شوال ۱۴۴۵ هجری قمری و یکم می‌سال ۲۰۲۴ میلادی است.
اوقات شرعی امروز به شرح زیر است:
صدای اذان ظهر در آبادان و خرمشهر ساعت ۱۲ و ۱۴ دقیقه شنیده خواهد شد و آفتاب ساعت ۱۸ و ۵۵ دقیقه غروب خواهد کرد.
گلبانگ اذان مغرب نیز در ساعت ۱۹ و ۱۳ دقیقه به گوش می‌رسد و نیمه شب شرعی نیز ساعت ۲۳ و ۳۱ دقیقه است.
اذان صبح فردا پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت ساعت ۴ و ۶ دقیقه و طلوع آفتاب ساعت ۵ و ۳۲ ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • جوی ناپایدار در اروند
  • اوقات شرعی سیزدهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • بارش باران در اروند
  • اوقات شرعی دوازدهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • افت دما در آبادان و خرمشهر
  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان
  • پرداخت ۱۲ هزارمیلیارد ریال عوارض ارزش افزوده در آذربایجان غربی
  • غیرحضوری شدن مدارس نوبت صبح آبادان و خرمشهر
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲