Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@10:26:29 GMT

مسابقات ورزشی کارکنان دولت زنجان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۴۵۷۰۸

مسابقات ورزشی کارکنان دولت زنجان برگزار می‌شود

محمدعلی حمزه پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این رقابت ها در رشته آمادگی جسمانی در ۲ بخش مردان و زنان و به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر امسال برگزار می‌شود.  

وی اظهار داشت: همچنین مسابقات ورزشی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان به مناسبت روز مادر و گرامیداشت دهه مبارک فجر از ۱۲ تا ۱۵ بهمن ماه جاری در سه رشته مختلف و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمزه پور افزود: این رشته ها که شامل "دارت، تیر اندازی و فوتبال روی میز" است در ۲ بخش بانوان و مردان انجام خواهد شد و علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقات می توانند به واحد امور ورزشی این اداره کل مراجعه کنند.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان به شرایط شرکت افراد در این رقابت ها اشاره کرد و گفت: مسابقات به صورت انفرادی برگزار شده و علاقه مندان فقط می توانند در یک رشته ورزشی شرکت کنند.

حمزه پور با تاکید براینکه توجه جدی به دستورالعمل های ابلاغی از سوی ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا و رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی از سوی برگزار کنندگان و شرکت کنندگان در این مسابقه الزامی است، افزود: در پایان این رقابت ها به نفرات اول تا سوم جوایز نقدی و لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

برچسب‌ها اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان ستاد ملی زنجان دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان ستاد ملی زنجان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان ستاد ملی زنجان دهه فجر اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۵۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌یابی دو عضو کانون پرورش فکری به مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط

پروین پشتکوهی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان گفت: امیرعلی مهرابی در رشته لکوکیدز (مهندسی خلاقیت) و حسین شکری‌نیا در لیگ لکو الک (آزمایشگاه الکترونیک) به ترتیب مقام‌های دوم و سوم، و سهمیه شرکت در مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط کشور عمان را دریافت کردند.

وی افزود: مسابقات کشوری دانش‌آموزی لکوکاپ ایران دو روز پیش، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد و در این رویداد هزار گروه برتر حوزه رباتیک از سراسر کشور در ۱۵ رشته و ۳۰ لیگ با هم رقابت کردند.

لکوکاپ به عنوان یکی از بزرگترین رویداد‌های پژوهش محور دانش‌آموزی در خاورمیانه است که هر سال در دانشگاه‌های برتر برگزار می‌شود.

این رویداد پژوهشی با ایجاد بستری مناسب، این امکان را به کودکان و نوجوانان می‌دهد که در هر رشته‌ای که فعالیت کرده‌اند، خلاقیت و مهارت‌های فرا گرفته خود را به نمایش بگذارند و با سایر دانش‌آموزان رقابت کنند.

مسابقات جهانی مسقط آذر ۱۴۰۳ در کشور عمان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • همایش بین المللی مدیریت ورزشی در اردبیل برگزار شد
  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • رییس سازمان خصوصی سازی: ۵ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد
  • برگزاری مسابقه رباتیک ورزشی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • کارکنان شرکت مخابرات آلمان اعتصاب می‌کنند
  • مهاباد میزبان رویداد ورزشی کشور
  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید
  • راه‌یابی دو عضو کانون پرورش فکری به مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود