Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌به گزارش خبرگزاری مهر، جمعی از شاگردان مرحوم آیت‌الله مصباح یزدی در نامه‌ای به مقام معظم رهبری اعلام کردند راه آن مرحوم تا رسیدن به اهداف عالیه انقلاب اسلامی ادامه می‌دهیم و از پای نمی‌نشینیم.

متن نامه به شرح زیر است:

بسم اللّه الرحمن الرحیم

محضر مبارک حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای متع الله المسلمین بطول بقائه الشریف

رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی

سلام الله و سلامنا علیکم

پیام تسلیت حضرتعالی در ارتحال عالم ربانی، فقیه و حکیم مجاهد، حضرت آیت‌الله علامه مصباح یزدی (رضوان‌الله تعالی علیه)، افزون بر آن‌که مرهمی شفابخش بر دل‌های داغ‌دیده ما بود، شاهدی صادق بر اصالت راهی است که آن استاد فرزانه، مجاهدانه در طول عمر پربرکتشان پیمودند و پیش روی ما نهادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما جمعی از شاگردان آن علامه راحل، عروج ملکوتی ایشان را به محضر حضرتعالی، سوگمندانه تسلیت گفته، از الطاف کریمانه‌تان نسبت به مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) و مدیریت شایسته آن صمیمانه سپاس‌گزاریم و با آن ولی الهی عهد می‌بندیم که به توفیق الهی خط تعیین‌شده توسط حضرتعالی و علامه مصباح را با قوت ادامه دهیم و تا رسیدن به اهداف عالیه انقلاب اسلامی از پای ننشینیم.

ان‌شاءالله ‌

کد خبر 5134271

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری آیت الله مصباح یزدی انقلاب اسلامی ایران مقام معظم رهبری موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی ره سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت های قرآنی ام البنین قرآن کریم انقلاب اسلامی ایران قرآن رادیو معارف صحیفه سجادیه هیات مذهبی ویروس کرونا شبکه قرآن و معارف سیما خانه مداحان دهه فجر قاسم سلیمانی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۶۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر ویژه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری (ره)

پایگاه خبری جماران، حضرت امام خمینی (س) در پیامی در خصوص ویژگی های شهید مطهری (ره) فرمودند: «اینجانب به اسلام و اولیای عظیم‌ الشأن آن و به ملت اسلام و خصوص ملت مبارز ایران ضایعۀ أسف‌ انگیز شهید بزرگوار و متفکر و فیلسوف و فقیه عالی مقام مرحوم آقای حاج شیخ مرتضی مطهری ـ قدس سره ـ را تسلیت و تبریک عرض می‌ کنم. تسلیت در شهادت شخصیتی که عمر شریف و ارزندۀ خود را در راه اهداف مقدس اسلام صرف کرد و با کجروی ها و انحرافات مبارزۀ سرسختانه کرد، تسلیت در شهادت مردی که در اسلام‌شناسی و فنون مختلفۀ اسلام و قرآن کریم کم‌ نظیر بود. من فرزند بسیار عزیزی را از دست دادم و در سوگ او نشستم که از شخصیتهایی بود که حاصل عمرم محسوب می‌ شد. در اسلام عزیز با شهادت این فرزند برومند و عالِم جاودان ثُلمه‌ای وارد شد که هیچ چیز جایگزین آن نیست. و تبریک در داشتن این شخصیتهای فداکار که در زندگی و پس از آن با جلوۀ خود نورافشانی کرده و می‌ کنند....» 

صحیفه امام، جلد ۷، صفحات ۱۷۸

طرح: محمود عارفی قوچانی

 

دیگر خبرها

  • آیت‌الله جزایری از هیچ تلاشی برای اهداف انقلاب فروگذاری نکرد
  • بررسی آراء و اندیشه های علامه مصباح یزدی در حوزه تعلیم و تربیت
  • پوستر ویژه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری (ره)
  • نیم قرن مجاهدت «فقیه مجاهد»/ از تاسیس شبکه ماهواره ای تا دانشگاه
  • نتانیاهو: احتمال رسیدن به معامله تبادل اسرا اندک است
  • توازن قدرت جدید در جهان برخاسته از تئوری‌های امام راحل است
  • اگر مطهری و مبارزه او با تحجر ادامه داشت...
  • مطهری امام
  • مناظره در باره نقش مردم در حکومت در دیدگاه های آیت الله مصباح یزدی و آیت الله مرتضی مطهری
  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!