Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ۲۰ جمادی الثانی سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها است.

خانه مداحان به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) و ایام گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نشست صمیمانه همدلی و هم اندیشی را با حضور مداحان و ذاکران جوان تهرانی برگزار می‌کند.

این نشست در ۱۲ بهمن ماه ۱۳۹۹ از ساعت ۱۶ الی ۱۸ با حضور مسئولان خانه مداحان کشور برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقمندان می‌توانند برای مشاهده پخش زنده این نشست به صفحه رسمی خانه مداحان به آدرس khaneh_maddahan مراجعه کنند.

کد خبر 5133951

منبع: مهر

کلیدواژه: خانه مداحان مداحان مداحی نشست هم اندیشی ولادت حضرت زهرا فعالیت های قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی ام البنین قرآن کریم انقلاب اسلامی ایران قرآن صحیفه سجادیه رادیو معارف هیات مذهبی شبکه قرآن و معارف سیما حجت الاسلام محمد قمی ویروس کرونا قاسم سلیمانی رادیو قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۲۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات ثبت نام وام ازدواج در سامانه از زبان زوجین جوان تهرانی

آغاز زندگی مشترک برای زوجین جوان هزینه‌هایی را به دنبال دارد که گاهی با مشکلات مواجه می‌شوند. دولت به منظور کمک به جوانان تسهیلات ازدواج را برای آنها در نظر گرفت.

اما شهروند خبرنگار ما گفت در روز‌های اخیر با هر بار مراجعه به سامانه ثبت نام وام ازدواج با پیام عدم اعتبار بانک‌های استان تهران مواجه می‌شود و همین موضوع موجب شده تا موفق به ثبت نام و درخواست نشده است.

متن پیام شهروند خبرنگار
سلام و وقت بخیر، از ابتدای امسال هربار به سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج (وام ازدواج) رفتیم برای استان تهران اعلام می‌کند که هیچ بانکی در این استان دارای اعتبار نیست.  با شماره ۰۲۱۲۷۰۶ هم که تماس گرفتیم گفتند سایت مشکلی ندارد.  اگرچه که همان زمان سامانه جلوی بنده بود و دقیقا همین مشکل را داشت.  ما به این وام نیاز فوری داریم، اما کاری از دستمان برنمی آید.  لطفا شما پیگیری کنید.  

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود
  • اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی گیلان برگزار شد
  • مشکلات ثبت نام وام ازدواج در سامانه از زبان زوجین جوان تهرانی
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • بزودی، راه اندازی شرکت تولید خودرو نیسان در خرمشهر
  • برگزاری نشست هم اندیشی استاندار با فعالان محلات استان قزوین
  • پخش زنده دعای ندبه و کمیل خارج از ایران ادامه خواهد داشت
  • خانه همه تهرانی‌ها اینجاست!