Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - تولید آسفالت سرد در برنامه تولیدات کارخانه شماره 6 آسفالت سازمان مهندسی و عمران شهر تهران قرار خواهد گرفت.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، علی پیوسته مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن اعلام خبر فوق، بهره گیری از فناوری های نوین نگهداشت و بهسازی معابر را از جمله مهمترین رویکردهای این سازمان دانست و با بیان آنکه ترمیم روکش آسفالت خیابان ها، بزرگراه ها و پل ها یکی از مهمترین اقدامات در حوزه نگهداشت معابر است، یادآور شد: طی سال های اخیر استفاده از آسفالت سرد در تعمیرات موضعی نظیر لکه گیری، چاله پرکنی و ترمیم ترک ها، توسعه یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با یادآوری اینکه تهیه آسفالت سرد طی سال های گذشته، از طریق خرید از شرکت های همکار صورت می پذیرفت، از تولید آزمایشی این محصول در کارخانه شماره 6 سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در آبان ماه سال جاری خبر داد و گفت: آسفالت سرد تولیدشده که با ترکیب ماسه 6-0 ، شن 12-6 و قیر امولسیون MC-800 در دمای حدود 70 درجه به عمل آمد، ضمن گذراندن آزمایشات کنترل کیفی، نتایج اجرایی مناسبی کسب کرده است.
به گفته مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، اجرای آسفالت سرد در مرمت 150 نقطه از روکش پل های سواره رو، بیش از 50 نقطه از روکش معابر بزرگراهی و 850 نقطه از معابر موجود در سطح مناطق 22 گانه با موفقیت انجام شده و معاونت اجرایی سازمان تلاش خواهد کرد ضمن تامین قیر امولسیون پلیمری و تجهیزات بسته بندی، تولید عمده آسفالت سرد را به زودی آغاز کند.
گفتنی است آسفالت سرد (Cold Mix) به مخلوطی از مصالح سنگی و قیر امولسیون گفته می‌شود که متعاقب ترکیب در دمای محیط و بلافاصله پس از سرد شدن در همین دما پخش و اجرا شده یا برای مصارف بعدی بسته بندی و نگهداری می شوند. صرفه جویی قابل ملاحظه در زمان و سهولت اجرا، سازگاری با ملاحظات زیست محیطی و عدم نیاز به انسداد ترافیکی از مهم ترین ویژگی های استفاده از فناوری آسفالت سرد است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سازمان مهندسی و عمران شهر تهران آسفالت سرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۴۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: آتش در کارخانه گسترده مبل سازی در شهرک شمس‌آباد مهار و از سرایت به اطراف جلوگیری شد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حادثه آتش‌سوزی گسترده اظهار کرد: این حادثه شهرک صنعتی شمس آباد اتوبان قم امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت_ ساعت ۱۳:۵۲ به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد.

وی افزود: یک ایستگاه کمکی به همراه خودروهای پشتیبانی، تانکر آب به محل اعزام شدند و مشاهده کردند در یک کارخانه بزرگ به وسعت ۲۰۰۰ متر مسقف و محل تولید مبلمان از نوع پلیمری بوده که بسیار قابل اشتعال است، آتش کاملاً شعله‌ور بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: سقف‌ها تخریب و روی اجناس ریخته، مواد تولید کننده اولیه مبل مانند رنگ و تینر و پارچه به مقدار زیاد وجود داشت

وی ادامه داد: در مجاورت یک کارگاه و کارخانه مواد پتروشیمی وجود داشت و آتش در حال سرایت بود، بنابراین آتش‌نشانان با اتخاذ تدابیر عملیاتی فعالیت را آغاز و از سرایت آتش به اطراف جلوگیری و نیروها کماکان مشغول عملیات خاموش کردن آتش هستند، آتش تا حد زیادی تحت کنترل است.

ملکی خاطرنشان کرد: مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم.

کد خبر 748487

دیگر خبرها

  • بازدید اهالی رسانه از بزرگراه آزادگان و نشست عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران
  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • متاسفانه در سنوات گذشته از آسفالت مناسبی برای بزرگراه‌ها استفاده نشده است
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | فاز دوم فتح-باغستان تا پایان شهریور افتتاح می شود
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | گره کور ترافیکی خروجی فتح باز شد
  • تولید بیش از ۲۶۰ هزار تن آسفالت در مجتمع تولیدی صفه اصفهان