Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@15:56:12 GMT

افتتاحیه مدرسه انقلاب ۱۳ بهمن برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۴۵۸۸۵

افتتاحیه مدرسه انقلاب ۱۳ بهمن برگزار می شود

علی اصفهانی از برگزاری مراسم افتتاحیه مدرسه انقلاب در ۱۳ بهمن ماه خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، «اعظم علی اصفهانی»، مسئول فرهنگی اتحادیه انجمن های اسلامی در نشست خبری امروز 11 بهمن ماه گفت: مستند مدرسه انقلاب هر شب از رسانه ملی و از شبکه امید پخش می شود. همچنین برنامه مدرسه انقلاب نیز از 15 بهمن ماه بر روی آنتن می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه در شبکه شاد سه کانال راه اندازی کرده ایم، افزود: کانال گام دومی ها که هر محتوایی ارسال می شود درباره بیانیه گام دوم است و هر شب نیز مسابقه داریم. کانال پرسمان برای حل شبهات انقلاب اسلامی است که به بهترین سوال و جواب جایزه داده می شود. همچنین در کانال مدرسه انقلاب که به صورت روزانه آثار بارگزاری می شود، هر شب یک قرعه کشی انجام می دهیم.

 

مسئول فرهنگی اتحادیه انجمن های اسلامی با بیان اینکه افتتاحیه مدرسه انقلاب روز دوشنبه 13 بهمن ماه است، گفت: در این مراسم نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی، وزیر آموزش و پرورش و معاون فرهنگی وزارت آموزش و پرورش حضور خواهند یافت.

 

وی یادآور شد: امسال جشنواره خبری ویژه خبرنگاران نیز برگزار می شود که به اخبار برگزیده ای که در بستر مدرسه انقلاب تولید شده است، هدایای نفیسی اعطا خواهد شد.

 

 

پایان پیام/260

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسئول فرهنگی اتحادیه انجمن های اسلامی مدرسه انقلاب نمایشگاه مدرسه انقلاب مدرسه انقلاب بهمن ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۵۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت تغییر زمان برگزاری کنگره ناباروری

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدابراهیم پارسانژاد، در مورد علت تغییر تاریخ بیست و سومین کنگره انجمن ناباروری، گفت: قرار بود کنگره ناباروری در تاریخ پنجم اردیبهشت در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شود و برنامه ریزی برای برگزاری آن از ماه ها قبل انجام شده بود اما وقتی همکاران ما برای نصب پلاکاردها و تجهیز سالن به دانشگاه مراجعه می کنند مسئولین سالن مجوز کار نمی دهند و علت ممانعت را همزمانی کنگره با کنکور سراسری عنوان می کنند.

وی افزود: موضوع با ریاست دانشگاه مطرح شد و ایشان با ابراز تاسف از وقوع چنین شرایطی سالن دانشگاه را در تاریخ ۱۹ الی ۲۱ اردیبهشت در اختیار کنگره انجمن باروری و ناباروی ایران قرار دادند تا کنگره در این زمان برگزار شود.

پارسانژاد با ابراز تاسف از اینکه این اتفاق بسیار ناگوار بود چرا که بسیاری از پزشکان از استان های مختلف برای این کنگره بلیت رزرو کرده بودند، ادامه داد: ما در موقعیت سختی قرار گرفتیم و مجبور بودیم با تک تک مدعوین تماس بگیریم و خبر تغییر تاریخ کنگره را برای آنها توضیح دهیم.

وی افزود: با توجه به متضرر شدن تعدادی از همکاران ما در سراسر کشور در جهت تهیه بلیت و اقامت در تهران و تغییر تاریخ کنگره، انجمن باروری و ناباروری ایران طی گفتمانی با ریاست دانشگاه و همچنین در جلسات متعدد انجمن این موضوع مورد بررسی گردید تا حتی الامکان قسمتی از خسارات وارد شده به همکاران جبران شود.

بیست و سومین کنگره انجمن باروری و ناباروری ایران، ۱۹ الی ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

کد خبر 6092740 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • آغاز بکار مدرسه ملی روایت در سمنان
  • مسابقه عکاسی با موضوع آب در ایران برگزار می‌شود
  • آئین نکوداشت و تجلیل از اساتید برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم برگزار شد + اسامی اعضا
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی برگزار شد + اسامی اعضا
  • همکاری هنرمندان ایران و فرانسه برای مسابقه عکاسی درباره آب
  • علت تغییر زمان برگزاری کنگره ناباروری
  • آیین «زنگ سپاس معلم» در مشهد برگزار شد
  • مشکلات اقتصادی با استحکام پایه‌های علمی حل می شود
  • مدرسه ملی روایت در سمنان افتتاح شد