Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در استان کرمان با تبیین ویژگی‌های شخصیتی سردار سلیمانی عنوان کرد: سردار دل‌ها تا آخرین نفس و رمق برای ارزش‌های انقلاب و اسلام حرکت کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین"حسن علیدادی‌سلیمانی" امروز 11 بهمن‌ماه در آئین اختتامیه اولین جشنواره کشوری ذوالفقار ویژه سردار هید حاج قاسم سلیمانی گفت: شخصیت شهید سلیمانی برای همیشه در تاریخ ماندگار شد و ایشان 40 سال از عمر خود را صرف هجرت و جهاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تبیین ویژگی‌های شخصیتی سردار سلیمانی عنوان کرد: سردار دل‌ها تا آخرین نفس و رمق برای ارزش‌های انقلاب و اسلام حرکت کرد.

امام جمعه کرمان مکتب را یک روش زندگی دانست و عنوان کرد: مکتب یک راه و روش بهتر زندگی کردن است و مکتب شهید سلیمانی این‌چنین است. ضمن اینکه محور همه مکاتب توحیدی راه شکر، حمد و عبودیت را پیش گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه هر کس از محاسبه خودش غفلت کرد حتما خسران به سراغ وی خواهد آمد، افزود: محاسبه نفس در سردار سلیمانی پررنگ بود؛ هر کس نفسش را در همه صحنه‌های زندگی محاسبه کرد سود می‌برد و شهید سلیمانی حتی در صحنه‌های سخت جنگ حدود شرعی را رعایت می‌کرد.

امام جمعه کرمان با بیان این مطلب که اگر علم در حد کلام بماند ضایع می‌شود، تصریح کرد: به حرف حق عمل کنید و به حرف خوب باید جامه عمل پوشاند.

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی به هر آنچه می‌فهمید عمل می‌کرد و این مکتب شهید سلیمانی است، تصریح کرد: فاصله بین دانسته‌ها و عملکرد برخی از افراد بسیار زیاد است اما مردان خدا سعی می‌کنند این فاصله را کم کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در مراکز علمی کشور باید به علم و عمل، فهم و عملکرد و علم و تهذیب توجه شود چراکه اینها نیاز همیشگی انسان‌هاست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری سردار شهید سلیمانی سردار سلیمانی شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۵۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری گفت: شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود. او شخصیت عظیمی بود که توانست دیانت و معنویت را همراه با سیاست الهی مبتنی بر عقلانیت به خوبی تفسیر نماید. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، آیت‌الله علی عباسی ظهر امروز در همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی که در حسینیه ستاد برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی نقطه عطف تاریخ است. انقلاب اسلامی ایران یک نعمت بزرگ الهی است که روح جدیدی بر جهان دمید. این انقلاب همچنان مدیون اندیشه‌های شخصیت‌‌های بزرگ است، شخصیت‌ها و اندیشمندانی که در نظریه‌پردازی و تنظیم مبانی فکری انقلاب اسلامی نقش مهمی ایفا کرده‌اند و استاد شهید مطهری یکی از برجسته‌ترین این شخصیت‌هاست.

وی، شهید مطهری را مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین برشمرد و افزود: شهید مطهری شخصیت عظیمی بود که توانست دیانت و معنویت را همراه با سیاست الهی مبتنی بر عقلانیت به خوبی تفسیر نماید و با زبان روز، معارف مکتبی اسلام ناب را به جامعه به ویژه جوانان بشناساند. این شهید والامقام فردی آگاه به زمان و مسلط بر دسیسه‌های دشمنان اسلام بود که با تبیین اسلام ناب، ماهیت اندیشه‌های انحرافی و خطرات اسلام التقاطی را برملا کرد.

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: پاسخ شهید مطهری به اندیشه ماتریالیستی روشنفکرنماهای زمان، قوی‌ترین پاسخ بود. امروز شرایط جامعه ما نیز به گونه‌ای است که برخی جوانان به اندیشه لیبرال دموکراسی شیفتگی نشان می‌دهند بدون اینکه شناختی از آن داشته باشند. در شرایطی که حق و باطل در جامعه، دارای چهره‌هایی همسان‌اند و تشخیص حقایق برای مردم دشوار است، نیاز به جهاد فکری و معنوی وجود دارد. ما بایستی این شعارها را تحلیل و نشان دهیم که بی‌محتوا هستند.

عباسی بیان کرد: شهید مطهری از توان علمی و قلم خود برای تبیین و دفاع از آموزه‌های اسلام ناب و بالاخص مسئله حقوق زن در اسلام و مسئله حجاب و غیره استفاده و ایفای نقش کرد. در مسئله نظام زن هنوز هم با تمدن امروز چالش داریم، مقام معظم رهبری فرمودند حجاب فی نفسه چالش نبود اما دست‌هایی از بیرون تلاش دارد تا آن را به یک چالش تبدیل کند. شهید مطهری برای دفاع از اسلام با تمام وجود در صحنه بود و امروز هم میدان نزاع ادامه دارد و ما باید در صحنه باشیم.

وی خاطرنشان کرد: شهید مطهری به عنوان مدافع سنگر فکری و عقیدتی به خوبی احساس مسئولیت کرد و به آن عمل کرد؛ اقدامات شایسته‌ این شهید والامقام در عرصه‌های مختلف انقلاب و تفکرات ارزشمند آن برای حل مشکلات از دلایل اصلی ترور این شهید به دست گروه‌های تروریستی بود.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش
  • اوقاف با افتخار خود را پیشرو در مسیر انقلاب می‌داند/ تولیدات جوانان ایرانی می‌تواند سود فراوانی برای صنعت و کشاورزی داشته باشد
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • حجاب، مسیر مصلحت جامعه
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک