Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@14:48:11 GMT

فوت ۲ نفر بر اثر مسمومیت گاز منواکسیدکربن

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۴۶۳۵۴

فوت ۲ نفر بر اثر مسمومیت گاز منواکسیدکربن

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان از انجام ۳ هزارو ۷۰۰ مأموریت شامل حوادث ترافیکی، غیر ترافیکی و بیماری‌ها در آذر ماه سال جاری در استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ رضا پیرا اقدامات، عملکرد و فعالیت‌های اورژانس 115 در دی ماه سال جاری را تشریح کرد.

وی  تعداد تماس‌های گرفته شده با مراکز پیام اورژانس 115 در سطح استان در ماه گذشته را ۳۶ هزار و ۹۱ مورد برشمرد و گفت: از این تعداد سه هزار و ۷۰۰ مورد آن منجر به اعزام آمبولانس و انجام مأموریت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار کرد: از تعداد مأموریت انجام شده ۵۸۰ مورد مربوط به حوادث ترافیکی، ۴۸۹ مورد مربوط به حوادث غیرترافیکی و بقیه به سایر موارد از جمله بیماری‌ها بوده است.

پیرا تصریح کرد: طی مأموریت‌های انجام شده یک هزار و ۹۰۹ مددجو به بیمارستان‌های استان اعزام شده اند که از این تعداد ۵۳۲ مصدوم مربوط به حوادث ترافیکی بوده است.

وی تعداد مأموریت‌های قلبی انجام شده را ۲۵۳ مورد، تنفسی ۱۴۶ مورد و اورژانس زنان را ۳۰ مورد ذکر نمود.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان اضافه کرد: در مدت زمان یادشده ۲۳ مورد مسمومیت با گاز منواکسید کربن به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ استان اعلام شده است که متأسفانه ۲ نفر از افراد مسموم در شهرستان بیجار فوت نمودند.

پیرا خاطرنشان کرد: با مقایسه آمار مأموریت‌ها در خصوص بیماران تنفسی در دی ماه نسبت به ماه‌ گذشته کاهش قابل ملاحظه‌ای مشاهده می شود که ناشی از رعایت پروتکل‌های بهداشتی توصیه شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اورژانس کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۶۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف منجر به فوت درچهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، دکتر محمود شمسی پور دهکردی رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری گفت: تصادف پراید و کامیون در روز یکشنبه مورخ ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در قطب صنعتی شهرکرد باعث فوت ۱ نفر و مصدومیت ۳ نفر شد.

وی ادامه داد: پس از اطلاع به مرکز دیسپچ اورژانس استان بلافاصله آمبولانس های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

ایشان افزود: متأسفانه به علت شدت جراحات ۱ نفر در دم جان باخت و ۳ مصدوم پس از انجام اقدامات درمانی مناسب جهت انجام اقدامات درمانی تکمیلی توسط کارشناسان عملیاتی اورژانس به بیمارستان کاشانی انتقال یافتند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903411

دیگر خبرها

  • آخرین آمار مصدومان حوادث جوی ۱۴۰۳
  • فوت ۴ نفر بر اثر اصابت صاعقه در سال ۱۴۰۳
  • مسمومیت ۵ عضو یک خانواده بر اثر گاز گرفتگی
  • تصادف منجر به فوت درچهارمحال و بختیاری
  • یک هفته با ۶۲ کشته | مصدومیت ۱۳۱۷ نفر در تصادفات ۷ روز اخیر
  • ۱۳۱۷مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت در کشور
  • ثبت ۱۵ هزار و ۹۴۹ ماموریت اورژانسی در هفته گذشته
  • حوادث هفته گذشته کشور ۱۶۹ کشته و ۳۰۰۰ مصدوم داشت
  • مسمومیت ۷ نفر در ایلام طی شبانه‌روز گذشته با گاز مونوکسید کربن
  • گاز مونوکسید کربن باعث مسمومیت هفت نفر در ایلام شد