Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال با اشتباه عجیب خود ممکن است مجددا به نیمکت تیمش بازگردد.

خبرگزاری میزان - تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر، روز گذشته (جمعه) در مسجدسلیمان به مصاف نفت رفت که این دیدار در نهایت با تساوی یک - یک به پایان رسید.

یکی از نکات جالب توجه این بازی، اشتباه عجیب سیدحسین حسینی، دروازه‌بان استقلال بود که منجر به گل اول نفت در این مسابقه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی در شرایطی این اشتباه مهلک را مرتکب شد که در هفته‌های قبلی به دلیل درخشش رشید مظاهری، دیگر دروازه‌بان استقلال، نیمکت‌نشین شده بود و در این بازی پس از مدت‌ها دوباره به میدان رفت.

عملکرد ضعیف حسینی در فصل پیش باعث شد تا باشگاه سراغ خرید یک دروازه‌بان دیگر برود که در نهایت مظاهری از تراکتور به استقلال منتقل شد. رشید در اکثر دیدار‌هایی که تا الان برای آبی‌پوشان به میدان رفته عملکرد درخشانی داشته و با عملکرد خود حسینی را تبدیل به یک نیمکت‌نشین مطلق کرده بود.

حسینی که در دو هفته ابتدایی لیگ درون دروازه استقلال قرار گرفته بود، از هفته سوم نیمکت‌نشین شد. با این حال، محمود فکری تصمیم گرفت به حسینی بازهم فرصت بازی بدهد تا بعد از دو ماه و ۱۰ روز به ترکیب استقلال بازگردد تا او هم بتواند خودی نشان دهد، اما این بازیکن نتوانست به خوبی از آن استفاده کند.

با این حساب اصلاً بعید نیست که کادرفنی استقلال از دیدار‌های بعدی دوباره از مظاهری درون دروازه استفاده کند و این یعنی حسینی باید مجدداً از روی نیمکت نظاره‌گر درخشش رقیبش در قفس توری آبی‌پوشان باشد. البته این اتفاق در شرایطی رخ خواهد داد که اختلاف به وجود آمده بین مظاهری و محمود فکری برطرف شود و باید دید در نهایت چه تصمیمی گرفته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: حسینی: روی کاری که تمرین کرده بودیم گل خوردیم/ هم می‌توانستیم ببریم، هم ببازیم

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال سید حسین حسینی رشید مظاهری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال سید حسین حسینی رشید مظاهری دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۵۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود ما نیست | وقتی می پرسم آیا اقدام بیشتر علیه سپاه ضروری است، پاسخ منفی است

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپوتنیک، دیوید کامرون وزیر امور خارجه انگلیس گفت: افزودن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فهرست سازمان‌های به اصطلاح تروریستی باعث قطع روابط دیپلماتیک با ایران شده و به سود انگلیس نیست.

وی افزود: وقتی از پلیس، سرویس‌های اطلاعاتی و دیگران می‌پرسم که آیا اقدام بیشتر علیه سپاه ضروری است، پاسخ منفی است.

کد خبر 848563 منبع: تسنیم برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران ایران و انگلیس خبر ویژه

دیگر خبرها

  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور استقلال با تساوی به رختکن رفتند
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است/ پرسپولیس با «خودزنی» حذف شد
  • عشق رم به ده‌روسی تله بزرگی برای او بود!
  • شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود ما نیست | وقتی می پرسم آیا اقدام بیشتر علیه سپاه ضروری است، پاسخ منفی است
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)
  • رضایت ده روسی از نگرش پاتریسیو در رختکن؛ احتمال تمدید قرارداد او به عنوان دروازه‌بان ذخیره
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • نبرد تاکتیکی استقلال و تراکتور/ آبی‌ها چگونه در غیاب حسینی از دروازه‌شان محافظت می‌کنند؟
  • سفر حسین حسینی به تبریز با وجود محرومیت