Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@17:02:13 GMT

مه‌گرفتگی در حرم امیرالمؤمنین(ع)+فیلم

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۴۵۰۵۰

مه‌گرفتگی در حرم امیرالمؤمنین(ع)+فیلم

‍‍‍‍‍‍

مه‌گرفتگی و طوفان در حرم امام علی (ع) موجب پراکندگی زوار از ایوان نجف شد و بیشتر زائران دراطراف ضریح امام علی (ع) و صحن حضرت زهرا (س) به زیارت پرداختند.

به گزارش مشرق، شب گذشته در حرم علوی جمعی از عاشقان اهل بیت (ع) حضور یافته و به زیارت پرداختند.

پس از نماز مغرب و عشاء در نجف اشرف و حرم امیرالمؤمنین (ع) طوفان موجب پراکندگی زائران از ایوان نجف شد و زوار به سمت ضریح و صحن حضرت زهرا (س) حرکت کردند و بازار و مغازه‌های اطراف حرم نیز زودتر از قبل بسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مه‌گرفتگی در حرم علوی نیز حال و هوای خاصی را در این قطعه از بهشت حاکم کرد و فضای اطراف حرم نیز آنقدر مه‌گرفته بود که به سختی می‌شد اطرافیان را نیز دید.

در ادامه فیلمی از مه‌گرفتگی در حرم علوی را مشاهده می‌کنید:

دانلود

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید سلیمانی حرم علوی مه گرفتگی امیرالمومنین مه گرفتگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۵۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۶۲۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۱۳ استان

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، بابک محمودی، با اشاره به امدادرسانی در سیل و آب‌گرفتگی از ۴ تا ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، گفت: ۱۳ استان (اصفهان، البرز، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان، هرمزگان و یزد) و ۵۷ شهرستان، نیاز به دریافت خدمات امدادی پیدا کردند.

وی با بیان اینکه امدادگران در این مدت زمان، به ۶۲۲۳ نفر امدادرسانی کردند، ادامه داد: ۲۱۲ تیم عملیاتی، شامل ۸۳۸ امدادگر، در ۹۲ عملیات شرکت کردند، ۴۸۹ نفر را اسکان اضطراری دادند و ۱۲۳ نفر را به مناطق امن منتقل کردند.

محمودی افزود: امدادگران با کمک دستگاه پمپاژ، آب تجمیع شده در ۳۰۱ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات گفت: ۹۸ دستگاه چادر، ۹۴۴ تخته پتو، ۴۴۳ تخته موکت، ۳۷۶۱ کیلوگرم نایلون، ۳۴۹ بسته غذایی، ۱۱۹۶ قوطی کنسروجات، ۱۹۴ قرص نان و ۵۴۰ کیلوگرم برنج بین افراد متأثر از سیل و آب‌گرفتگی توزیع شد.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۶۲۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۱۳ استان
  • قدیمی ترین بنای کاخ گلستان اینجاست
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان
  • ده‌‌روسی: بازگشت رم به چمپیونزلیگ غیرممکن بود
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • هدف بنیادعلوی توانمند سازی وایجاد درآمدپایداربرای اقشار ضعیف است
  • بازگشت ایوان اندیکا به تمرینات گروهی رم
  • سند دار شدن بخشی از زمینهای کشاورزی در ساری
  • آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم