Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@21:02:16 GMT

جمع‌آوری بیش از ۲۷۰۰ تن زباله ماهانه در بندرعباس

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۴۵۷۵۶

جمع‌آوری بیش از ۲۷۰۰ تن زباله ماهانه در بندرعباس

ایسنا/هرمزگان مدیر منطقه یک شهرداری بندرعباس گفت: در دی ماه امسال بالغ بر دو هزار و ۷۳۷ تن زباله در محدوده منطقه یک جمع آوری شده است.

مهدی رنجبری با اعلام اینکه خدمات‌رسانی به شهروندان با تمام توان در حال انجام است، اظهارکرد: طبق وظایف ذاتی شهرداری، خدمات قابل توجهی به شهروندان ارائه شده که جمع آوری به موقع زباله ها یکی از این خدمات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه شهروندان می‌توانند با تفکیک زباله‌های تر و خشک، کمک بزرگی به جمع اوری سریعتر و بهتر زباله های کنند، یادآور شد: تفکیک زباله از مبدا می‌تواند موجب کاهش زمان و افزایش حجم جمع‌آوری‌ها شود.

مدیر منطقه یک شهرداری بندرعباس با اشاره به اینکه بهترین زمان برای بیرون گذاشتن زباله‌ها هر شب راس ساعت ۲۱ است، تصریح کرد: در صورتی که زباله ها خارج از زمان اعلام شده به بیرون از منزل منتقل شود، توسط حیوانات یا زباله‌گردها پخش شده و باعث افزایش زمان جمع‌آوری می‌شود که البته پیامدهای بهداشتی دیگری نیز به دنبال دارد.

رنجبری با اظهار اینکه طی یک ماه گذشته ۶۴۲ تن نخاله و سرشاخه نیز از سطح معابر و بوستان‌های این منطقه جمع‌آوری شده است، ادامه داد: در طول ایام سال و به دلیل سرقت، فرسودگی و یا نیاز به تعمیرات اساسی برخی سطل‌های زباله، مجبور به خرید مخازن جدید هستیم که هزینه زیادی به شهرداری تحمیل می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زباله ها جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۵۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری بجنورد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ ملک مسکونی کوچه شهید قدرتی در نیروگاه که محل انباشت زباله و ضایعات بود، صبح امروز ۱۷ اردیبهشت ماه با حضور عوامل اجرایی شهرداری تخلیه شد.
رییس هماهنگی و نظارت خدمات شهری شهرداری بجنورد گفت: چهار کامیون زباله و ضایعات که مدت‌ها در خانه‌ای مسکونی واقع در محله نیروگاه کوچه قدرتی مرکز خراسان شمالی با بوی بد برای همسایه‌ها ایجاد مزاحمت کرده بود، کشف و تخلیه شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اوایل اردیبهشت نیز ۸۰ خاور زباله که مدت‌ها در یک منزل مسکونی واقع در مرکز خراسان شمالی با بوی بد ایجاد مزاحمت کرده بود، کشف و تخلیه شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کنترل چاه‌های کشاورزی بهترین راهکار تعادل در مصرف آب
  • در حوزه تخلفات شهری بیش از ۱۱۳۷ مورد تخریب و جمع‌آوری صورت گرفت
  • واکنش چمران به پول‌پاشی میلیاردی شهرداری برای مدیرانش: اطلاع ندارم!
  • واکنش چمران به ودیعه میلیاردی به مدیران شهرداری
  • پاسخ رئیس شورای شهر به پرداخت ودیعه میلیاردی به برخی از مدیران شهرداری
  • کشف دومین منزل انباشت زباله در بجنورد!
  • تخلیه دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری بجنورد
  • دومین منزل انباشت زباله در بجنورد کشف شد
  • دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری تخلیه شد
  • لزوم جمع آوری پایانه قدیم شرق در کوتاه‌ترین زمان ممکن