Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام ملایی گفت: طی ایام الله دهه مبارک فجر چهار هزار عنوان برنامه فرهنگی، ورزشی، عمرانی و ... توسط کارگروه‌های دهه مبارک فجر در استان خراسان جنوبی اجرایی می‌شود‌.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت‌الاسلام و المسلمن احمد ملایی مدیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان‌جنوبی و رئیس کارگروه‌های بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز در نشست خبری، اظهار کرد: طی ایام الله دهه مبارک فجر چهار هزار عنوان برنامه فرهنگی، ورزشی، عمرانی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. توسط کارگروها در استان اجرایی می‌شود‌.

وی افزود: ستاد دهه فجر در ۱۱ شهرستان تشکیل شده و دارای ۲۵ کارگروه استانی است.

رئیس کارگروه‌های بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با بیان این‌که تمامی برنامه‌های دهه مبارک فجر به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی بدون اطلاع رسانی و فراخوان برگزار خواهد شد، بیان کرد: مراسم ۱۲ بهمن با همکاری کارگروه بسیج، اصناف و شهرداری برگزار می شود.

حجت الاسلام ملایی عنوان کرد: از جمله برنامه‌های محوری، نواختن زنگ انقلاب با محوریت کارگروه فرهنگیان و دانش آموزان است که این اقدام در پیامرسان شاد برای دانش آموزان انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه، غبار روبی مزار شهدا، برگزاری گلبانگ الله اکبر و نورافشانی ساعت ۲۱ شب ۲۲ بهمن و فیلم فجر از جمله برنامه های در نظر گرفته شده طی دهه فجر است.

رئیس کارگروه‌های بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با تاکید بر این‌که مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت رژه موتوری و ماشینی است و در فضای مجازی برگزار می‌شود، گفت: برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی، دیدار با خانواده شهدا‌ برگزاری نشست‌های هم اندیشی و ... از دیگر برنامه‌های دهه فجر خواهد بود‌

حجت الاسلام ملایی افزود: برگزاری نمایشگاه عکس، رونمایی از تولیدات هنری و برپایی ایستگاه های ماشین نویسی نیز از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این ایام است.

وی به همزمانی میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) با ایام الله دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: برخی از برنامه‌هایی که به این مناسبت پیش‌بینی شده در تمامی کارگروه‌ها برگزار می‌شود.  

رئیس کارگروه‌های بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی تصریح کرد: امسال به دلیل رعایت سلامت مردم و پروتکل‌های بهداشتی، جهت برگزاری برنامه‌ها هیچ فراخوانی مانند سال‌های گذشته نداریم و برنامه‌ها با جمعیت محدود برگزار می‌شود لذا علاقه مندان می‌توانند برنامه‌ها را از طریق رسانه و فضای مجازی پیگیری کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: برگزار می شود دهه مبارک فجر حجت الاسلام برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۵۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات

کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات به منظور تمهید برگزاری جلسه ۲۷ ام شورای اجرایی فناوری اطلاعات و بررسی وضعیت دستگاه‌های اجرایی در هوشمندسازی خدمات در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ، کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات به منظور تمهید برگزاری جلسه ۲۷ ام شورای اجرایی فناوری اطلاعات و بررسی وضعیت دستگاه‌های اجرایی در هوشمندسازی خدمات در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد.

در این جلسه که با حضور نمایندگان وزارتخانه‌ها و سازمان‌های اعضای شورای اجرایی برگزار شد، وضعیت هوشمندسازی دستگاه‌های اجرایی مبتنی بر مصوبات جلسات ۲۴، ۲۵ و ۲۶ شورای اجرایی و آیین نامه بند (ج) تبصره ۷ بودجه ۱۴۰۲ آیین نامه مربوطه بررسی شد.

همچنین وضعیت اجرا و آسیب شناسی پروژه‌های پیشران دولت هوشمند که در جلسه ۲۶ شورای اجرایی تصویب شده است مورد واکاوی قرار گرفت.
اعضای کمیسیون راهبردی اهم توجه به متناسب سازی برنامه‌های هوشمندسازی و تحول دیجیتال دولت با استعداد‌های ساختاری و سرمایه انسانی دستگاه‌ها در حوزه فناوری اطلاعات برای ارائه و تصمیم گیری در جلسه ۲۷ ام شورا تاکید داشتند.

دیگر خبرها

  • با استقرار دولت سیزدهم، توجه ویژه‌ای به جامعه کارگری شد
  • برگزاری جلسه کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات
  • فعالیت تبلیغی ۵۲۰ مبلغ در ایام شهادت امام صادق(ع) در خراسان جنوبی
  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر معظم انقلاب اسلامی
  • برگزاری مجدد کنکور در زیرکوه
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • جذب سهمیه ۱۲۸۰ معلم برای خراسان جنوبی
  • ۴۸۰ کودک بازمانده از تحصیل در خراسان جنوبی به چرخه آموزش برگشتند